شمانیوز
شما نیوز

یک بیمار مشکوک مبتلا به بیماری کرونا در سقز فوت کرد

یک بیمار که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند امروز دوشنبه در بیمارستان سقز جان خود را از دست داد.

یک بیمار مشکوک مبتلا به بیماری کرونا در سقز فوت کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر: امروز دوشنبه در بیمارستان سقز یک فرد سالمند مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تایید مرگ این فرد سالمند، عنوان کرد: متاسفانه امروز دوشنبه یک فرد بستری شده در بیمارستان سقز جان خود را از دست داد.

آرزو فلاحی بیان کرد: یکی از افرادی که امروز جان خود را از دست داده بود دو روز قبل در بیمارستان بستری شده بود.

وی گفت: آزمایش‌های لازم بر روی این بیمار انجام شده و جهت بررسی به تهران ارسال شده است ولی هنوز جواب قطعی در خصوص ابتلای وی به ویروس کرونا تایید نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تکذیب هرگونه مرگ و میر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این استان، گفت: انتشار اخبار مختلف در شبکه‌های اجتماعی تنها شایعه بوده و تا این لحظه هیچگونه فردی مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان جان خود را از دست نداده است.

شایان ذکر  است که دو روز قبل نیز یک زن سالمند در بیمارستان سقز جان خود را از دست داده بود که با مشخص شدن نتیجه آزمایش ها معلوم شد که نامبرده مبتلا به ویروس کرونا نبوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرده بود: تاکنون ۱۰ مورد مرگ مشکوک به کرونا ویروس در کردستان داشته ایم که جواب آزمایش شش مورد آنها منفی بوده و جواب چهار مورد نیز هنوز اعلام نشده تا بدانیم به دلیل کرونا فوت کرده اند و یا اینگونه نبوده است.

هومن قصری یادآور شد: همچنین ۱۰ مورد فرد آلوده به کرونا ویروس نیز بین ۴۵ تا ۹۲ سال سن دارند که پنج نفر آنان زن و پنج نفر نیز مرد هستند و در حال سپری کردن مراحل درمانی خود هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied