شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 26 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/26

فال روزانه دوشنبه 26 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/26

فال روزانه دوشنبه 26 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/26

فال روزانه دوشنبه 26 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/26

 

فال روز تولد (98/12/26)

 

دوست عزیزی که 26 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امروز سطح انرژی شما به طرز فوق العاده ای زیاد است. پس سعی کنید که روزتان را به بهترین شکل ممکن بسازید. پس از مدت ها به این نتیجه رسیده اید که از زندگی چه می خواهید، پس به دنبال آرزوهایتان بدوید. با اراده ای که شما دارید، هیچ چیز نمی تواند سد راهتان شود. تا یکی دو ماه آینده یکی از بزرگ ترین گره های زندگی تان باز خواهد شد که هم بر شرایط مالی و هم بر روابط عاطفی تان موثر واقع خواهد شد. در برخورد با دیگران، به خصوص در محیط کار صداقت داشته باشید. اگر به دنبال پیشرفت هستید، باید خودتان را برای چالش های جدید آماده کنید. ماههای خرداد، شهریور و مهر بهترین ماههای امسال شما خواهند بود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید متفاوت از دیگر روزها باشید. شما فرد درون گرایی هستید که به طور معمول از بیان احساسات خود خودداری می‌کنید اما امروز استثناست و شما توانایی لازم برای برقراری ارتباط با افراد مختلف را به دست خواهید آورد. از فرصت‌ها و شانس‌هایی که برای شما پیش می‌آید، استفاده کنید و احساسات خود را با زبان دوستانه بیان کنید. امروز پیشنهادی به شما می شود که می تواند آینده تان را از این رو به آن رو کند. پس بدون فکر عمل نکنید.

 

 فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

آخرین باری که وقت خود را در کنار خانواده گذرانده‌اید، چه زمانی بود؟ به نظر می‌رسد وقت کافی برای آن‌ها نمی‌گذارید اما امروز روز مناسبی برای این کار است. اگر فرزند دارید، دست آن‌ها را بگیرید و با هم به پارک یا باغ وحش بروید. اگر مجرد هستید، با دوست صمیمی خود یا خواهر و برادرتان قرار ملاقاتی بگذارید. امروز گفتگو با افراد مورد علاقه زندگی برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. اگر به دنبال عشق زندگی‌تان می‌گردید، ارتباطات خود را افزایش دید تا معجزه آن را ببینید. شما به زودی غافلگیر خواهید شد.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

divider1

 

فال روزانه متولدین خرداد

شما در گذشته لطمه های زیادی از رابطه عاطفی تان خورده اید اما به زودی فردی در مقابل تان قرار می گیرد که تمام گذشته ها را جبران خواهد کرد. سعی کنید در ارتباط با این فرد اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنید. بهتر است. شاید نگرانی در مورد مسائل مادی این فکر را به سرتان بیاورد که باید از خیر انجام کاری که مدت ها برای آن برنامه ریزی کرده بودید و خیلی هم برایتان اهمیت دارد بگذری اما این اصلا دلیل خوبی نیست که خودتان را از آن چه دوست دارید محروم کنید. به کمک اطرافیان می توانید به خواسته های دلتان برسید.

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

فال روزانه متولدین تیر

اگر چه شما اراده و توانایی لازم را برای انجام وظایفی که به دست می گیرید، دارید اما اگر استراحت نکنید، نه تنها به ذهن بلکه به جسم خود نیز آسیب خواهید رساند. علارغم مشکلاتی که برای شما پیش آمده، به زودی آرامش را تجربه خواهید کرد. همیشه به نیمه پر لیوان نگاه کنید تا همه چیز بر وقف مرادتان پیش رود. اگر در مورد موضوعی دودل هستید، با تمرکزی که امروز دارید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. برای این تصمیم گیری ندای دلتان را نادیده نگیرید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

divider1

 

فال روزانه متولدین مرداد

به فکر شروع کاری هستید اما تنهایی مانع از این کار می شود. اگر فکر می کنید فردی مورد اعتماد در اطراف تان هست که می تواند همراهتان باشد، هر چه زودتر به او پیشنهاد همکاری دهید. مدت‌ها است ارتباط خوبی با عشق زندگی‌تان ندارید اما امروز فرصت خوبی برای حل مشکلات است، آن را از دست ندهید. در گفتگوهایتان نیز سعی کنید به جای حرف زدن، بیشتر گوش دهید. همین موضوع می تواند از تنش های میان شما تا حد زیادی بکاهد. منتظر تماس یک دوست قدیمی در انتهای روز باشید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

فال روزانه متولدین شهریور

یکی از راههای رهایی از افکار منفی این است که درباره نگرانی های خود صحبت کنید. حتی اگر فرد قابل اعتمادی را پیدا نکردید، حرف هایتان را روی کاغذی بنویسید و سپس پاره شان کنید. نگرانی، عصبانیت و ترس تأثیر بسزایی بر سلامت بدنی و ذهنی شما خواهد داشت. در این شرایط ورزش هم می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. امروز با یکی از دوستان تان مکالمه ای خواهید داشت. شما توانایی این را دارید که مکالمه را به نفع خودتان پیش ببرید، البته به شرط این که این کار را با آرامش و با لحنی خوش انجام دهید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

شما فرد درونگرایی هستید اما گاهی باید به دیگران نشان دهید که چقدر وجودشان در زندگی شما اهمیت دارد. حتی یک پیغام عاشقانه هم می‌تواند عمق احساس شما را به دیگران نشان دهد. امروز زمان خوبی برای غافلگیر کردن محبوبتان است. اگر می‌خواهید دلخوری که میان تان بوجود آمده برطرف شود، این فرصت را از دست ندهید. به فکر یک سرمایه گذاری هستید اما قبل از شروع به هر کاری، با افراد با تجربه مشورت کنید چون راهی که در پیش می گیرد خطرات زیادی را در پی خواهد داشت.

 

 

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

divider1

 

فال روزانه متولدین آبان

از پیچیده کردن مشکلاتی که بر سر راه شما قرار می گیرد، بپرهیزید. به دنبال ساده‌ترین راه حل باشید تا هر چه زودتر از آن خلاصی یابید. اگر چه همیشه روشن و واضح‌ترین راه حل بهترین راه نیست اما امروز این راه جواب می دهد. برای انجام کاری این پا و آن پا می کنید، اگر فکر می کنید که انگیزه لازم را ندارید، بهتر است از یکی از اطرافیان تان بخواهید تا در این راه با شما همقدم باشد. در این شرایط اراده شما نیز قوی تر خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

فال روزانه متولدین آذر

میان شما و یکی از دوستان تان شکراب شده است، اما نگران نباشید زیرا با اعتماد به نفس و انرژی وافر می‌توانید به سرعت تمام مشکلات خود را بدون هیچ ناراحتی و دلگیری، حل کنید. در کاری دودل هستید، شاید بد نباشد کمی دیگر به خودتان فرصت دهید تا حقایق برایتان روشن تر شود آنوقت تصمیم درست را بگیرید. شما با دست های خودتان چاهی برای خود حفر کرده اید. انتظار نداشته باشید که دیگران شما را در این شرایط مورد کمک و حمایت خود قرار دهند. خود باید برای رهایی از این وضعیت، دست به کار شوید.

 

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

divider1

 

فال روزانه متولدین دی

شما در حال حاضر فرد موفقی هستید اما همچنان به این فکر می کنید که چگونه می توان شرایط را از آن چه هست، بهتر سازید. شاید بد نباشد که تحقیقات و برنامه ریزی دقیق تری برای راهی که می خواهید در پیش بگیرید، داشته باشید. به زودی یک رابطه عاطفی ایده آل را، که مدت ها به دنبالش بودید، آغاز خواهید کرد. محتاطانه قدم بردارید تا همه چیز بر وقف مرادتان پیش رود. در اواخر روز خبرهای خوشی به گوش تان خواهد رسید که غافلگیرتان خواهد کرد.

 

 

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

فال روزانه متولدین بهمن

شما در شرایطی حساسی گیر کرده اید. بهتر است ظاهر بینی را کنار بگذارید و با دیدی عمیق تر به مسائل نگاه کنید و قبل از هر تصمیمی به جنبه های مختلف آن خوب بیاندیشید. برای اطمینان، به جای پرس و جو از دیگران خود به منبع اصلی مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنید. اگر با احتیاط قدم بردارید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر چه تا به حال در مورد رابطه عاطفی تان بی توجه بوده اید اما حال زمان آن است که با دقت بیشتری به این مسائل نگاه کنید. کلید موفقیت شما در چنین روزی صبر و تحمل بالا برای پیدا کردن حقیقت است.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

divider1

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز رمانتیک تر از همیشه هستید. اگر می‌خواهید با فردی قرار ملاقاتی بگذارید، درنگ نکنید زیرا امروز بهترین فرصت است، شما مرکز توجه قرار گرفته و در هر گفتگویی موفق خواهید شد. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید، فرد مورد علاقه‌تان نیز به سمت شما جذب می شود. اگر فکر می کنید که هنوز هم به آن جایگاهی که در زندگی باید داشته باشید، نرسیده اید، ناامید نشوید. هنوز هم فرصت های زیادی در اختیار دارید که می توانید بهترین استفاده را از آنها بکنید. شکست های زندگی درس هایی هستند که نباید آنها را نادیده بگیرید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied