شمانیوز
شما نیوز

تهران سردتر می شود

کارشناس هواشناسی گفت: طی روزهای شنبه تا سه شنبه از غرب به شرق دمای تهران کاهش می یابد.

تهران سردتر می شود

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق، شرق، دامنه های زاگرس و دامنه های البرز بارش باران گاهی رعد و برق داریم.

وی افزود: روز جمعه سامانه بارشی در بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور فعال است و بتدریج از اواخر وقت این روز از کشور خارج می شود.

گودرزی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: اواخر وقت جمعه با ورود سامانه بارشی، بارش های پراکنده در غرب و شمال غرب داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه با تقویت سامانه بارشی، بارش کل نیمه غربی و جنوبی کشور را در بر می‌گیرد، ضمن آنکه بارش های پراکنده ای در شمال شرق خواهیم داشت.

به گفته وی، روز یکشنبه در استان های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، خراسان جنوبی، مرکزی، غرب اصفهان و شرق سمنان بارش های رگباری همراه با رعد و برق خواهیم داشت.

 

 دمای پایتخت کاهش می یابد

گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: بنابر نقشه های هواشناسی امروز بعدازظهر احتمال بارش های پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق برای تهران وجود دارد، ضمن آنکه برای روزهای شنبه و یکشنبه احتمال بارش های پراکنده وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش دمای پایتخت خبر داد و افزود: طی روزهای شنبه تا سه شنبه از غرب به شرق دمای تهران کاهش می یابد.
وی در پایان بیشینه و کمینه دمای تهران را ۲۰ و ۹ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: روز جمعه بیشینه و کمینه تهران ۲۱ و ۱۱ درجه سانتی گراد، شنبه ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی گراد و یکشنبه ۱۵ و ۶ درجه سانتی گراد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied