شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 29 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/29

فال روزانه سه شنبه 29 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/29

فال روزانه سه شنبه 29 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/29

فال روزانه سه شنبه 29 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/29

 

 

فال روز تولد (98/11/29)

 

 

دوست عزیزی که 29 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی ماجراجو، حساست، شجاع، احساساتی، سخت کوش و وقت شناس هستید. با این همه شور و اشتیاق و جاه طلبی که در وجودتان است باید سعی کنید خجالت و لجبازی هایتان را کنار بگذارید تا به اهداف خود برسید. در رابطه با مسائل مالی می توانیم این مژده را به شما بدهیم که پول زیادی به دست خواهید آورد. شما پروژه های جدیدی را آغاز خواهید کرد که منافع بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. همچنین، سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید نیز امسال به ثمر خواهند رسید. این پیشرفت مادی باعث خواهد شد احساس سعادت و خوشبختی بیشتری داشته باشید. اگر کارمند هستید خودتان را برای چالش های فراوان در زمینه ی حرفه ای آماده کنید، اگر با سیاست و هوشمندی با مشکلات مواجه نشوید ممکن است حتی شغل خود را از دست بدهید. امسال زنان در زمینه ی روابط عاطفی بسیار خوش شانس تر خواهند بود. روابط شما با همسرتان خوب خواهند بود و اگر مجرد باشید هم ممکن است تا اواخر این سال از زندگی تان ازدواج کنید. فروردین، اردیبهشت، آبان و دی بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز می توانید از ابتدای روز خودتان را برای یک روز فوق العاده رمانتیک و عاشقانه آماده کنید. احساسات عاشقانه ی شما در اوج خود قرار دارند و نیاز شدیدی به دوست داشتن و دوست داشته بدن احساس می کنید. خوشبختانه طرف مقابلتان نیز نظیر همان احساسات رمانتیکی که شما دارید را از خود نشان می دهد و این همه احساس شما بی جواب باقی نمی ماند. اگر مدت ها در فکر برنامه ریزی برای یک شام دو نفره بوده اید امروز می تواند همان فرصتی باشد که به دنبال آن می گشته اید؛ شمع و موسیقی را فراموش نکنید. در زمینه ی کاری شاید اوضاع تا این حد ایده آل نباشد، اما به طور کلی روز بدی را هم در پیش نخواهید داشت.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما می توانید بهترین پرستار روی زمین باشید، پس اگر عشقتان، دوستتان و یا یکی از اعضای خانواده تان بیمار است و به پرستاری نیاز دارد حتما برای کمک به او داوطلب شوید. علاوه بر این که خیلی خوب احساسات این شخص را درک کرده و او را مورد مهر و توجه خویش قرار خواهید داد، انگار معجزه ای در دستانتان نهفته است که باعث می شود خیلی زود رو به بهبود برود. در محل کارتان سعی کنید دقتی بیشتر از همیشه به خرج دهید، مخصوصا اگر با اعداد و ارقام سر و کار دارید. یک اشتباه کوچک می تواند خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و باعث شود که مورد توبیخ و سرزنش مقامات مافوق خود قرار بگیرید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

divider1

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز کتاب ها و فیلم هایی که می خوانید و می بینید به شما انگیزه می دهند تا به دنبال انجام فعالیت های هنری بروید. از طرفی هم حس زیبایی شناسی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می تواند منبع الهام بخش خارق العاده ای برای شما باشد. اگر اهل انجام کارهای هنری نباشید هم، دنبال کردن فعالیت های هنری دیگران و رفتن به موزه ها و نمایشگاه های هنری باعث خواهد شد حس و حال فوق العاده خوبی پیدا کنید و تمام فشار و استرسی که این اواخر به شما وارد شده است را فراموش کنید. امروز روابط عاطفی شما نیز به خوبی پیش خواهند رفت و در کل از لحاظ احساسی برای شما روز رضایت بخشی خواهد بود.

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین تیر

امروز شما کمی عصبی و هیجان زده هستید و در چنین شرایطی هیچ چیزی به اندازه ی نظافت خانه تان حال شما را خوب نخواهد کرد! اگر می بینید همه جا تمیز و مرتب است کمی روی تغییر دکوراسیون خانه تان کار کنید. خوشبختانه در حال حاضر حس زیبایی شناسی شما خیلی خوب کار می کند و نتیجه ای که به دست می آورید چشمانتان را نوازش خواهد داد. از آن گذشته، این کار باعث خواهد شد که از لحاظ روحی حالتان به مراتب بهتر شود و اصلا فراموش کنید که در ابتدای کار چه حسی داشته اید. در محل کارتان مواظب یک نفر که سعی دارد برای بهتر نشان دان خودش شما را بد جلوه دهد باشید. البته لازم نیست با او بجنگید، فقط مواظب باشید!

 

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما و اطرافیانتان با هم در هماهنگی عجیبی به سر می برید و انگار می توانید ذهن آنها را خوانده و با توجه به آنچه در فکر آنها می گذرد رفتار کنید. شاید حتی چندین بار پیش بیاید که همزمان با طرف مقابلتان یک حرف را به زبان بیاورید. این موضوع باعث خواهد شد که اطرافیانتان به شما احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند و خیلی راحت تر از همیشه مورد اعتماد آنها قرار بگیرید. مواظب باشید از اعتماد آنها سوء استفاده نکنید! امروز شرکت در کلاس های آموزشی و سمینارها و کارگاه های مختلف برای شما بسیار مفید و آموزنده خواهد بود و شاید حتی بتوانید با استفاده از آموخته های امروز خود در زمینه ی حرفه ای پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین شهریور

شما به طور عادی شخصی بسیار عملگرا و منطقی هستید، اما امروز خیلی بیشتر از همیشه به معنویات اهمیت می دهید و علاقه ی خاصی به مطالعه در مورد ماجراهای شگفت انگیز معنوی یا فرا طبیعی و تحقیق در مورد آنها پیدا کرده اید. صحبت با افرادی که به این موضوعات علاقمند هستند خیلی بیشتر از مطالعه کردن به شما در کسب اطلاعات مورد نظرتان کمک خواهد کرد. البته این موضوع از آن چیزهایی نیست که ذهن شما را برای مدتی طولانی به خود جذب کند و خیلی زود دوباره به سراغ مسائل منطقی و عقلانی خواهید رفت. به ذهنتان اجازه ی خیال پردازی بدهید، همه ی ما گاهی به پرواز در دنیای خیالات نیاز داریم.

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز فعالیت های گروهی که هدف خاصی، به عنوان مثال فعالیت های هنری و یا پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی، را دنبال می کنند، برای شما از جذابیت فوق العاده ای برخوردار هستند. به همین دلیل هم انجام کارهایی مانند آغاز یک دوره ی آموزشی جدید و یا شرکت در یک کارگاه یا سمینار با موضوع مورد علاقه تان به شدت به شما پیشنهاد می شود. این کار فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد که می توانند به زودی به دوستانی نزدیک برای شما تبدیل شوند. امروز احساس نزدیکی شما با اطرافیان خود خیلی بیشتر از هر زمان دیگری است و احساس می کنید که زندگیتان در جهت مثبت در حال تغییر است.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

divider1

 

فال روزانه متولدین آبان

حس ششم شما به طور عادی هم خیلی خوب کار می کند، اما امروز این توانایی شما در حدی فوق العاده قرار گرفته است و حتی خودتان هم احساس می کنید که انگار همه چیز از غیب به شما الهام می شود. به خواب های شب قبلتان خوب فکر کنید و ببینید نشانه هایی که در خواب دیده اید چه معنایی می توانند داشته باشند، چون با شرایط فعلی شما هیچ یک از خواب هایتان نمی توانند بی معنی باشند. امروز همچنین فرصت بسیار خوبی برای آغاز فعالیت های فرهنگی و هنری، از هر نوعی که خودتان دلتان بخواهد، می تواند باشد. شاید حتی در دراز مدت بتوانید از این راه کسب درآمد هم بکنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

امروز قدرت تخیل شما دارد خیلی خوب کار می کند و دائم غرق در دنیای خیالات خود هستید. تحت تأثیر این شرایط ممکن است به فکر سفر به مقصدی دوردست و ناشناخته بیفتید، اما متأسفانه در حال حاضر در شرایطی نیستید که بتوانید به چنین سفری بروید. رفتن به سفر همیشه ایده ای فوق العاده است، اما به این شرط که به صورت منطقی و حساب شده باشد. امروز نهایت کاری که از دست شما برمی آید این است که برای این سفر خود یک برنامه ریزی خیالی داشته باشید، اما همین هم باعث خواهد شد که حال خیلی خوبی پیدا کنید! در وضعیت فعلی شما پیشنهاد می شود که یوگا و مدیتیشن را حتما در برنامه ی روزانه ی خود جای دهید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله

divider1

 

 فال روزانه متولدین دی

امروز به احتمال زیاد خبرهای فوق العاده ای در رابطه با مسائل کاری و اقتصادی به گوشتان خواهند رسید. مهربانی ذاتی و حس همدردی که نسبت به دیگران دارید دوستان بسیار خوبی را وارد زندگی شما کرده است که از لحاظ کاری نیز می توانند به شما کمک های قابل توجه و ارزشمندی کنند. امروز نتیجه ی خوبی هایی که به این افراد کرده اید را به چشم خواهید دید و باور خواهید کرد که در این دنیا خوبی کردن هیچ گاه بی پاسخ نمی ماند. حس زیبایی شناسی شما امروز در اوج خود قرار دارد و حتی اگر خودتان اهل فعالیت های هنری نیستید هم به شما توصیه می کنیم حداقل به نمایشگاه های هنری رفته و از دیدن کار دست دیگران لذت ببرید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین بهمن

یک دعوای جزئی با عشقتان در ابتدای روز حالتان را حسابی بهم می ریزد، اما اگر راستش را بخواهید تا بعدازظهر این دعوا به آشتی ختم خواهد شد و هر دو به خاطر حرف ها و کارهایتان پشیمان خواهید شد، پس اجازه ندهید که این موضوع تمام روزتان را خراب کند و روی جنبه های دیگر زندگیتان اثر منفی بگذارد. سعی کنید تا وقتی آشتی نکرده اید سر خودتان را با تمرکز روی کارهایی که در محل کارتان به عهده دارید گرم نگه داشته و خودتان را با فکر و خیال دیوانه نکنید. به احتمال زیاد روز را در کنار عشقتان و در حال برنامه ریزی برای آینده ی مشترکتان خواهید گذراند. شاید حتی بشود گفت این دعوا در نهایت باعث نزدیکی بیشتر شما خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده

divider1

 

فال روزانه متولدین اسفند

حس ششم، خلاقیت و هوشیاری شما امروز در انجام کارهایتان کمک بسزایی یه شما خواهند کرد و نتیجه ی این ترکیب فوق العاده را خیلی زود خواهید دید. افزایش حقوق و یا رتبه ی کاری، دریافت کمیسیون یا یک جایزه به خاطر عملکرد خوبی که امروز از خودتان نشان داده اید باعث خواهد که اعتماد به نفستان نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. اطرافیانتان نیز با دیدن توانایی های شما اعتماد بیشتری نسبت به شما و توانایی هایتان پیدا می کنند و شاید حتی بخواهند برای رفع مشکلات و گرفتاری های خود از شما تقاضای کمک و راهنمایی کنند. به خودتان به خاطر این میزان از پیشرفت تبریک گفته و حتی جایزه بدهید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied