شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 29 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/29

فال روزانه پنجشنبه 29 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/29

فال روزانه پنجشنبه 29 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/29

فال روزانه پنجشنبه 29 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/29

 

 

 

فال روز تولد (98/12/29)

 

 

 

 

دوست عزیزی که 29 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی خلاق، با اراده و هدفمند، با مسئولیت، قابل اعتماد و دارای اعتماد به نفس هستید. این ویژگی ها به تنهایی برای تضمین موفقیت شما در هر زمینه ای کافی هستند، اما شما با هوش و مهارت های فوق العاده ای که در اختیار دارید می توانید بسیار موفق تر از آن چیزی باشید که در حال حاضر هستید. باید توجه داشته باشید که رفتار سلطه جویانه و لجبازی تان ممکن است عامل اصلی عقب ماندن شما نسبت به بقیه باشند. وضعیت عمومی سلامت شما در طول سال خوب خواهد بود، اما ممکن است برخی از اعضای سالمند خانواده تان ز نظر سلامتی با مشکلاتی روبرو باشند و باعث نگرانی شما شوند. سعی کنید تا جایی که می توانید در مسیر بهبودی به آنها کمک کنید. امسال از لحاظ مالی برای شما سال بدی نخواهد بود و با انرژی و شور و اشتیاقی که در وجودتان است می توانید درامد خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده و به ثبات مالی دست پیدا کنید. چنانچه بخواهید ملکی را به فروش برسانید بخت با شما یار خواهد بود و سود زیادی را از این معامله به دست خواهید آورد. امسال در زمینه ی حرفه ای برای شما با تصمیم گیری های مهمی همراه خواهد بود. اگر زمان بیشتری را به کارتان اختصاص بدهید می توانید سطح عملکردتان را بالا برده و موفقیت فوق العاده ای را کسب کنید. انجام کارها به صورت گروهی تضمین کننده موفقیت شما خواهد بود. فقط باید مواظب باشید که تمرکز روی کارتان شما را از عزیزانتان زیاد دور نکند. روابط عاطفی شما امسال با ثبات و آرامش همراه خواهند بود. فروردین، مرداد، مهر و آذر بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید به طور ناگهانی تصمیم بگیرید یک مهمانی از پیش برنامه ریزی نشده راه بیندازید و آن دسته از دوستانتان که هر کجا می روند شادی و خنده را با خود به همراه می برند را نیز دعوت کنید. شما حسابی خوش خواهید گذراند و ساعات خیلی خوبی در کنار این دوستان خواهید داشت، اما ممکن است یکی از اهل خانه که احتمالا هم همسرتان باشد زیاد از این مهمانی ناگهانی خوشحال نشود! ذهن منطقی شما معمولا نیازی به کنترل خارجی ندارد، ولی امروز شما دارید مورد تحسین قرار می گیرید و این مسئله می تواند اثراتی مثبت روی عملکرد شما داشته باشد و به شما انگیزه بدهد تا کارها و مسئولیت هایتان را هر چه بهتر انجام دهید.

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

شما استعدادهایی دارید که هنوز خودتان هم از آنها بی خبر هستید، اما امروز و به صورت کاملا غیر منتظره به بعضی از این توانایی های خود پی خواهید برد. شاید این استعدادهای تازه ای که در خودتان کشف می کنید زمینه ساز آغاز راهی جدید در زندگی شما باشند. شاید قرار باشد همراه با فرا رسیدن سال نو درهای تازه ای به روی شما گشوده شوند. پس به هیچ وجه از کنار این توانایی های خود با بی تفاوتی رد نشوید و حتما برای استفاده از آنها برنامه ریزی کنید. امروز به احتمال زیاد مهمان هایی به خانه تان خواهند آمد که اصلا انتظار دیدنشان را نداشته اید، چه از دیدن آنها خوشحال شدید و چه ناراحت، سعی کنید با روی باز از آنها پذیرایی کنید.

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما به یکباره متوجه شده اید که بعضی چیزها که زمانی توجه شما را به خود جلب می کردند دیگر هیچ جذابیتی برایتان ندارند و این موضوع برایتان خیلی جالب و تعجب آور است. همه ی ما به مرور زمان متحول می شویم و در سلایقمان نیز تغییراتی به وجود می آیند، آنچه اهمیت دارد این است که این تغییرات در جهت مثبت باشند. الان زمان بسیار مناسبی است تا تغییراتی که در طول سال در شما به وجود آمده اند را مورد بررسی قرار داده و ببینید در سالی که گذشته است چقدر توانسته اید پیشرفت کنید و شخص بهتری باشید. سعی کنید صبح زود از خواب بیدار شوید تا به موقع به همه کارهایتان برسید و ساعات پایانی سال را در استرس نگذرانید.

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما ناگهان نسبت به این که چه کاری برایتان درست است و چه باید بکنید دچار نگرانی شده اید، ولی این احساس وسواس گونه در انتخاب راه صحیح هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما نیازی ندارید که قدرت های تحلیلی خودتان را به هیچ کسی ثابت کنید، فقط روی بهترین کاری که از دستتان برمی آید تمرکز کرده و پیش بروید و خیالتان از نتیجه ای که به دست خواهید آورد راحت باشد. امروز ممکن است چند نفر سرزده به خانه تان بیایند و شما بی آن که حوصله داشته باشید مجبور شوید آنها را سرگرم کنید، با این حال کمی که بگذرد از قرار گرفتن در مرکز توجه لذت خواهید برد و از آمدن آنها خوشحال خواهید شد و هم شما و هم مهمان هایتان ساعات خوشی را در کنار هم خواهید گذراند.

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز صبح وقتی به کارهایی که باید انجام دهید فکر می کنید همه آنها به نظرتان خیلی فوری و ضروری می آیند و نمی دانید از کجا باید شروع کنید و همین ممکن است باعث شود ترجیح بدهید بی خیال کارهایتان شده و خودتان را به بی عاری بزنید، اما این روش اصلا برای شما جوابگو نیست و تمام مدت ذهنتان درگیر کارهای انجام نشده تان خواهد بود. زیاد به این که کدام کار را باید اول انجام دهید فکر نکنید و از اولین کاری که دم دستتان می آید شروع کنید، کم کم اولویت هایتان هم مشخص خواهند شد. شلوغی های آخر سال باعث شده اند نتوانید زیاد با همسرتان در آرامش وقت بگذرانید، خودتان را آماده کنید تا در تعطیلاتی پیش رو کوتاهی هایتان را جبران کنید.

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز ممکن است مکالمه ای عجیب و غیر منتظره با شخصی که زیاد خوب نمی شناسید و فقط یک آشنایی جزئی در محل کار و یا زندگیتان با او دارید، داشته باشید. این احتمال وجود دارد که این مکالمه در رابطه با موقعیت های کاری و حرفه ای باشد که تا کنون اصلا به آنها توجه نکرده بودید، اگر به نظرتان جالب رسید، حتی اگر در آن لحظه واکنش خاصی به آن نشان ندادید هم حتما به آن فکر کنید. امروز فکر می کنید اگر حرفتان برای طرف مقابلتان خوشایند نباشد عاقلانه تر این است که سکوت کنید. با این حال سکوت فعلیتان پیام های دیگری را به او منتقل می کند چرا که به خوبی می تواند ببیند که شما آن فرد سرحال و بشاش همیشگی نیستید.

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز با گروهی از دوستانتان دیدار خواهید داشت و در مورد موضوعات جالبی به بحث خواهید پرداخت. ایده های منحصر به فردی که شما دارید برای خیلی از آنها جذاب هستند و شاید حتی این موضوع باعث شود برخی از افرادی که در این جمع تا پیش از این با شما فقط در حد آشنایی دور بوده اند بخواهند یک دوستی صمیمی با شما برقرار کنند. امروز شما با لجبازی خاصی به درست بودن تصمیم های خودتان اصرار دارید و اگر کسی با شما مخالفت کند ناگهان خودتان را در میانه بحث و درگیری خواهید یافت. کمی خودتان را با دیگران هماهنگ کنید تا از ایجاد دلخوری جلوگیری کنید، مخصوصا کسی که دوست دارید طاقت این لجبازی های بیرحمانه شما را نخواهد داشت.

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

به شما توصیه می شود که در این آخرین روز سال تا جای ممکن خانه را ترک نکنید و اگر کار ضروری و مهمی ندارید تا جای ممکن در خانه مانده و وقتتان را با آماده کردن خودتان و خانه تان برای فرا رسیدن سال نو آماده کنید، اگر با وجود دانستن تمام چالش هایی که در انتظارتان هستند قصد بیرون رفتن از خانه را دارید بهتر است با احتیاطی بیشتر از همیشه رانندگی کنید و در صورت ممکن از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید تا هم اعصاب خودتان با رانندگی در ترافیک سنگین امروز به هم نریزد و هم به کمتر شدن ترافیک کمک کرده باشید. جشن گرفتن سال نو را زیاد برای خودتان و خانواده تان سخت نکنید، مهمترین چیز بودن در کنار یکدیگر و مغتنم شمردن لحظه هاست.

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما به احتمال زیاد درگیر انجام کارهایی خواهید بود که به دقت و تمرکز بسیار بالایی نیاز دارند. شاید بخواهید یک تابلوی هنری را تکمیل کنید، چیزی را بدوزید، تعمیر کنید و یا پروژه ای فنی که نا تمام مانده بوده است را به پایان برسانید. انجام این کار زمان بسیاری از شما خواهد گرفت، زیرا جزئیات مهمی در انجام آن وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند، اما نتیجه ای که به دست خواهید آورد ارزش این همه دقت، تمرکز، وقت و انرژی را دارد. در خلوت خود ذهنتان درگیر تصمیم گیری مهمی است و این موضوع باعث شده است که دیگران نگران شده و فکر کنند که چرا ناگهان اینقدر جدی شده اید. به آنها اجازه بدهید که به شما کمک کنند، اما حد و حدودشان را هم مشخص کنید!

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما از این که مورد توجه قرار بگیرید لذت خاصی می برید و برای این که جدی گرفته شوید کمی مبالغه را با تعریف هایی که می کنید ترکیب می کنید. شما با این کارتان باعث می شوید دیگران نسبت به حرف هایتان دچار تردید شوند. اگر با وجود دانستن عواقب احتمالی حرف هایتان به این رفتار خود ادامه دادید حواستان باشد که برای اثبات حرفتان پافشاری نکنید و به آنها کمی فرصت بدهید. امروز از آن روزهایی است که به سرعت می گذرند و پیش از آنکه فرصت کنید خودتان را جمع و جور کنید خواهید دید که روزتان به پایان رسیده است، پس اگر کارهای مهمی برای انجام دادن دارید بهتر است کمی دست بجنبانید و از آخرین ساعات امسال بهره ببرید.

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

شما برای برنامه ریزی سفر نوروزی تان کمی دیر دست به کار شده اید، اما هنوز خیلی دیر نشده است و می توانید همین امروز برای یک سفر چند روزه ی ماجراجویانه برنامه ریزی کنید. شما روزهای آخر سال تمام مدت روی دور تند بوده اید و زحمات زیادی کشیده اید و حالا شایستگی این را دارید که کمی به خودتان استراحت بدهید و خوش بگذرانید. اگر برنامه هایتان همین امروز جور نشدند هم اشکالی ندارد، چند روز خودتان را با عزیزانتان و آنهایی که دوستشان دارید سرگرم کنید و بعد از آن به سفر بروید. اگر خریدی باید بکنید بهتر است این کار را در ساعات آغازین روز انجام دهید تا کارهایتان به موقع انجام شوند.

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما قصد دارید در این ساعات باقی مانده تا فرا رسیدن سال نو یک بار دیگر دکوراسیون خانه تان را کمی تغییر دهید تا ظاهر آن را به بهترین حالت ممکن در بیاورید. شما برای این کار به چند خرید جزئی نیاز دارید، اما باید این را در نظر داشته باشید که اگر از خانه بیرون بروید فقط خدا می داند که چقدر معطل خواهید شد و وقت گران بهایتان را در ترافیک و شلوغی بازار خواهید گذراند. بهتر است سعی کنی فعلا اوضاع را با همان چیزهایی که دارید مدیریت کنید و خرید را به روز دیگری موکول کنید. به هر حال به شما توصیه می کنیم که حتی یک لحظه از وقتتان را هدر ندهید و هر چه سریعتر دست به کار شوید، در غیر این صورت با کمبود وقت مواجه خواهید شد.divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied