شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی تبریز تا پایان سال

با توجه به اعلام نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در باره تعطیلی فعالیت‌های آموزشی، مقرر شد که تا پایان سال جاری تمام فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های استان تعطیل شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی تبریز تا پایان سال

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم: براساس مصوبه جلسه امروز روسای دانشگاه‌های استان در دانشگاه تبریز به منظور پیشگیری و رفع نگرانی‌های دانشجویان و خانواده‌هایشان، تمامی فعالیت‌های آموزشی‌، کلاس‌های درسی دانشگاه‌های استان تا پایان سال تعطیل است.

 به منظور صیانت از برگزاری کلاس‌ها مطابق با سرفصل‌های مصوب دانشگاه‌ها، طبق مصوبات هیات رئیسه فعالیت‌های آموزشی را با تمدید تقویم آموزشی و یا در طول ترم بعد از تعطیلات نوروز جبران می‌کنند.

 

دانشگاه‌هایی که امکان برگزاری جلسات دفاع از رساله‌ها و پایان نامه‌ها و کلاس‌های آموزشی به صورت غیر حضوری را دارند می‌توانند در این زمینه برنامه ریزی کنند.

 با توجه به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها امکان استفاده از مرخصی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی بر اساس درخواست آنان تسهیل خواهد شد.

نظر به ضرورت استمرار برخی فعالیت‌های پژوهشی به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی، دانشگاه‌ها بر اساس امکانات و مقتضیات خود اقدامات لازم را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Mona

    Mona