شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 28 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/8

فال روزانه یکشنبه 28 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/8

فال روزانه یکشنبه 28 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/8

فال روزانه یکشنبه 28 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/28

 

 

فال روز تولد (98/11/28)

 

 

دوست عزیزی که 28 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی کاریزماتیک، قابل اعتماد، طرفدار سادگی، با مسئولیت و دارای اعتماد به نفس هستید. شما مهارت زیادی در رهبری و مدیریت دارید و از خلاقیت بسیار بالایی برخوردار هستید. با این همه، ویژگی های منفی از جمله لجبازی و منفی نگری نیز در شخصیت شما دیده می شوند. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما نمی توان گفت که با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. بیماری های جزئی و همه گیر گاهی شما را با خود درگیر خواهند نمود، اما با مراجعه ی به موقع به پزشک این مشکلات به راحتی حل خواهند شد. امسال از لحاظ اقتصادی برای شما به آن خوبی که خودتان انتظار دارید نخواهد بود و درآمدتان کمتر از حد انتظارتان است. اگر می خواهید این اوضاع ادامه پیدا نکند باید به فکر تغییر شغل خود و یا پیدا کردن یک شغل دوم برای خودتان باشید. با این همه نباید خودتان را نگران کنید، زیرا از لحاظ مالی در فشار نخواهید بود. برای آینده ی خود سرمایه گذاری کنید و از پول قرض دادن به دیگران تا جای ممکن خودداری کنید. از نظر حرفه ای بااعتماد به نفس تازه ای که پیدا کرده اید و افزایش مهارت هایتان می توانید موفقیت های زیادی را به دست بیاورید. هر مسئولیتی که در محیط کارتان به شما واگذار شود شما به بهترین نحو ممن آن را به انجام خواهید رسانید و به همین دلیل هم ترفیع رتبه ای که در انتظارش بوده اید را به دست خواهید آورد. زندگی زناشویی شما امسال بسیار خوب پیش خواهد رفت. اگر هم مجرد باشید شانس ازدواجتان بسیار زیاد خواهد بود. تیر، مرداد و آبان بهترین ماه های سال هستند.

 

divider1

 

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز موج بزرگی از انرژی شما را در برگرفته است و اگر راهی برای تخلیه ی آن پیدا نکنید تمام روز بی تاب و بی قرار خواهید بود و نخواهید توانست روی انجام هیچ یک از کارهایی که دارید به خوبی تمرکز کنید. به شما توصیه می کنیم که روزتان را با یک پیاده روی تند آغاز کنید تا هم بخشی از این انرژی را تخلیه کرده و هم احساس شادابی و نشاط کنید. خلاقیت شما امروز در اوج خود قرار دارد و شاید ایده هایی به ذهنتان برسند که در نگاه اول غیر منطقی به نظر می رسند. قبل از آنکه بی خیال ایده هایتان شوید کمی به آنها فکر کنید و از اینکه کارهای تکراری روزمره را کنار گذاشته و به دنبال عملی کردن ایده هایتان بروید هراسی نداشته باشید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

 

 

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز سعی کنید با وجود همه ی کارها و دغدغه هایی که دارید برای یک شب رمانتی دو نفره با همسرتان برنامه ریزی کنید. درست است که امروز دیگر روز عشق نیست، اما می تواند فرصت بسیار خوبی برای نزدیک کردن شما دو نفر به یکدیگر باشد. لزومی ندارد به رستوران های گران قیمت بروید و یا برای هم هدیه بخرید. همین که احساسات عمیقی را که در قلب خود حس می کنید بیان کنید برای طرف مقابلتان یک دنیا ارزش دارد. البته باید خودتان قدرت تشخیصتان را در مورد اینکه احساسات خود را تا چه حد به زبان بیاورید به کار بگیرید. امروز موضوعی به یکباره توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و شاید بخواهید چند ساعت را به مطالعه در این مورد بگذرانید.

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

 

 

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز اطلاعاتی از طریق یک منبع اطلاعاتی معتبر که دور از دسترس شماست به دستتان خواهند رسید که به شما انگیزه می دهند در مورد شنیده هایتان به تحقیق و مطالعه ی بیشتری بپردازید. شاید بخواهید این اطلاعات جدیدی که به دست می آورید را در پروژه ای که با همکاری یک نفر دیگر دارید انجام می دهید به کار بگیرید. حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و اگر امروز لازم شد تصمیم مهمی بگیرید به شما توصیه می شود که حتما به ندای درونتان گوش کنید. امروز قدرت درونی شما به طرز عجیبی زیاد شده است و کافیست به چیزی فکر کنید تا اتفاق بیفتد، یا به یاد یکی از دوستانتان بیفتید تا خودش با شما تماس بگیرد!

 

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

 

 

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین تیر

امروز اگر حس ششم و قدرت درونی خود را به کار بگیرید خواهید توانست به بسیاری از مسائل و مشکلات مالی خود سر و سامان بدهید. شاید حتی ایده ی بکری به ذهنتان برسد که اگر آن را به درستی عملی کنید به شما کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کنید. به راحتی از کنار این ایده های خلاقانه نگذرید و حداقل کمی به آنها فکر کنید. تا زمانی که خودتان در این مورد اطلاعات کافی جمع آوری نکرده اید به دیگران هم اجازه ندهید با نظرهایشان شما را از توجه به ایده هایی که دارید منصرف کنند. امروز همچنین احتمال دارد استعدادی را که مدت ها در وجودتان بوده است اما آن را نادیده گرفته بوده اید کشف کنید و تصمیم بگیرید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین تیر 

 

 

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

 

 

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین مرداد

موجی از قدرت درونی شما را در بر گرفته و باعث شده احساس کنید که اگر بخواهید می توانید حتی کوه ها را جابجا کنید. اگر به فکر انجام کارهایی بوده اید که از نظر دیگران غیرممکن هستند امروز بهترین فرصت ممکن است تا دست به کار شده و ایده هایتان را عملی کنید. با تلاش هایی که امروز انجام می دهید، به شرط آنکه عقل و منطق خود را هم به خوبی به کار بگیرید، می توانید مسائل کاریتان، روابط عاطفی و حتی پروژه های شخصیتان را هم خیلی خوب پیش ببرید. همه جوانب را به دقت در نظر گرفته و ایده هایتان را یادداشت و برای عملی کردن آنها برنامه ریزی کنید، سپس با در نظر گرفتن موانع و مشکلات احتمالی راهتان را آغاز کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

 

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

 

 

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین شهریور

امروز خاطراتی از گذشته های دور بار دیگر در ذهن شما زنده خواهند شد. شاید خودتان هم از اینکه چرا دوباره به یاد آنها افتاده اید تعجب کنید، اما به احتمال زیاد زنده شدن این خاطرات به دلیل آن است که از لحاظ عاطفی و در ضمیر ناخودآگاهتان هنوز با آنها درگیر هستید. شاید اکنون فرصتی باشد تا خودتان را از احساسات ناخوشایندی که این اتفاقات و خاطرات در شما به وجود آورده اند برای همیشه رها شوید. تا بعدازظهر حالتان به میزان قابل توجهی بهتر خواهد شد و می توانید دوباره روی کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید. شما اراده ای محکم و عزمی راسخ برای رسیدن به خواسته هایتان دارید و امروز بهترین فرصت برای شروع پروژه های جدید است.

 

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

 

 

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین مهر

ارزو از بسیاری جهات برای شما روز شروع های تازه است. سر و کله ی یکی از دوستان قدیمی تان پیدا خواهد شد و خاطراتی را به شما یادآوری خواهد کرد که هم برایتان خوشایند هستند و هم ناراحت کننده! شاید فکر کردن به این خاطرات به شما کمک کنند تا از احساسات آشفته ای که نسبت به آنها دارید رها شوید، اما زیاد هم ذهن خودتان را درگیر آنها نکنید. امروز با گروهی آشنا خواهید شد که اهدافی شبیه به هدف های شما و علایقی مشابه به شما دارند. دوستی های جدیدی شکل خواهند گرفت که شاید تا مدت ها ادامه داشته باشد. خودتان را برای غافلگیری از همه جهت آماده کنید، امروز روز عجیبی خواهد بود!

 

 

 

فال حافظ متولدین مهر

 

 

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

 

 

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین آبان

یکی از اطرافیانتان با شخصی که از لحاظ موقعیت اجتماعی و شغلی ز او بالاتر است مشکلاتی پیدا کرده است و ممکن است بخواهد شما را هم درگیر این موضوع کند. شما در حال حاضر به شدت احساس قدرت می کنید و اعتماد به نفستان نیز در سطح بالایی قرار دارد، به همین دلیل هم ممکن است وسوسه شوید که خودتان را وارد این جریان کنید، اما بهتر است خودتان را از میدان جنگی که به شما هیچ ربطی ندارد دور نگه دارید و قدرت و انرژی خود را برای انجام کارهای خودتان به کار بگیرید. این کار علاوه بر اینکه دردسرهای کمتری برای شما دارد و به اعصابتان فشاری نمی آورد، نتایج خیلی بهتری نیز برایتان خواهد داشت.

 

 

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

 

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آذر

امروز شما و اطرافیانتان با هم در هماهنگی عجیبی به سر می برید و انگار می توانید ذهن آنها را خوانده و با توجه به آنچه در فکر آنها می گذرد رفتار کنید. شاید حتی چندین بار پیش بیاید که همزمان با طرف مقابلتان یک حرف را به زبان بیاورید. این موضوع باعث خواهد شد که اطرافیانتان به شما احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند و خیلی راحت تر از همیشه مورد اعتماد آنها قرار بگیرید. مواظب باشید از اعتماد آنها سوء استفاده نکنید! امروز شرکت در کلاس های آموزشی و سمینارها و کارگاه های مختلف برای شما بسیار مفید و آموزنده خواهد بود و شاید حتی بتوانید با استفاده از آموخته های امروز خود در زمینه ی حرفه ای پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

 

 

فال حافظ متولدین آذر

 

 

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

 

 

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین دی

امروز شما می توانید بهترین پرستار روی زمین باشید، پس اگر عشقتان، دوستتان و یا یکی از اعضای خانواده تان بیمار است و به پرستاری نیاز دارد حتما برای کمک به او داوطلب شوید. علاوه بر این که خیلی خوب احساسات این شخص را درک کرده و او را مورد مهر و توجه خویش قرار خواهید داد، انگار معجزه ای در دستانتان نهفته است که باعث می شود خیلی زود رو به بهبود برود. در محل کارتان سعی کنید دقتی بیشتر از همیشه به خرج دهید، مخصوصا اگر با اعداد و ارقام سر و کار دارید. یک اشتباه کوچک می تواند خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و باعث شود که مورد توبیخ و سرزنش مقامات مافوق خود قرار بگیرید.

 

 

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

 

 

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین بهمن

شما به طور عادی شخصی بسیار عملگرا و منطقی هستید، اما امروز خیلی بیشتر از همیشه به معنویات اهمیت می دهید و علاقه ی خاصی به مطالعه در مورد ماجراهای شگفت انگیز معنوی یا فرا طبیعی و تحقیق در مورد آنها پیدا کرده اید. صحبت با افرادی که به این موضوعات علاقمند هستند خیلی بیشتر از مطالعه کردن به شما در کسب اطلاعات مورد نظرتان کمک خواهد کرد. البته این موضوع از آن چیزهایی نیست که ذهن شما را برای مدتی طولانی به خود جذب کند و خیلی زود دوباره به سراغ مسائل منطقی و عقلانی خواهید رفت. به ذهنتان اجازه ی خیال پردازی بدهید، همه ی ما گاهی به پرواز در دنیای خیالات نیاز داریم.

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

 

 

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز فعالیت های گروهی که هدف خاصی، به عنوان مثال فعالیت های هنری و یا پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی، را دنبال می کنند، برای شما از جذابیت فوق العاده ای برخوردار هستند. به همین دلیل هم انجام کارهایی مانند آغاز یک دوره ی آموزشی جدید و یا شرکت در یک کارگاه یا سمینار با موضوع مورد علاقه تان به شدت به شما پیشنهاد می شود. این کار فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد که می توانند به زودی به دوستانی نزدیک برای شما تبدیل شوند. امروز احساس نزدیکی شما با اطرافیان خود خیلی بیشتر از هر زمان دیگری است و احساس می کنید که زندگی تان در جهت مثبت در حال تغییر است.

 

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

 

 

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied