شمانیوز
شما نیوز

بلومبرگ به نفع جو بایدن کنار کشید

شهردار سابق نیویورک پس از صرف بیش از نیم میلیارد دلار و تنها کسب ۳۱ امتیاز در سه شنبه بزرگ، اعلام کرد که از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ کناره‌گیری می‌کند و گفت، دیگر راهی برای کاندیداتوری وی وجود ندارد. مایکل بلومبرگ هم‌چنین عنوان داشت که از نامزدی جو بایدن حمایت می‌کند.

بلومبرگ به نفع جو بایدن کنار کشید

به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی.بی.اس، مایک بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک در بیانیه‌ای اعلام کرد که از این رقابت‌ها کناره گیری می‌کند و جو بایدن، دیگر کاندیدای رقابت‌های انتخابات ۲۰۲۰ را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی در این بیانیه آورده است: سه ماه پیش من برای شکست دونالد ترامپ وارد عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شدم. امروز هم بابت همین دلیل آن را ترک می‌کنم که همان شکست ترامپ است، چون مشخص است که ماندن من در این عرصه دستیابی به آن هدف را مشکل تر می‌کند. من به استفاده از داده‌ها برای اطلاع رسانی تصمیم‌ها معتقدم. پس از نتایج، کسب امتیاز برای من کاملا غیرممکن است و مسیر قابل قبول برای ادامه کاندیداتوری من دیگر وجود ندارد.

بلومبرگ امروز اعلام کرد که کاملا واضح و مشخص است که جو بایدن کاندیدایی است که بهترین فرصت را برای شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر دارد.

بلومبرگ در ادامه بیانیه خود آورده است: من مدت‌های زیادی است که جو بایدن را می‌شناسم. من نجابت، صداقت و تعهد او را در مورد موضوعاتی که برای کشور ما بسیار مهم است، می‌دانم که شامل امنیت حمل سلاح، درمان، تغییرات جوی و شغل است. من این شانس را داشتم که در این چند سال درباره این موضوعات با بایدن همکاری داشته باشم و بایدن تمام زندگی‌اش را برای مردم جنگیده است. امروز من از اینکه او را حمایت کنم، بسیار خوشحالم. من برای اینکه او رئیس جمهوری آتی ایالات متحده شود، تلاش می‌کنم.

بلومبرگ از نامزدهای انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها بود که نتوانست حمایت‌های لازم را در این زمینه به دست آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied