شمانیوز
شما نیوز

برنامه‌های مترو برای ایام عید

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تهیه بروشور‌ها و همچنین اطلاعیه‌هایی برای آشنایی مردم با اماکن سیاحتی نزدیک به ایستگاه‌های مترو خبر داد و گفت: تمیز کردن قطارها و واگن های مترو برای عید با وسواس بیشتری انجام می شود.

برنامه‌های مترو برای ایام عید

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از میزان: فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به برنامه مترو تهران در ایام نوروز، گفت: برای ایام عید که سطح شهر خلوت‌تر است افزایش زمان حضور قطار‌ها در ایستگاه‌ها لحاظ می‌شود.

وی همچنین از تهیه بروشور‌ها و همچنین اطلاعیه‌هایی برای آشنایی مردم با اماکن سیاحتی نزدیک به ایستگاه‌های مترو خبر داد و افزود: در حال تهیه این بروشور‌ها هستیم تا مردم بتوانند در ایام عید برای رفتن به اماکن تفریحی و سیاحتی از مترو استفاده کنند.

نوبخت همچنین از فراهم ساختن امکانی برای بازدید مردم از مترو تهران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کاهش اذحام جمعیت در ایام عید بسیاری از مردم برای بازدید از مترو وارد ایستگاه‌ها می‌شوند.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: آشناسازی مردم با مسیر‌های مترو از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام عید پیگیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که ساعات آغاز و پایان حرکت قطار‌ها در ایام عید تغییری خواهد داشت یا خیر، گفت: طبق برنامه روز‌های تعطیل حرکت قطار‌ها را خواهیم داشت و به طور حتم با توجه به کم بودن مسافر نسبت به روز‌های عادی برنامه حرکت قطار‌ها ۳.۵ دقیقه نخواهد بود.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین با اشاره به برنامه متروی تهران برای تمیزکردن قطارها، افزود: هر چند که روزانه تمیز کردن قطار‌ها و واگن‌ها انجام می‌شود، اما برای عید به طور حتم با وسواس بیشتری صورت خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied