شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چاپخونه؛ 5 روند قدرتمند بازاریابی چاپی برای تقویت فروش در سال 2020

بازاریابی دیجیتال در همه جا وجود دارد. به همین دلیل است که اگر به دنبال برتری در رقابت سال 2020 هستید، بازاریابی چاپ می‌تواند شما را در این امر کمک کند.

چاپخونه؛ 5 روند قدرتمند بازاریابی چاپی برای تقویت فروش در سال 2020

 

 

بازاریابی دیجیتال در همه جا وجود دارد. به همین دلیل است که اگر به دنبال برتری در رقابت سال 2020 هستید، بازاریابی چاپ می‌تواند شما را در این امر کمک کند. چشم‌انداز بازاریابی چاپی از زمانی که بازاریابی از طریق موبایل و تلفن‌همراه وارد صحنه شده است، به طور چشمگیری تغییر کرده است. تحولات و نوآوری‌های جدید در تکنولوژی چاپ باعث تعامل بیشتر شده که بر تصمیمات مشتریان تاثیر می‌گذارد. امسال کسب‌وکار خود را با این پنج روند تبلیغات بازاریابی توسعه دهید تا فروش خود را در سال 2020 تقویت کنید.

 

1. بازاریابی چاپی همه‌جانبه

پست‌کارت‌ها، آگهی‌ها و بنرها همگی ابزارهای بازاریابی مقرون به صرفه هستند، اما شرکتهایی که میخواهند خود را به مشتریان معرفی کنند، گرایش خود را به سمت ابزارهای بازاریابی چاپی همه‌جانبه مانند دفترچه‌ها، خبرنامه‌ها و بروشورهای چندصفحه‌ای سوق داده‌اند. این ابزارها، اطلاعات زیادی را منتقل می‌کنند، بنابراین می‌توانید داستان برند خود را بگویید و حس همبستگی خود را با مشتریان تقویت کنید.

 

این عصر، عصر اطلاعات است. مشتریان شما به بینش‌های دقیق و توصیه‌های مفید نیاز دارند و می‌خواهند تا آنها را با برندی که از آن خرید می‌کنند، دریافت کنند. دفترچه‌ها، بروشورها و خبرنامه‌ها فضایی را برای اشتراک گذاری اطلاعات با مشتریان فراهم می‌کند.

 

این ابزارها ملموس نیز هستند که معنای بیشتری برای مشتریان جوان‌تر دارد و برای چشم پوشی از تبلیغات دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنها میدانند که استفاده از یک بنر تبلیغاتی یا ارسال یک ایمیل چقدر آسان است، اما استفاده از یک دفترچه‌ی زیبا که کاور زیبایی دارد و مملو از اطلاعاتی است که نیاز آنها را برطرف می‌کند، بیان‌کننده‌ی تنها یک نکته است و آن اینکه، شما به مشتریان خود اهمیت می‌دهید. این مشتریان جوان، تلاشهای شما را ارج می‌نهند.

 

اگر علاقه داشتید با متدهای بروز در زمینه چاپ بیشتر آشنا شید، در سایت چاپخانه میتوانید به بروزترین اخبار و آموزش‌ها در زمینه انواع چاپ (چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک و ...) و چاپ روی پارچه و بسته بندی ( چاپ جعبه، چاپ لیبل و چاپ کارتن ) و بروزترین چاپخانه های آنلاین و فروشنده های دستگاه های چاپ و بسته بندی دسترسی داشته باشید.

 

k

 

2. شخصی‌سازی بهتر

شخصی‌سازی چیز جدیدی نیست، اما گامی است که بسیاری از شرکت‌ها در ابتکار بازاریابی چاپ خود از آن صرف‌نظر می‌کنند. با این حال، شخصی‌سازی دیگر یک کار خارق‌العاده به حساب نمی‌آید. در گذشته و زمانی که هر ایمیل با اسم کوچک مخاطب شروع می‌شد، نوعی شخصی‌سازی جالب به شمار می‌رفت.

 

چاپ دیجیتال (چاپ اطلاعات متغیر) این کار را تسهیل کرده و نام مشتریان و دیگر اطلاعات شخصی آنها مانند شهر، شغل و حتی سرگرمی آنها را در ابزارهای بازاریابی پستی قرار داده است. تمام چیزی که نیاز دارید فهرست پستی با مشخص کردن متغیرها می‌باشد. بنابراین می‌توانید از شرکت چاپ خود بخواهید که این اطلاعات متغیر را در پست کارت‌ها، بروشورها، دفترچه‌ها، کاتالوگ‌ها، نامه‌ها و غیره قرار دهد. اگر علاقه‌مند هستید چاپخانه کوچک دیجیتال راه اندازی کنید ولی هیچ شناختی از چاپ دیجیتال ندارید پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش 9 مرحله‌ای راه‌اندازی یک کسب‌وکار چاپ دیجیتال با سرمایه‌ی کم ! را هرگز از دست ندهید. زمانی برای خواندن این مقاله کنار بگذارید.

 

برای مثال، فرض کنیم که یک شرکت نوپا، میخواهد پست کارتهایی را به هر خانه در یک محله به نام ارسال کند. به جای اینکه بنویسد "20 درصد تخفیف دریافت کنید" میتواند این عبارت را درج کند: "سلام محمد جان، از 20 درصد تخفیف ما بهره ببر، که مخصوص مشتریان در آن محله خاص می‌باشد."

 

این شرکت حتی میتواند خلاقانه تر عمل کند و نام افراد را درج کند: "سلام محمد جان، آیا می‌خواهی زمین سبز منزل شما از مکان امروزی بهتر باشد؟ از 20 درصد تخیف ما که مخصوص مشتریان در محله شما است، استفاده کن!"

 

3. بازاریابی چاپ به دیجیتال

پیشرفت‌ها در بازاریای چاپ به دیجیتال باعث شده که مشتریان فورا به متریال‌های بازاریابی چاپی شما پاسخ دهند. برای مثال، آنها کدها را با گوشی‌های هوشمند خود اسکن کرده و می‌توانند فورا یک محصول تبلیغی را بخرند، یا یک فرم را در صفحه‌ی فرود پر کنند و یا یک صفحه‌ی شبکه‌ی اجتماعی را لایک کنند.

 

همچنین از ایده‌های دیگر شامل لینک‌ها برای تماشای یک ویدیو، نمایش محصولات تعاملی و حتی واقعیت افزوده می‌توان استفاده کرد. برای مثال، یک دفتر گردشگری امکان دارد یک دفترچه و نقشه‌ی یک شهر را چاپ کند. مسافران می‌توانند این نقشه را بررسی کرده و سپس مسیرها را از طریق گوشی‌های خود برای رسیدن به مقصد تعیین کنند. آنها همچنین می‌توانند تورهای تعاملی را به صورت تصویری برقرار کنند، در زمانی که گوشی‌های خود را به سمت ساختمان‌های تاریخی و دیگر جاذبه‌ها نگه دارند. شرکت‌های اسپانسری می‌توانند از آگهی‌های مبتنی بر مکان، برای کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها استفاده کنند.

 

ابزارهای آنلاین، امکانات دیگری را نیز فراهم می‌کنند. فرض کنیم که یک سالن آرایش می‌خواهد جدیدترین مدل‌های موی خود را تبلیغ کند. می‌تواند یک پست کارت را با یک کوپن تخفیف و یک کد قابل اسکن که به یک برنامه‌ی کاربردی متصل می‌شود را برای مشتریان ارسال کند و مشتریان می‌توانند تصاویر خود را آپلود کرده و مدل موهای متفاوت را امتحان کند و سپس یک قرار ملاقات فوری همراه با تخفیف را تعیین کنند.

 

4. پیگیری پیشرفته

ما در این مورد بحث کردیم که چگونه بازاریابی چاپ می‌تواند برای ارائه‌ی کدهای ویژه و کوپن‌ها مورد استفاده قرار گیرد. این تکنولوژِی امکان پیگیری پیشرفته را فراهم می‌کند که می‌تواند به فروش کمک کند و فعالیت‌های بازاریابی را در آینده مشخص کند.

 

برای مثال، می‌توانید از کدهای کوپن منحصر به فرد استفاده کنید که هنگام اسکن شدن، مشتریان را به صفحات فرود شخصی منتقل می‌کند و براساس نامشان، به آنها خوش‌آمد می‌گوید و پیشنهاداتی را بر اساس سابقه خرید و تاریخچه جست‌وجوی آنها ارائه می‌دهد. گذشته از اینها، می‌دانیم که شخصی‌سازی چه تاثیر بر فروش دارد.

 

علاوه بر این، پیگیری پیشرفته می‌تواند به طور اتوماتیک تشخیص دهد که کدام مشتریان به پیشنهادات ویژه‌ی شما پاسخ می‌دهند. سپس این اطلاعات می‌تواند برای فعالیت‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال، شما مطلع خواهید شد که کدام محل، بهترین میزان پاسخ را داشته و یا چه اطلاعات جمعیتی مشترکی را دارند.

 

uy

 

5. تقویت اعتماد، قدرت و اعتبار

مشتریان امروزی به طور مداوم در معرض تبلیغات دیجیتال قرار می‌گیرند. آنها بیش از هر زمان دیگری آگاه هستند و می‌توانند از این همهمه عبور کرده و این تبلیغات فروش نامربوط را نادیده بگیرند. آنها می‌خواهند تا رابطه‌ی طولانی مدت با برندهای قابل اعتماد و معتبر داشته باشند که نیازهای آنان را برآورده کند و به همان اندازه، برندها می‌خواهند با این مشتریان ارتباط داشته باشند.

 

از طریق بروشورهای اطلاع رسانی، دفترچه‌ها، پست‌کارت‌ها و آگهی‌ها، به مشتریان کمک کنید تا چیزی که می‌خواهند و به آن نیاز دارند را بدهید، حتی اگر بهترین راه‌حل را برای هر مشتری نداشته باشید. درواقع، تمرکز خود را معطوف به مشتریانی کنید که برای آنها کاملا مناسب هستید. نشان دهید که چگونه شرکت شما حامی مشتریان خود می‌باشد.

 

مشتریان می‌دانند که گزینه‌هایی پیش روی خود دارد و عاقلانه انتخاب می‌کنند. این بدان معناست که بازاریابی چاپی شما باید برای تقویت اعتماد، قدرت و اعتبار تلاش کند. به طور انحصاری بر فروش تمرکز نکنید، بلکه به مشتریان کمک کنید تا به اهدافشان برسند. این تغییر به ظاهر کوچک در طرز تفکر می‌تواند باعث سودآوری زیادی شود، در زمانی که مخاطبین به شما باور داشته باشند.

 

بازاریابی چاپ در سال 2020، به سمت شخصی‌سازی بیشتر، تجربیات همه‌جانبه، ارتباط با مشتری و یکپارچه‌سازی تکنولوژی های دیجیتال و چاپ گرایش دارد. در سال 2020، از این روند و گرایش به نفع خود استفاده کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید و کسب‌وکار خود را رشد دهید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied