شمانیوز
شما نیوز

اعلام نتایج نهایی انتخابات سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان نتایج نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه‌ انتخابیه استان سیستان و بلوچستان اعلام شد.

اعلام نتایج نهایی انتخابات سیستان و بلوچستان

به گزارش شمانیوز  به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی زینی وند "معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان" با بیان اینکه نتایج انتخابات استان در ۵ حوزه از ۶ حوزه انتخابیه استان نهایی شده است، نتایج این پنج حوزه را به شرح ذیل تشریح کرد:



در حوزه انتخابیه چابهار، کنارک، قصرقند، نیکشهر و بخش مرکزی نیکشهر آقای معین الدین سعیدی با ۹۰ هزار و ۸۶۳ رای از تعداد ۲۰۰ هزار و ۲۵۵ رأی مأخوذه حائز اکثریت آرا شد و در همین مرحله به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهد کرد.

 

 در حوزه انتخابیه ایرانشهر، سرباز، فنوج و بخش‌های بنت، لاشار، آهوران و آشار آقای عبدالناصر درخشان با ۹۵ هزار و ۸۹۶ رای از تعداد ۲۲۸ هزار و ۹۷۶ رای ماخوذه حائز اکثریت آرا شد و در همین مرحله به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهد کرد.



در حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران و مهرستان آقای ملک فاضلی با ۴۳ هزار و ۵۳۰ رای از تعداد ۱۲۳ هزار و ۴۴۵ رای ماخوذه حائز اکثریت آرا شد و در همین مرحله به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهد کرد.



در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت‌آباد و کورین آقای اسماعیل حسین زهی با ۴۳ هزار و ۱۴۸ رای از تعداد ۸۷ هزار و ۸۸۲ رای ماخوذه حائز اکثریت آرا شد و در همین مرحله به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهد کرد.



در حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون آقای محمد سرگزی با ۷۶ هزار و ۶۸۴ رای و آقای حبیب الله دهمرده با ۶۴ هزار و۳۱۴ رای از مجموع ۱۶۶ هزار و ۴۶۲ رای ماخوذه حائز اکثریت آراء شدند و در همین مرحله به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهند کرد.



رئیس ستاد انتخابات استان در خصوص نتایج آرا در حوزه انتخابیه زاهدان نیز گفت: در حوزه انتخابیه زاهدان به دلیل تعداد شعب بیشتر اخذ رای، مراحل شمارش آرا به پایان رسیده و به محض تایید هیئت نظارت، نتایج قطعی زاهدان نیز به اطلاع عموم مردم شریف استان خواهد رسید.


زینی وند ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در پای صندوقهای رای بیان داشت: در این دوره مشارکت خیلی بود و سیستان و بلوچستان با ۶۰ درصد میزان مشارکت، جزو دو یا سه استان برتر کشور می باشد.


وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه هیچ مورد تخلف قابل توجهی که روند انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، نداشتیم و با توجه به احراز هویت الکترونیکی، فرایند انتخابات با امنیت، مشارکت بالا و شفافیت کامل به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied