شمانیوز
شما نیوز

لغو ۲۰درصد مراسم تالار‌ها در روزهای اخیر

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و برگزارکنندگان مجالس گفت: در هفته گذشته ۲۰ درصد مراسم‌ها ملغی شد و با توجه به اظهارات مدیران، وزارت بهداشت و مسئولان اوضاع تحت کنترل است و بیش از این نباید به جامع هراس وارد کرد.

لغو ۲۰درصد مراسم تالار‌ها در روزهای اخیر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایلنا: رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و برگزارکنندگان مجالس گفت: در هفته گذشته ۲۰ درصد مراسم‌ها ملغی شد و با توجه به اظهارات مدیران، وزارت بهداشت و مسئولان اوضاع تحت کنترل است و بیش از این نباید به جامع هراس وارد کرد.

خسرو ابراهیمی‌نیا در خصوص لغو مجالس و نحوه محاسبه ضرر و زیان گفت: ما به تمام تالارها و سالن‌های برگزار کننده مجالس اعلام کردیم که در راستای کمک به هموطنان و مقابله با شیوع ویروس کرونا افرادی که در هفته جاری مراسم داشتند اگر مراسم خود را ملغی کردند کلیه مبلغ ودیعه را بدون هیچ کم و کاستی به آنها عودت داده شود هر چند این امر ضرر و زیان هنگفتی به تالارها تحمیل خواهد کرد اما برای رفاه حال هموطنان و سلامتی آنها این کار را انجام دادیم.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در ستاد مقابله با کرونا گفت: وقتی عالی‌ترین مقام اجرائی کشور اعلام می کند که اوضاع تحت کنترل است و تعطیل کردن و خارج شدن از روال عادی زندگی هدف دشمن است پس دیگر لزومی ندارد ما بخواهیم مراسم خود را ملغی کنیم. رئیس جمهور تاکید کردند از شنبه روال عادی بر کشور حاکم خواهد بود و ما نیز همین کار را خواهیم کرد پس اگر فردی بخواهد مراسم خود را ملغی کند باید هزینه‌ها مربوطه را بپردازد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف افزود: در هفته گذشته 20 درصد مراسم‌ها ملغی شد و با توجه به اظهارات مدیران و وزارت بهداشت و مسئولان اوضاع تحت کنترل است و بیش از این نباید به جامع هراس وارد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied