شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 30 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/30

فال روزانه چهارشنبه 30 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/30

فال روزانه چهارشنبه 30 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/30

فال روزانه چهارشنبه 30 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/30

 

 

فال روز تولد (98/11/30)

 

 

دوست عزیزی که 30 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما چنان اراده ای دارید که شما را بسیار جلوتر از دیگران قرار می دهد، اما اگر می خواهید بیشترین بهره را از این توانایی خود ببرید، باید به درونگرایی و بی دقتی خود غلبه کنید. امسال وضع مالی شما بسیار خوب خواهد بود و برای رسیدن به اهداف خود هر کاری که لازم باشد را انجام خواهید داد. درگیری های حقوقی که بر سر مسائل مالی و به ویژه در زمینه ی املاک داشته اید بالاخره حل شده و منافع قابل توجهی را برای شما به همراه خواهند داشت. اگر اهل تجارت هستید امسال فرصت خوبی برای فعالیت در زمینه های جدید خواهد بود و می توانید موفقیت های زیادی را به دست بیاورید. در زمینه ی حرفه ای امسال باید تلاش و کوشش بیشتری از خود نشان دهید و خودتان را به مقامات مافوق و دیگر متخصصین در زمینه ی کاری خود ثابت کنید. اگر متأهل هستید امسال زندگی عاطفی تان رو به پیشرفت خواهد رفت و احساس نزدیکی بیشتری به همسر خود خواهید داشت. اگر هم مجرد هستید امسال زمان خوبی برای ازدواج خواهد بود. اردیبهشت، مرداد و آذر بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز احساساتی ناخوشایند شما را دربر گرفته و در تمام طول روز آزارتان می دهند. هر چقدر که فکر می کنید دلیلی برای این احساسات خود پیدا نمی کنید و در ظاهر همه چیز دارد خیلی خوب پیش می رود و مشکل خاصی در کار نیست و حتی نزدیکان و اطرافیانتان نیز با مشکل بزرگی درگیر نیستند که بخواهد ذهن شما را به خود مشغول کند. راستش را بخواهید تلاش شما برای یافتن دلیل این احساستان موفقیت آمیز نخواهد بود، اما مشکل اصلی اینجاست که شما حتی درد و رنج افرادی که در خیابان می بینید را هم احساس می کنید و مشکلات و سختی هایی که مردم دنیا می کشند دل شما را به درد می آورد و نمی گذارد آرام باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز یکی از دوستانتان از دست شما عصبانی و ناراحت است. شاید این مشکل به گونه ای با مسائل مادی در ارتباط باشد. در هر صورت، در حال حاضر کار زیادی برای آرام کردن او از دستتان برنخواهد آمد، پس بهترین کار این است که هر حرفی که فکر می کنید باعث آرامش او خواهد شد را زده و هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید و سپس خودتان را کنار بکشید. هر اتفاقی که بین شما افتاده باشد، او دارد به احتمال زیاد بیش از حد واکنش نشان می دهد و حتی اگر خطایی از شما سر زده باشد هم به این بزرگی که او فکر می کند نیست. شما خودتان را زیاد با این موضوع درگیر نکنید و خیالتان راحت باشد که خودش به زودی از رفتارش پشیمان خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

آیا رئیستان یک زن است؟ اگر جوابتان مثبت است به شما توصیه می شود که امروز تا جای ممکن از او فاصله گرفته و سر راهش سبز نشوید. او اصلا روز خوبی را نمی گذراند و هر لحظه ممکن است مورد خشم او واقع شوید. تمام سعی خود را به کار بگیرید تا بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهید و رفتار خوبی با اطرافیانتان داشته باشید و تمام سیاست خود را مورد استفاده قرار دهید. اگر با وجود رعایت تمام این نکات مورد خشم رئیستان واقع شدید هم آرامش خود را حفظ کرده و واکنش تندی از خود نشان ندهید، چون تا فردا خودش از این رفتارش پشیمان شده و از شما دلجویی خواهد کرد. فشار کاری امروزتان را با کمی تفریح پس از اتمام کارهایتان جبران کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز اگر قصد رفتن به سفر را داشته باشید برای شما روز خوشایندی نخواهد بود و مشکلاتی که سر راهتان قرار خواهند گرفت ممکن است شما را به این فکر بیندازند که اصلا این سفر را کنسل کرده و یا به زمان دیگری موکول کنید. برخی وسایل ضروری که می دانید حتما مورد نیازتان قرار خواهند گرفت را پیدا نمی کنید، برنامه هایتان به راحتی پیش نمی روند و با کمبود وقت مواجه خواهید بود و یا شاید حتی چیز بسیار با ارزشی را گم کنید. اگر می بینید امکان به تعویق انداختن این سفر وجود ندارد حداقل دقتتان را چند برابر کرده و لیست دقیقی از کارهایی که باید انجام شوند و وسایلی که باید به همراه ببرید تهیه کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز مسائل مالی ممکن است بین شما و یکی از دوستان نزدیکتان ایجاد مشکل کنند. شاید این شخص به شما بدهکار است و نمی تواند پولی که به او قرض داده اید را پس بدهد و یا بر عکس. سعی کنید راه حلی پیدا کنید که بدون آنکه به هیچ یک از طرفین فشاری وارد کند مشکل را از بین ببرد. بدون شک با کمی فکر کردن خواهید توانست راه حلی پیدا کنید که با استفاده از آن هر دو طرف برنده باشند و به دوستیتان نیز لطمه ای وارد نشود. ارزش دوستی شما خیلی بیشتر از آن است که بخواهید آن را به خاطر چنین چیزهایی از بین ببرید. امروز اگر برای کارهایتان برنامه ریزی نکنید نصف بیشتر آنها را نخواهید توانست به انجام برسانید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز حضور در یک جمع شما را با شخصی در ارتباط خواهد گذاشت که خشم و تلخی تمام وجودش را در بر گرفته و این احساسات منفی که وجودش را در بر گرفته اند را به دیگران هم منتقل می کند. این وضعیت بدون شک برای شما چندان خوشایند نخواهد بود، به ویژه وقتی ببینید این شخص شما را به عنوان بهترین هدف ممکن برای تخلیه ی این احساسات منفی و صحبت در مورد تمام چیزهای ناخوشایندی که ذهنش را درگیر کرده اند انتخاب کرده است.به هیچ وجه فکر نکنید که موظف هستید تا آخر به حرف هایش گوش کنید و ضمن رعایت ادب بهانه ای پیدا کرده و از او فاصله بگیرید. مسلما افراد دیگری در این جمع هستند که صحبت با آنها برای شما لذت بخش باشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز یکی از همکارانتان به مرخصی و یا یک سفر کاری رفته و غیبت او باعث دو برابر شدن کارها و مسئولیت هایی که شما به عهده دارید شده است. دیگران هم از این افزایش مسئولیت ها بی نصیب نمانده اند و همه در محل کارتان تحت فشار و استرس زیادی قرار گرفته اند. به همین دلیل هم خیلی زود عصبی می شوند و واکنش هایی تند از خود نشان می دهند. شما بهتر است سعی کنید خودتان را از این قافله جدا کرده و بی آن که خودتان را دیوانه کنید روی کارهایتان تمرکز کنید. اجازه بدهید بقیه هر چقدر که می خواهند با هم درگیر شوند، وقتی آرامش شما را ببینند آنها هم تحت تأثیر قرار گرفته و آرام خواهند شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شما به احتمال زیاد روز بسیار خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل، خلاقیت و حس ششمتان دست به دست هم داده اند و این ترکیب فوق العاده الهام بخش شما در انجام کارهای مختلف و به ویژه پروژه های هنری خواهد بود. شما آنقدر خوشحال و هیجان زده هستید که به محض این که یک نفر به ایده هایتان توجه و علاقه نشان بدهد برای مدتی طولانی در مورداین موضوع با او صحبت خواهید کرد. اگر در روزتان تنها یک بخش منفی و ناخوشایند وجود داشته باشد رفتار تند و از روی ناراحتی همسر و یا یکی از دوستان نزدیکتان خواهد بود که از بی توجهی شما نسبت به خود ناراحت شده است. نگران نباشید این وضع خیلی زود برطرف خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز خانه ی شما تبدیل به محله ی برو و بیا شده است و در تمام طول روز افراد مختلف در خانه ی شما در حال حال رفت و آمد خواهند بود و این موضوع ممکن است هر از گاهی برایتان آزاردهنده باشد. در این میان یکی از اعضای خانه هم امروز عصبی و تندخو شده و شما مجبور هستید او را هم کنترل کرده و سعی کنید آرامش کنید. در هر صورت بهتر است مواظب باشید آنقدر خودتان را درگیر آرام کردن این فرد نکنید که به یکباره خودتان هم از کوره در بروید! در تمام روز سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و آرامش خود را حفظ کنید تا امروز را بدون هیچ دردسر خاصی پشت سر بگذارید. یادتان نرود که مهمان حبیب خداست!

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز یک نفر از اطرافیان و به احتمال زیاد کی از همکارانتان به کمی همدردی و شانه ای برای گریه کردن نیاز دارد. ترس و فشار کاری در محل کار شما به حدی رسیده است که همه ی کارکنان نمی توانند این میزان از فشار را تحمل کنند و یکی با قدرت و اراده ی شما باید بتواند در چنین شرایطی به دیگران قوت قلب ببخشد. البته تحمل این اوضاع برای خود شما نیز چندان راحت نخواهد بود و شاید یک جاهایی صبرتان به سر برسد، اما شما از پس این شرایط بر خواهید آمد. بهترین کاری که در این موقعیت می توانید بکنید این است که کارهایتان را به سریعترین شکل ممکن و با حداکثر تمرکز انجام دهید و بعد از تمام شدن کارتان به خودتان یک جایزه ی اساسی بدهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز فرزندان، یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان ناراحت به نظر می رسند و دلیل این ناراحتی هم چیزی نیست جز محدودیت های مالی که به آنها اجازه نمی دهد چیزی که فکر می کنند برایشان به شدت لازم و ضروری است را داشته باشند. شما احساس می کنید که باید به آرام شدن این شخص کمک کنید، اما لزومی ندارد که این کمک حتما به صورت کمک نقدی باشد، چون خود شما در حال حاضر هزینه های زیادی پیش رو دارید. همین که به او بفهمانید که اگر الان چیزی را ندارد به این معنا نیست که هرگز صاحب آن نخواهد شد می تواند حالش را به طور قابل توجهی بهتر کند. اگر دیدید فایده ای ندارد او را به حال خودش بگذارید و اجازه بدهید راه حل مشکلش را خودش پیدا کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز نگرانی در مورد یکی از اعضای خانواده تان ذهن شما را به خود مشغول کرده است. این شخص ممکن است به خاطر مسائل کاری، مالی و یا عاطفی به دردسر افتاده و حالا به کمک و همدردی شما نیاز داشته باشد. هر حرفی که فکر می کنید به بهتر شدن حال او کمک خواهد کرد را بزنید اما انتظار نداشته باشید که او به حرف هایتان جوابی بدهد و به درد دل کردن مشغول شود. فعلا او در شرایطی نیست که بتواند در رابطه با این موضوع زیاد صحبت کند و این اصلا بدان معنا نیست که بودن شما در کنار او برایش بی ارزش است. فراموش نکنید که کارهای دیگری هم برای انجامدادن دارید و تمام وقتتان را با دلداری دادن به این شخص نگذرانید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied