شمانیوز
شما نیوز

ضد عفونی روزانه وسایل حمل و نقل عمومی +جزئیات

فراهانی گفت: شهرداری تهران هر روز وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس را ضد عفونی می‌کند.

ضد عفونی روزانه وسایل حمل و نقل عمومی +جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران  با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خطر ابتلای شهروندان به این بیماری گفت: شهرداری تهران برای مقابله با ویروس کرونا در چارچوب ریل گذاری وزارت بهداشت اقدام می‌کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تمام اختیارات مقابله با ویروس کرونا و حتی تعطیلی شهر تهران از طرف شورای عالی امنیت ملی به وزارت بهداشت واگذار شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تعامل خوبی بین وزارت بهداشت و شهرداری تهران برقرار شده است.

او با بیان اینکه شهرداری اعلام کرده با همه امکانات در خدمت وزارت بهداشت است، گفت: بر همین اساس تقریبا هر روز جلسات اضطراری و هماهنگی در شهرداری برقرار است.

او در خصوص امکانات بودجه‌ای شهرداری تهران برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: بخشی از این امکانات جاری هستند که از طریق واگذاری و پرسنل انجام می‌شود و بخش دیگر هم بودجه پیش بینی شده‌ای است که شهرداری تهران می‌تواند از ۴ درصد بودجه در اختیار برای مواقع بحران استفاده کند.

عضو شورای شهر تهران گفت: تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق شهرداری موظف به تهیه چک لیست مقابله با ویروس کرونا شده‌اند و این چک لیست برای کارکنان و فرهنگ سازی عمومی مردمی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند، وجود خواهد داشت.

فراهانی با بیان اینکه شهرداری تهران هر روز وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس را ضد عفونی می‌کند، گفت: اماکنی مانند ساختمان‌های شهرداری و ایستگاه‌های بانک شهر که در اختیار شهر هستند نیز بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت ضد عفونی می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied