شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 10 اسفند98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/10

فال روزانه شنبه 10 اسفند98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/10

فال روزانه شنبه 10 اسفند98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/10

فال روزانه شنبه 10 اسفند98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/10

 

فال روز تولد (98/12/10)

 

دوست عزیزی که 10 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما با خوش اخلاقی و قلب مهربانی که دارید همه را خیلی زود به خود جذب کرده و قلبشان را فتح می کنید، اما اگر می خواهید این محبوبیتتان ادامه پیدا کند باید در بیان افکار و احساسات خود صراحت بیشتری داشته باشید. امسال از لحاظ حرفه ای برای شما سال خوبی خواهد بود و برنامه ریزی هایی که پیش از این برای کارتان کرده بودید خیلی خوب و قدم به قدم پیش خواهند رفت. بی شک هر از گاهی با موانعی روبرو خواهید شد و یا سرعت پیشرفتان کاسته خواهد شد، اما در این که در نهایت به هدف خود خواهید رسید حتی یک لحظه هم تردید نکنید. اگر کارمند هستید برای رسیدن به موقعیتی که رویایش را در سر دارید باید رقیب های زیادی را از میدان به در کنید، اما فراموش نکنید که این مبارزه باید به شرافتمندانه ترین شکل ممکن انجام شود! از لحاظ مالی نباید انتظار داشته باشید که به یکباره همه چیز زیر و رو شود، اما قدم های قابل توجهی در راستای رسیدن به سطح رفاهی مورد نظرتان بر خواهید داشت و با یک برنامه ریزی دقیق و مناسب مبالغ قابل توجهی را پس انداز خواهید کرد. آنهایی که قصد ازدواج دارند بهتر است حداقل تا نیمه ی دوم سال دست نگه دارند. مرداد، شهریور و آبان ماه های شانس شما خواهند بود.

divider1

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز احتمالا حال جسمیتان به خوبی همیشه نیست و برای این حال بدتان هیچ کسی به غیر از خودتان را نمی توانید سرزنش کنید. به احتمال زیاد نداشتن استراحت کافی، خوردن غذاهای ناسالمی که حتی از رعایت اصول بهداشتی در تهیه ی آنها مطمئن نیستید و یا پرخوری بیش از حد دلیل این حال خراب و آشفته ی شما هستند. سعی کنید به خاطر حال بدتان با خانواده و اطرافیان خود بداخلاقی نکنید. اگر نمی توانید جو خانه را تحمل کنید خودتان را در اتاقتان زندانی کرده و بی آنکه باعث ناراحتی دیگران شوید از آنها فاصله بگیرید. به احتمال زیاد تا بعدازظهر حالتان به مقدار قابل توجهی بهتر خواهد شد، پس فعلا کمی استراحت به خودتان بدهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

divider1

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

صداقت یک چیز است و صداقت آزاردهنده هم یک چیز دیگر است. شما در گذشته هم دیده اید که با اصرار برای گفتن حقیقت به طور تمام و کمال و به زبان نیاوردن چیزی جز واقعیت چطور می توانید به احساسات دیگران ضربه بزنید. امروز بهتر است سعی کنید در رفتارتان کمی ملایمت و سیاست داشته باشید. لزومی ندارد که دروغ بگویید و یا حرفتان را به زبان نیاورید، اما حتما می توانید راهی پیدا کنید تا بدون ناراحت کردن دیگران و لطمه زدن به احساسشان این کار را انجام دهید. امروز مواظب باشید به منبع خبرهایی که به گوشتان می رسند دقت بیشتری داشته باشید و هر خبر بی اساسی که به گوشتان می رسد را به راحتی باور نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

divider1

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز هیچ چیزی به اندازه ی فرو رفتن در پیله ی تنهایی تان برای شما خوشایند نخواهد بود. اگر می خواهید چنین موقعیتی را برای خودتان فراهم کنید باید تلفن همراه و کامپیوترتان را خاموش کرده و در را هم به روی هیچ کسی باز نکنید. اما حتی اگر همه ی این تدابیر را هم در نظر بگیرید بالاخره سر و کله ی یک آدم سمج پیدا خواهد شد که تا وقتی در را باز نکرده اید دست از سر شما برندارد. بر خلاف آنچه شما انتظار دارید امروز از آن روزهایی است که دیگران از بودن در کنار شما لذت می برند و قصد ندارند به حال خودتان رهایتان کنند. خوب! حالا که کاری از دستتان ساخته نیست حداقل سعی کنید از شرایطی که پیش آمده است لذت ببرید!

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

divider1

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز هر کاری که لازم است انجام دهید را به سریع ترین شکل ممکن به انجام خواهید رساند و خانواده و دوستانتان نیز حداکثر توان خود را به کار خواهند گرفت تا هر کمکی که از دستشان برمی آید برای شما انجام دهند.  شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران خیلی بهتر از همیشه عمل می کنید و نه بیش از اندازه درگیر احساس خود می شوید و نه چشمتان را به روی عقل و منطق خود می بندید. امروز از هر فرصتی برای عمق و معنا بخشیدن هر چه بیشتر به رابطه عاطفی تان استفاده کنید. شما عشق را با عمقی بی سابقه در تمام وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد ه چه بیشتر به عشقتان نزدیک شوید؛ یک مکالمه صادقانه و از صمیم قلب می تواند به استحکام بیشتر رابطه تان کمک کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

divider1

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز با وجود این که ترجیح می دهید در خانه بمانید مجبور خواهید بود برای کارهای ریز و درشت مختلف از خانه بیرون بروید. شما مسئولیت ها و وظایفی نسبت به دوستان و اعضای خانواده تان دارید که نمی توانید نسبت به آنها بی تفاوت باشید و حاضر نیستید برای راحتی خود مایه ی ناراحتی و دلخوری عزیزانتان را فراهم کنید. سعی کنید همه ی این کارها را به سریع ترین شکل ممکن انجام دهید تا بتوانید حداقل بعدازظهرتان را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید و وقت آزاد کافی داشته باشید. اگر عشقتان به دلایلی مجبور شد قراری که با شما دارد را کنسل کند او را مورد سرزنش قرار ندهید، حتما خود شما هم تا به حال در چنین موقعیت هایی قرار گرفته اید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

divider1

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز شما انرژی قابل توجهی در اختیار دارید و مصمم هستید که از این انرژی بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. اگر بیکار هستید با دوستانتان قرار گذاشته و به پیک نیک یا کوهنوردی بروید و یا در یک مسابقه ی ورزشی که برای آماتورها ترتیب داده شده است شرکت کنید. اگر هیچ یک از این برنامه ها جور نشد انرژیتان را در جهت مفیدتری به کار گرفته و گردگیری و نظافت منزل را کمی زودتر از هر سال آغاز کنید. در هر صورت و با انجام هر کاری که این همه انرژی را تخلیه کردید مواظب باشید به خودتان فشار بیش از حد وارد نکنید، در غیر این صورت ماهیچه هایتان خواهند گرفت و حداقل یک هفته زمان خواهد برد تا حالتان دوباره خوب شود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

divider1

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره خبرهایی مبنی بر ترفیع رتبه ی خود در محل کارتان و یا یک چالش هیجان انگیز که قرار است پیش رویتان قرار بگیرد به گوشتان برسند. با وجود اینکه شما برای مدتی طولانی در انتظار فرا رسیدن چنین موقعیتی بوده اید، ممکن است در ابتدای امر در پذیرش آن دچار تردید شوید. نکند این تردید و دودلی به خاطر کمبود اعتماد به نفس است؟! اجازه ندهید چنین چیزی جلویتان را بگیرد. این احساس شما موقتی است، اما این فرصت می تواند اثراتی ماندگار روی شما و زندگی تان داشته باشد. پس حواستان را خوب جمع کرده و این فرصت را از دست ندهید، در غیر این صورت تا مدت ها دچار حسرت و پشیمانی خواهید بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

divider1

♏ فال روزانه متولدین آبان

خیلی کم پیش می آید که مسائل مالی مانند قرض گرفتن و یا قرض دادن پول به یک دوستی آسیبی وارد نکنند. امروز اگر کسی از دوستانتان با شما تماس گرفته و تقاضای کمک کرد این موضوع را حتما مدنظر داشته باشید. به نفعتان است که به جای قرض دادن پول به این شخص به او کمک کنید راه بهتری برای به دست آوردن مبلغ مورد نیاز خود پیدا کند. درست است که شما دوست دارید به او کمک کنید، اما مبلغی که شما می توانید به او بدهید مشکلش را حل نخواهد کرد و به احتمال زیاد فقط تبدیل به منبعی برای ایجاد مشکل و درگیری بین شما خواهد شد. یادتان باشد سری را که درد نمی کند دسمال نمی بندند!

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

divider1

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما در حالت عادی آدم بیش از حد وسواسی و تمیزی نیستید، اما امروز به یک ماشین نظافت بسیار سختگیر و خستگی ناپذیر تبدیل شده اید. شما ذهنتان را این طور تنظیم کرده اید که همین امروز باید همه جای خانه را سر و سامان داده و مرتب کنید و حتی اگر هیچ کسی نباشد که در انجام این همه کار به شما کمک کند هم از این تصمیم خود منصرف نخواهید شد. این همه کار بیش از آن چیزی هستند که شما بتوانید به تنهایی انجام دهید، پس به نفعتان است که اگر اصرار دارید همین امروز همه ی این کارها انجام شوند با یک شرکت خدماتی مطمئن تماس گرفته و تقاضای کمک کنید. گوش کردن به موسیقی در حین کار را هم فراموش نکنید!

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

divider1

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما کمی آشفته و عصبی شده اید. افراد بسیاری را باید ببینید و جاهای زیادی باید بروید، اما انگار به هیچ وجه اوضاع برای خروج شما از خانه مساعد نمی شود. مسئولیت های زیادی در خانه در انتظارتان هستند و این وضعیت برای مدتی به همین منوال ادامه خواهد یافت. البته که کسی نمی تواند شما را در خانه زندانی کند، اما خودتان هم نمی توانید نسبت به مسئولیت هایی که دارید بی تفاوت باشید. در این شرایط بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که هر از گاهی از خانه بیرون زده و به جاهایی که می خواهید بروید و با افرادی که دوست دارید دیدار کنید. قطعا بعضی وقت های خالی برای شما باقی خواهند ماند!

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

divider1

♒ فال متولدین بهمن

شما دیشب با این فکر که امروز مجبور نخواهید بود صبح زود از خواب بیدار شوید تا دیر وقت بیدار مانده اید و حسابی در تفریح و خوشگذرانی ناپرهیزی کرده اید، اما امروز صبح چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید یک چیزی پیدا خواهد شد که نگذارد بخوابید و شما را از صبح زود بیدار کند. نتیجه همه چیزی جز سردرد، کسالت و بدخلقی شما نخواهد شد. با این حال و روزی که شما دارید احتمال این که بتوانید کار چندانی انجام دهید خیلی کم خواهد بود و اگر هم کاری را به انجام برسانید به احتمال زیاد نتیجه چیزی که انتظار دارید نخواهد بود. سعی کنید امروز بیشتر وقتتان را به استراحت و شارژ کردن باتری هایتان اختصاص دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

♓ فال روزانه متولدین اسفند

بدون شک امروز شما کارهای بسیار زیادی در منزل برای انجام دادن دارید و قصد دارید تمام سعی و توان خود را به کار بگیرید تا هر گوشه از خانه تان به تمیزترین و بهترین شکل ممکن دربیاید. زیاد خودتان را خسته نکنید، شما مجبور نیستید که همه ی این کارها را همین امروز انجام بدهید. به جای این که امروز آنقدر کار انجام دهید که فردا تمام روز تی توان ترک کردن اتاق خوابتان را هم به زور داشته باشید، بهتر است کارهایتان را تقسیم بندی کرده و طوری پیش بروید که تا شب سال نو بی آن که خودتان را از خستگی هلاک کرده باشید به تدریج همه جا را تمیز کرده باشید. اگر اصرار دارید حتما کاری انجام دهید به بازار بروید و بخشی از خریدهایتان را انجام بدهید!

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied