شمانیوز
شما نیوز

هشدار امدادیاران سیار به لزوم قرنطینه خانگی درقم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: امدادیاران سیار از طریق پخش فایل صوتی توسط خودروهای بلندگودار در سطح شهر قم در خصوص اهمیت قرنطینه خانگی هشدار می‌دهند.

هشدار امدادیاران سیار به لزوم قرنطینه خانگی درقم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : به‌گزارش روز شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گل‌فشان با تاکید بر اهمیت مسئولیت اجتماعی شهروندان در جلوگیری از شیوه ویروس کرونا، اظهار داشت: طرح پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از سوی ستاد مقابله با این ویروس درحال برگزاری است.

وی بیان کرد: امدادیاران سیار از طریق پخش فایل صوتی توسط خودروهای بلندگودار در سطح شهر قم راجع به اهمیت قرنطینه خانگی هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند.

گل فشان گفت: امدادیاران سیار هر روز در قالب دو خودرو و چهار تَن نیروی امدادگر در خیابان‌های مشخص شده ، آمد و شد می‌کنند و هشدارهای لازم را در مورد ماندن شهروندان در خانه، شستشوی صحیح دست‌ها و اجتناب از تماس با سطوح آلوده و دوری از تجمع های ارائه می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: هر خودرو به مدت چهار ساعت در خیابان ها هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه می‌دهند، امیدواریم با اجرای این طرح، مردم مساله قرنطینه خانگی و پرهیز از حضور در اجتماع‌ها را جدی بگیرند.

برای مقابله با ویروس کرونا، مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied