شمانیوز
شما نیوز

برق تمامی مشترکان شهری گیلان وصل شده است

با تلاش های بی وقفه در حال حاضر برق ۲۴۸ هزار مشترک برق استان وصل شده است .

برق تمامی مشترکان شهری گیلان وصل شده است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از پانا: حمیدرضا حکمت، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار کرد : از ۲۵۰ هزار مشترکی که برق آنها در برف اخیر قطع شده بود، برق افزون بر ۲۴۸ هزار مشترک وصل شده است و در حال حاضر حدود دو هزار مشترک روستایی همچنان بدون برق هستند.

او اضافه کرد: ممکن است در شهرها به صورت موردی برق خانواری قطع باشد که می توانند به فوریت های برق اطلاع دهند.

حکمت با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴۵ اکیپ عملیاتی برق در استان فعال هستند، تصریح کرد: در زمان شروع برف ۲۰۰ اکیپ استانی در گیلان فعالیت می کردند که به دستور وزیر حدود ۱۴۵ اکیپ به عنوان استان های معین وارد گیلان شدند که با کمک آنها برق با سرعت در جاهایی که راه باز بوده، وصل شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان تصریح کرد: در تلاش هستیم در اسرع وقت برق باقی مانده مشترکان وصل شود.

او از مردم خواست تا در هنگام برف روبی پشت بام ها برف ها را روی سیم ها ی برق نریزند؛ چرا که ممکن است موجب پارگی سیم ها و یا اتصالات برق و قطع برق در آن منطقه شود.

حکمت همچنین به مردم توصیه کرد: شهروندان هرگز دست به سیم های پاره و آویزان نزنند و در صورت مشاهده با سامانه ۱۲۱ و در صورت اشغال با تماس به روابط عمومی شرکت برق به شماره ۳۳۶۶۵۰۰۰ اطلاع دهند.

او با اشاره به اینکه در بارش اخیر برف در استان، برق بسیاری از معابر نیز قطع شده، گفت: انتظار داریم با وصل شدن برق تمامی مشترکانی که برق آنها قطع شده و با بازگشایی راههای فرعی، وصل برق و روشنایی معابر از فردا ( یکشنبه) آغاز شود.

بارش سنگین برف در گیلان که از یکشنبه شب تا غروب سه شنبه در استان ادامه داشت، موجب بروز مشکلاتی در بخش های مختلف از جمله قطع برق ۲۵۵ هزار مشترک در گیلان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied