شمانیوز
شما نیوز

آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران

در مجموع تا این لحظه ۱۸ نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا ثبت شده که چهار نفرشان فوت کرده اند. تعدادی موارد مشکوک هم بستری و تحت مراقبت هستند.

آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ویروس کرونا تاکنون ۱۸ مورد قطعی مبتلا در ایران داشته که چهار نفر آنها جان خود را از دست داده‌اند.

علیرضا وهاب زاده روز جمعه در توئیتر نوشت: نتایج تست چهار بیمار مشکوک در تهران مثبت بود. هفت مورد جدید هم در قم و دو مورد هم در رشت تایید شده است. دو نفر از مبتلایان جدید هم فوت کرده اند.

وی افزود: در مجموع تا این لحظه ۱۸ نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا ثبت شده که چهار نفرشان فوت کرده اند. تعدادی موارد مشکوک هم بستری و تحت مراقبت هستند.

وزیر بهداشت شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران تعداد موارد قطعی مبتلا به ویروس کرونای جدید را در کشور پنج نفر اعلام کرده بود که به گفته او دو نفر از این تعداد جان خود را از دست داده بودند. اکنون با توجه به اعلام دو مورد جدید فوتی، تعداد جان باختگان این ویروس در کشور به چهار نفر رسیده است و تعداد افراد مبتلا به این ویروس در مجموع به ۱۸ نفر می رسد.

وزیر بهداشت تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا را در بیمارستانهای کشور ۲۴ نفر اعلام کرده بود که امروز ابتلای ۱۳ نفر از آنان به این ویروس قطعی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied