شمانیوز
شما نیوز

آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور سراسری فردا 15 اسفند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ساعت ۲۴ فردا ۱۵ اسفند ماه به پایان می‌رسد و این فرصت قابل تمدید نیست.

 آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور سراسری فردا 15 اسفند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : حسین توکلی روز چهارشنبه افزود: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت تعیین شده از ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگری نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند تا ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه مهلت ثبت نام دارند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان در تاریخ تعیین شده با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در کنکور سراسری ۹۹ اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کنکور سراسری سال ۹۹ روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود.

به گفته توکلی، با پایان نخستین مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، یک میلیون و ۵۲ هزار و ۹۳۰ نفر متقاضی شرکت در این آزمون شدند.

وی اظهار داشت: همزمان با شروع مهلت مجدد ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که در دور نخست نام نویسی کرده اند، فراهم شده است.

سال ۹۹ پنجاهمین کنکور سراسری در ایران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied