شمانیوز
شما نیوز

کالاهای بهداشتی کشف شده بین مردم توزیع شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: بخشی از کالاهای بهداشتی کشف و ضبط شده از محتکران در هفته گذشته از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان بین مردم توزیع می‎شود.

کالاهای بهداشتی کشف شده بین مردم توزیع شد

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : حمید آزادبخت روز سه شب افزود: با همکاری تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بروجرد انبار مکشوفه روز شنبه هفته جاری فک پلمب شد. 

وی اظهار داشت: در این مرحله از بازگشایی بخشی از اقلام مورد نیاز روز و در راستای پیشگیری و کنترل کرونا صورتجلسه و برای توزیع در شهر بروجرد تحویل شبکه بهداشت شهرستان شد.
وی تاکید کرد: این انبار اقلام دارویی شاید یکی از کشفیات نادر در این مقطع بحرانی در زمان اپیدمی ویروس کرونا است که باید بحق از هوشیاری و رصد نیروهای حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کرد.
ازاد بخت بیان کرد: افرادی که دارای انبارهای غیر مجاز نگهداری کالا هستند در اسرع وقت با مراجعه اداره صمت انبار کالای خود را سامانه جامع انبارها به ثبت برسانند.
رییس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: از مردم فهیم و ولایتمدار بروجرد درخواست می شود با محوریت هر شهروند یک بازرس با مشاهده هرگونه عملیات جابه جایی کالا و احتکار آن اداره صمت را در این ماموریت گذرا حمایت و یا با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: یک انبار بسیار بزرگ از تجهیزات پزشکی و بهداشتی با ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در سوله ای واقع در جاده بروجرد - اراک که محل نگهداری لاستیک بود به همت کارکنان اداره تعزیرات حکومتی شامل ماسک - دستکش - چسب - وسایل اتاق عمل - داروهای تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied