شمانیوز
شما نیوز

مدارس استان کرمان فردا دایر است

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فردا یکشنبه ۴ اسفندماه ۹۸ مدارس استان کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی دایر است.

مدارس استان کرمان فردا دایر است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر :  امید سلاجقه با اعلام این خبر، اظهار کرد: شایعه تعطیلی مدارس استان کرمان در روز یکشنبه ۴ اسفند ماه ۹۸ تکذیب می‌شود.

وی با بیان اینکه مدارس نواحی یک و دو شهر کرمان امروز شنبه سوم اسفند ماه ۹۸ به علت فرآیند اجرایی انتخابات (شمارش آرای اخذ شده) تعطیل بود، افزود: بر همین اساس مابقی مدارس استان کرمان فعالیت خود را امروز با دو ساعت تأخیر آغاز کردند.

سلاجقه با اشاره به اینکه اخبار تعطیلی مدارس منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد، اظهار داشت: والدین و دانش آموزان اخبار مربوط به تعطیلی مدارس استان کرمان را فقط از طریق پورتال رسمی اداره کل به نشانی www.kerman.medu.ir و کانال تلگرامی صدای فرهنگیان کرمان به نشانی: https://telegram.me/farhangianekerman و برگزاری‌های رسمی و صدا و سیمای مرکز کرمان دنبال کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی و مسئولان بهداشت، مبنی بر شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس استان کرمان توسط کمیته بهداشت و درمان استان و ستاد مدیریت بحران اتخاذ نشده است.

 
کد خبر 4860272
  •  
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • نرگس

    خب چرا تعطیل نمیکنید تا پیشگیری کنید حتما باید ی عده قربانی شن