شمانیوز
شما نیوز

برنامه‌های نوروزی حرم مطهر رضوی مجازی شد

آستان قدس رضوی روز چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های تحویل سال نو، اعیاد نوروز و شعبانیه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

برنامه‌های نوروزی حرم مطهر رضوی مجازی شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایرنا: آستان قدس رضوی روز چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های تحویل سال نو، اعیاد نوروز و شعبانیه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به توصیه‌های موکد مسوولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی برای جلوگیری از برگزاری تجمع، ضمن عذرخواهی از مشتاقان زیارت حرم مطهر رضوی به استحضار می‌رساند، ویژه برنامه‎های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان قدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: آستان قدس رضوی با همکاری سازمان صداوسیما و مجموعه های مختلف رسانه‎ای و فضای مجازی در نظر دارد بستر بهره‌مندی ارادتمندان از انوار معنوی مضجع منور رضوی را به صورت غیرحضوری و پخش زنده فراهم نماید لذا از همه هم‌میهنان و عاشقان حضرت امام رضا (ع) خواهشمندیم از تشرف حضوری خودداری و به صورت غیرحضوری و زیارت از راه دور، متوسل به وجود مبارک آن حضرت شوند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال، توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و عنایت و کرامت حضرت امام هشتم (ع) و دقت نظر در رعایت اصول بهداشتی، ملت شریف ایران به سلامت و عافیت نائل گردند و در آینده نه چندان دور خادمان بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با توان بیش از پیش، پذیرا و خدمتگزار زائران و مجاوران حضرتش باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied