شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 5 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/05

فال روزانه دوشنبه 5 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/05

فال روزانه دوشنبه 5 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/05

فال روزانه دوشنبه 5 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/05

 

فال روز تولد (98/12/05)

 

دوست عزیزی که 5 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی باهوش، منحصر بفرد، منطقی، موقر، مثبت اندیش، کاریزماتیک و دارای شم تجاری قوی هستید. شما همچنین بسیار خونگرم و اجتماعی هستید و به سرعت با دیگران روابط دوستانه برقرار می کنید. با این همه بهتر است مواظب باشید در کارهایتان تا این حد عجول نباشید و کم صبر و حوصله به خرج دهید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. اگر در فکر پیدا کردن تناسب اندام هستید امسال فرصت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد و می توانید خیلی سریعتر از آنچه انتظار دارید به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید. شما امسال از سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید سود قابل توجهی را به دست خواهید آورد که به ثبات اقتصادی و مالی شما کمک زیادی خواهد کرد. با این حال، اگر قصد دارید پول که به دست آورده اید را دوباره سرمایه گذاری کنید بهتر است که این کار را با دقتی چند برابر حالت عادی انجام دهید. شما امسال پول زیادی را خرج خریدن اشیای لوکس و غیر ضروری خواهید کرد اما این کار به بهتر شدن حال روحی شما کمک بسیاری خواهد نمود. تا جای ممکن از پول قرض دادن به دیگران خودداری کنید. امسال از لحاظ حرفه ای فرصت گسترش دانش و مهارت هایتان را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر قصد تغییر شغلتان را دارید امسال فرصت خوبی برای انجام این کار خواهد بود. اگر می خواهید در روابط عاطفی خود به مشکل برنخورید از بحث و درگیری با عشقتان خودداری کنید. اگر هنوز ازدواج کرده اید بهتر است امسال را برای رفتن به خانه ی بخت انتخاب نکنید. خرداد، آبان و آذر بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

فال روزانه متولدین فروردین

همه ی ما به اینکه زمانی را به تنهایی در خلوت خودمان بگذرانیم احتیاج داریم، اما باید مواظب باشیم که در تنها ماندن تا حدی زیاده روی نکنیم که به سلامت روانی ما آسیب برساند. اگر فکر می کنید به این دلیل تنهایی را ترجیح می دهید که می خواهید از چیزی یا کسی دوری کنید بهتر است در راه حلی که برای مقابله با این مشکل خود انتخاب کرده اید تجدید نظر کنید. این شرایط تنها باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد و مشکل همچنان سر جای خود باقی خواهد ماند. اگر چیزی آزارتان می دهد بهتر است با آن روبرو شوید و به جای فرار از مشکلتان آن را حل کنید. باور کنید که اگر این روش را امتحان کنید در پایان روز حال خیلی بهتری خواهید داشت.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز مواظب باشید که گرفتار احساس حسادت نشوید، زیرا خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید این احساس به سراغتان خواهد آمد. این نکته را به یاد داشته باشید که این احساس بیشتر مواقع از حس عدم امنیت ریشه می گیرد. معمولا اگر در کار، روابط و یا خانواده ی خود احساس امنیت نکنید و حس کنید که وجود یک نفر موقعیت شما را تهدید می کند این حس ناخوشایند به سراغتان خواهد آمد، اما حالا وقت آن فرا رسیده است که به دنبال پیدا کردن دلیل این احساس عدم امنیت در وجود خودتان باشید. به دنبال جواب این سوال باشید که چه چیزی باعث احساس عدم امنیت در شما می شود. پیدا کردن جواب این سؤال مشکلات زیادی را در زندگیتان حل خواهد نمود.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

divider1

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز شما زیاد از ظاهر و قیافه ی خود راضی نیستید و به دنبال راهی برای برطرف کردن ایرادهای ظاهری خود هستید. این کار به احتمال زیاد بدترین راه حلی است که می توانید برای این مشکل خود پیدا کتید و حتی در صورتی که سراغ عمل های زیبایی بروید هم نتیجه ای که به دست می آورید مطمئنا برایتان رضایت بخش نخواهد بود. به جای اینکه خودتان را به دست تیغ جراحی بسپارید بهتر است به دنبال راهی برای پذیرش خودتان به همین صورتی که هستید بگردید. مشکل شما هر چیزی که باشد، اگر یاد نگیرید خودتان را به همین شکلی که هستید دوست داشته باشید، هر چقدر هم که تغییر کنید همیشه موفق خواهید شد ایرادی در ظاهر و قیافه ی خودتان پیدا کنید .

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است دچار احساس حسادت شوید. اگر می خواهید بدانید چه چیزی این احساس ناخوشایند را در شما به وجود آورده است باید ببینید حس عدم امنیتی که آن را به وجود آورده از کجا آمده است. اگر به عشقتان حسودی می کنید ببینید در رابطه تان چه می گذرد و چه چیزهایی باید تغییر کنند. اگر به همکارتان حسادت می کنید شاید به این دلیل باشد که حس می کنید زحماتتان در محل کارتان دیده نمی شوند. در هر صورت به شما توصیه می شود که به دنبال ریشه ی این احساس حسادت در خودتان بگردید، زیرا این حس نشان دهنده ی آن است که مشکل بزرگی حل نشده باقی مانده است و باید هرچه سریعتر به آن رسیدگی شود.

 

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است به خاطر تغییراتی که دارید در خانه تان ایجاد می کنید مشکلاتی موقتی و زودگذر بین اعضای خانواده شما به وجود بیایند. شاید مشغول نقل مکان، یا نظافت و یا بازسازی و تغییر دکوراسیون منزلتان هستید و بعض ها کم کاری کرده و یا در کارهای دیگران اختلال ایجاد می کنند. بهترین راه چاره این است که این پروژه را هر چه سریعتر به انجام برسانید تا اخلاق همه سر جایش برگردد. شما قصد دارید ایده های فراوانی که در ذهنتان دارید را عملی کنید و دست از خیال پردازی محض برداشته و دست به کار شوید. شما حتی صداهای بازدارنده ای که همیشه در ذهنتان می شنوید را نادیده می گیرید، اما نباید اجازه دهید قربانی خوش بینی سهل انگارانه شوید

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین شهریور

یک نفر دارد چیزهایی را از شما مخفی می کند. همه ما اطلاعات و رازهایی داریم که دلمان نمی خواهد آنها را با دیگران در میان بگذاریم، اما این چیزی نیست که شما بتوانید نسبت به آن بی تفاوت باشید. حس ششمتان احتمالا به شما خواهد گفت که این شخص کیست. اگر اصرار دارید به رازی که از شما مخفی می کند پی ببرید این کار را با ملایمت و بدون ن که باعث شوید احساس کند تحت فشار قرار گرفته است انجام دهید. کارهای زیادی که امروز باید به انجام برسانید دارند شما را دیوانه می کنند و سعی دارید هرچه سریعتر آنها را انجام دهید. این کار باعث خواهد شد که فشار و استرس زیادی روی خودتان احساس کنید، اولویت را به کارهای ضروریتان بدهید و بقیه را برای بعد نگه دارید.

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز اگر به اشاره ای اشک در چشمانتان حلقه زد زیاد تعجب نکنید. شرایط کیهانی موجود حساسیت شما را به میزان قابل توجهی بالا برده است و خیلی زود احساساتی می شوید و کنترل احساستان برایتان دشوار است. به خودتان سخت نگیرید. اگر نیاز به گریه کردن دارید و ریختن چند قطره اشک حالتان را بهتر می کند خجالت نکشید. البته مواظب باشید که در این کار زیاده روی نکنید و با گریه و زاری های بی دلیل اطرافیانتان را ناخواسته ناراحت نکنید. تا فردا حالتان به میزان قابل توجهی بهتر خواهد شد و مهار احساساتتان را دوباره در دست خواهید گرفت. فعلا مواظب خودتان باشید و از هر کاری که حالتان را خوب می کند استقبال کنید.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

divider1

 

فال روزانه متولدین آبان

یکی از گروه هایی که شما در آن عضو هستید، که می تواند شامل خانواده، دوستان و یا همکارانتان باشد به خاطر بحث بر سر مسائل سیاسی و اجتماعی به مشکلاتی جدی برخواهد خورد و شاید حتی از هم پاشیده شود. شما باید سعی کنید خودتان را از این بحث و دعوا دور نگه دارید. همچنین ممکن است یکی از دوستانتان با مشکلاتی بزرگ و گیج کننده به سراغ شما آمده و تقاضای کمک کند. شاید بهتر باشد تا فردا که اوضاع بهتر شود سرتان را با کارهای شخصیتان گرم کرده و زیاد به دیگران نزدیک نشوید. امروز میل شدیدی به یافتن راهی برای کسب درآمد بیشتر احساس می کنید، اجازه ندهید ترس ها و نگرانی هایتان مانع گوش کردن به ندای درونتان شوند

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

امروز مواظب باشید که کارهایتان از روی کتاب و حساب باشند و در لحظه تصمیم نگیرید. این که بتوانید در شرایط دشوار به صورت آگاهانه و به سرعت تصمیم بگیرید خیلی خوب است، اما اگر بدون فکر کردن و عجولانه تصمیم گیری کنید مسلما نتیجه ای جز پشیمانی برایتان در بر نخواهد داشت. شرایط کیهانی موجود ایجاب می کند که پیش از برداشتن گام های بزرگ و جسورانه تمام جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید. برای تصمیم گیری در هر زمینه ای، خواه شخصی باشد و خواه حرفه ای، خوب فکر کنید. اگر قرار است چیزی را امضا کنید آن را چند بار بخوانید. در روابط خود نیز، به ویژه در روابط عاطفی، مواظب باشید به راحتی به کسی اعتماد نکنید.

 

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین دی

اکنون دیگر وقت آن فرا رسیده است که برای حل مشکلات خود به دنبال راه حلی جدی تر و جسورانه تر باشید. اگر چندین راه مختلف را امتحان کرده اید اما به نتیجه ی مطلوب نرسیده اید و مشکلتان همچنان سر جایش باقی است، بهتر است راه هایی را انتخاب کنید که بدون آنکه مخرب باشند متحول کننده و تغییر دهنده باشند. از برداشتن گام های بزرگ و امتحان راه هایی که تا به حال نرفته اید هراسی نداشته باشید، اما احتیاط را هم فراموش نکنید. پیش از هر اقدامی تمام جوانب را به دقت سنجیده و عواقب احتمالی آنها را هم در نظر بگیرید. اگر دوستی دارید که به اندازه ی کافی مورد اعتمادتان است می توانید در این مورد با او مشورت کنید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین بهمن

امروز فشارهای عصبی ممکن است باعث شوند کمی حال و هوایتان بهم ریخته و سطح انرژیتان پایین بیاید. کارها و وظایفی که باید به انجام برسانید در انتظارتان هستند و با وجود بی حوصلگی مجبور به انجام آنها خواهید بود، اما این حالت شما می تواند اثراتی منفی روی نتیجه کارتان بگذارید. تحت هیچ شرایطی خودتان را با کار بیش از اندازه بیشتر از اینی که هست اذیت نکنید. حواستان باشد که رفتارتان با دیگران تحت تأثیر خستگی و فشار عصبیتان قرار نگیرد. امروز هر چند ته دلتان از درستی انتخاب خود چندان مطمئن نیستید، اما میل شدیدی که به موفقیت احساس می کنید قویتر از تردیدهایتان است و دلتان می خواهد برای رسیدن به خواسته هایتان کمی ماجراجویی کنید.

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده

divider1

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز مجبور خواهید بود مخالفت های یک نفر را تحمل کنید و این شخص به احتمال زیاد از مقام یا موقعیتی بالاتری نسبت به شما برخوردار است و شاید حتی یکی از والدین شما باشد. درست است که شما باید به بزرگترها احترام بگذارید و به حرف هایشان گوش کنید، اما اگر گفته هایشان به زندگی شخصی، کاری و یا سبک زندگی شما مربوط می شوند اصلا موظف نیستید هر چه می گویند را با چشمان بسته پذیرفته و عملی کنید. این مسائل کاملا شخصی هستند و فقط خود شما حق تصمیم گیری در ارتباط با آنها را دارید. از دانش و تجربه ی دیگران کمک بگیرید، اما خودتان تصمیم گیرنده ی نهایی باشید. این را به خاطر بسپارید که هر کاری کنید بالاخره یک مخالف پیدا خواهد شد

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied