شمانیوز
شما نیوز

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی موارد جدید و قطعی ابتلا به کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا :  دکتر کیانوش جهانپور گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۸۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر افزایش یافت.

وی همچنین گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۱۴ مورد رسید.

 وی افزود: موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در کشور به تفکیک استان نیز به این ترتیب است؛ تهران با ۳۰۳ مورد جدید، قم با ۴۲ مورد جدید،‌گیلان با ۷۱ مورد جدید، اصفهان با ۱۱۰ مورد جدید، البرز ۶ مورد جدید، مازندران ۱۹۲ مورد جدید، مرکزی با ۴۸ مورد جدید، قزوین ۱۲ مورد جدید، سمنان ۳۸ مورد جدید، گلستان ۲۱ مورد جدید، خراسان رضوی ۱۱۰ مورد جدید، فارس ۳۳ مورد جدید،‌لرستان ۲۵ مورد جدید، آذربایجان شرقی با ۹۷ مورد جدید، خوزستان با ۱۵ مورد جدید بوده است.

جهانپور در پایان گفت: موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان‌های یزد با ۴۶ مورد جدید، زنجان با ۲۰ مورد جدید، کردستان با ۹ مورد جدید، اردبیل با ۱۵ مورد جدید، کرمانشاه با ۱۵ مورد جدید، کرمان با ۱۲ مورد جدید، همدان با ۱۰ مورد جدید، سیستان و بلوچستان با دو مورد جدید، هرمزگان با ۴ مورد جدید، ایلام هشت مورد جدید، آذربایجان غربی با ۲۵ مورد جدید بوده است. در عین حال آمار مبتلایان جدید در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر صفر بوده‌ است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied