شمانیوز
شما نیوز

جزئیات مبارزه با کرونا در پادگان ها

معاون آموزش ارتش گفت: همه ورودی‌ها و خروجی‌های پادگان‌ها کنترل می‌شود و افراد غربالگری پزشکی می‌شوند.

جزئیات مبارزه با کرونا در پادگان ها

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش در حاشیه بازدید از مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا در خصوص اقدمات صورت گرفته در ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پیشگیری و مقابله با گسترش ویروس کرونا، اظهار داشت: قاعده نظامی گری در کل دنیا حکم می‌کند که در شرایطی که کشور با بحران روبرو می‌شود، نیرو‌های نظامی آمادگی و توان خود را حفظ کنند تا بتوانند به سایر دستگاه‌ها و نیرو‌ها نیز کمک برسانند؛ به همین دلیل نیرو‌های مسلح در تمامی کشور‌ها از جمله جمهوری اسلامی ایران بر این قاعده استوار هستند که نیروی انسانی خود را به عنوان ظرفیت‌های مورد نیاز جامعه در بهترین شرایط ممکن نگهداری کنند.

وی ادامه داد: گسترش ویروس کرونا در سطح کشور به طور قطع به عنوان یک تهدید برای کشور محسوب می‌شود و ما سلامت نیروی انسانی خود را در پادگان‌ها در بهترین شرایط بهداشتی محیطی لحظه به لحظه رصد کرده ایم.

معاون تربیت و آموزش ارتش در ادامه افزود: ما برای حفظ سلامتی کارکنان پایور و وظیفه محیط پادگان‌ها را کاملا ایزوله کرده ایم لذا خانواده‌های سربازان اطمینان خاطر داشته باشند که فرزندانشان در پادگان‌ها از سلامتی کامل برخوردار خواهند بود.

معاون تربیت و آموزش ارتش خاطرنشان کرد: سربازان پشتوانه روز‌های سخت و بحرانی و سرمایه‌های نیرو‌های مسلح هستند و ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ این سرمایه‌ها در سلامت کامل است تا در شرایط بحرانی بتوانیم از نیرو و تخصص این عزیزان استفاده کنیم؛ لذا ضمن رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط‌های آموزشی، سعی می‌کنیم مرخص‌های این عزیزان را در این ایام به گونه‌ای مدیریت کنیم تا ضمن حفظ توان رزمی و تداوم آموزش‌های دفاعی، سربازان مراکز آموزشی به موقع به مرخصی اعزام شده و در کنار خانواده هایشان باشند.

امیر شیخ در رابطه با سلامتی سربازان گفت: در واقع تمامی اماکن پادگان‌ها ایزوله هستند. همه ورودی‌ها و خروجی‌ها کنترل می‌شود. افراد هنگام ورود به پادگان غربالگری پزشکی می‌شوند و چنانچه فردی مشکوک به بیماری باشد از ورود این فرد به پادگان جلوگیری به عمل آمده و سریعا شخص را به بهداری‌ها منتقل می‌کنیم؛ بنابراین جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied