شمانیوز
شما نیوز

7 نفر از اعضای شورای شهر قرنطینه شدند

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد 7 نفر از اعضای شورا نه به خاطر خودشان بلکه برای رعایت حال سایرین قرنطینه شدند ولی ما جلسات شورا را بدون وقفه ادامه می‌دهیم.

7 نفر از اعضای شورای شهر قرنطینه شدند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس :  ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در دویست‌امین جلسه شورای شهر اظهار داشت:‌برخی از همکاران ما امروز در شورا به دلیل ارتباط کاری که با شهردار منطقه 13 داشته جهت رعایت حال سایرین و نه خودشان ترجیح دادند در قرنطینه باشند.

وی افزود: پس از اینکه موضوع تشکیل شدن یا نشدن صحن شورا مطرح شد سرانجام به جمع‌بندی رسیدیم که جلسات شورا بدون وقفه برگزار شود تا وظایفی که از سوی مردم به ما محول شده پیگیری شود. امیدواریم بهبودی کامل برای همه مبتلایان حاصل شود.

 

 ضرورت تعطیلی همه مراکز ورزشی

حجت نظری عضو شورای شهر تهران در دویست‌امین جلسه شورای شهر اظهار داشت: شهرداری باید همت ویژه‌تری در زمینه مقابله با کرونا داشته باشد که پیشنهاد حناچی شهردار تهران مبنی بر دستور کار قرار دادن ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه به نظرم در تعطیلی اماکن عمومی اهمال‌کاری شده است گفت: دوستان در وزارت بهداشت این موضوع را جدی‌تر مطرح کنند در برخی از شهرها کرونا به نظر اپیدمی می‌رسد و مردم آن را چندان جدی نمی‌گیرند چون جزئیاتی دقیقی در مورد این بیماری ندارند.

این عضو شورای شهر تهران  ادامه داد: وزارت ارشاد با تعطیلی مراکز فرهنگی اقدام خوبی انجام داد و به نظرم اجرای چنین اقداماتی بسیار حائز اهمیت است. همچنین بهتر بود صحن شورا امروز به صورت زنده در اینترنت نمایش داده می‌شد.

 

فروشگاه‌های شهروند واسطه ارائه ماسک و مواد ضدعفونی شوند

نظری با بیان اینکه استخرها به دلیل رطوبتی که دارند می‌توانند مکانی برای انتقال ویروس کرونا باشند گفت: تعطیلی مجموعه ورزشی حائز اهمیت است البته برخی مناطق به سلیقه خودشان این اقدام را انجام دادند ولی سازمان ورزش باید برنامه‌ریزی یکپارچه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته وزارت بهداشت اعلام کرد که قرار است ماسک به صورت رایگان توزیع شود که به نظرم شرکت شهروند باید این آمادگی را داشته باشد تا واسطه ارائه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده برای وزارت بهداشت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied