شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 8 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/08

فال روزانه جمعه 08 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/08

فال روزانه جمعه 8 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/08

فال روزانه جمعه 8 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/08

 

 

 

فال روز تولد (99/01/08)

 

 

 

دوست عزیزی که 8 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

اگر برای روز تولدتان جشنی ترتیب داده اید سعی کنید بهترین لباس ممکن را برای این جشن تهیه کنید، شاید حتی بتوانید آن لباس گران قیمتی که مدت هاست دوست داشته اید را با قیمتی مناسب که انتظارش را ندارید به خودتان هدیه بدهید. به احتمال خیلی زیاد دوستان و اعضای خانواده تان نیز به شما پوشاک هدیه خواهند داد، آن هم از نوع گران قیمت! این آغازگر سالی پر از لباس های زیبا و خوش پوشی برای شما است، امسال شیک بودن شما زبانزد همه خواهد بود! در فروردین ماه در محل کارتان بسیار موفق خواهید بود. کافی است جسور باشید و مسئولیت های بیشتری را به عهده بگیرید. جدی باشید، ولی پرخاشگری نکنید و بیش از اندازه قیافه حق به جانب خودتان نگیرید. متاسفانه یا خوشبختانه امسال در زمینه روابط عاطفی برای شما با پستی و بلندی های زیادی همراه نخواهد بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز حفظ نگرش مثبتتان باعث خواهد شد مورد تحسین دیگران قرار بگیرید، ولی اگر این مسئله مهم را نادیده بگیرید و بی تفاوت از کنار آنها شوید تمام تلاش های همراه با حسن نیتتان نیز بی نتیجه خواهند ماند: امروز برای شما هیچ گزینه ای بهتر از داشتن صداقت وجود ندارد حتی اگر واقعیت ناخوشایند باشد! تظاهر کردن به این که همه چیز روبراه است تنها تنش و مشکلات را بیشتر خواهد کرد. اگر حقیقت را طوری غیر از آن که در واقع هست نشان دهید به آنچه که می خواهید نمی توانید برسید. پس بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که چند نفس عمیق کشیده و بی آن که به فکر منافع خودتان باشید، واقعیت ها را صادقانه به زبان بیاورید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

به نظر می رسد که امروز رفتار صمیمی و دوستانه شما مسری است. معمولا شخصیت شما به آرامی ولی با مداومت باعث دلگرمی دیگران می شود و وفاداری شما نسبت به آنهایی که به شما وابستگی عاطفی دارند افسانه ای و مثال زدنی است. ولی امروز دلتان می خواهد با سرعت تمام خودتان را قاطی همه کارها کنید و بی آن که به فکر رفتاری مناسب باشید کاری کنید که اتفاق به خصوصی بیفتد. خوشبختانه نیت قلبی شما و علاقه ای که به اطرافیانتان دارید به شرط آن که زیاده روی نکنید، باعث خواهد شد که تجربه ای به یاد ماندنی داشته باشید. اگر مجرد هستید افراد جدیدی را به سوی خود جذب خواهید کرد. متأهل ها باید تغییراتی در رابطه زناشویی خود ایجاد کنند تا شور و هیجانی به زندگی خود ببخشند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز در عالم فکر و خیال فرو رفته اید و با نگرانی و جدیت تمام به نقشه هایی که برای آینده دارید فکر می کنید، ولی اطرافیان شما متوجه این چالش درونی شما نیستند ولی شما اگر ببینید که دیگران نسبت به این حالات و احساسات شما بی تفاوت هستند خیلی ناراحت خواهید شد، مخصوصا اگر خودتان در رابطه با ای موضوع با آنها حرف زده باشید. خودتان را درگیر این که دیگران چه فکری دارند نکنید، تا فردا همه چیز به حالت عادی اش باز خواهد گشت. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که مهم تر از هر چیزی این است که شما خودتان را باور داشته باشید. امتناع از مواجه شدن با واقعیت به نفع هیچ کس نیست، با خودتان، احساستان و عشقتان صادق باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما به سادگی می توانید احساسات واقعی خود را از دیگران مخفی کنید و بی آن که کسی متوجه تغییری در حالات و رفتارتان شود در آرامش تمام به کارهایتان رسیدگی کنید. با این حال در میان گذاشتن افکار و احساستان با یکی از دوستان نزدیک و مورد اعتمادتان می تواند باعث آرامش فکر شما شده و رابطه موجود بین شما و دوستتان را نیز محکم تر کند. داشتن احتیاط کار خوبی است، ولی نباید نسبت به همه کس و همه چیز بدبین باشید، این کار روح و روان شما را خسته و فرسوده خواهد کرد. پرونده های عشقی نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز حال و حوصله درست و حسابی ندارید و هر لحظه ممکن است حالتان تغییر کند. شاید به نظر دیگران این کج خلقی و زودرنجی شما بخاطر این باشد که در وضعیتی گرفتار شده اید که با آنچه انتظارش را داشته اید فرق می کند، ولی در واقع دلیل این وضعیت فعلی شما مثل خیلی وقت های دیگر درگیری بین مغز و قلبتان است. در حال حاضر به نفعتان است که کمی با خودتان خلوت کنید و در عالم تنهایی فرو بروید. وقت گذراندن با خودتان باعث می شود که بتوانید مجددا تعادل خود را به دست بیاورید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز ذهنتان درگیر مسائل خانوادگی و کارهایی است که باید در منزل انجام دهید، ولی به چشم دیگران شما سرحال تر و شادتر از همیشه و آنچه که خودتان فکر می کنید به نظر می رسید. حتی اگر خودتان کمی دچار تردید و دوگانگی شده باشید هم مثبت نگری درونی شما برای دیگران قابل تشخیص است. شما تصمیم گرفته اید که جلوی آسیب پذیری عاطفی خود را گرفته و بیشتر به عقل و منطقتان روی بیاورید تا کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید. ولی بهتر است به جای محدود کردن خودتان و نگاه کردن به عواطفتان به عنوان نقطه ضعف هایتان، به احساس خود اطمینان کنید. هر چه بیشتر به قلبتان رجوع کنید، آگاهی تان نیز بیشتر خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما استاد فرار کردن از موقعیت های ناخوشایند و تبدیل کردن آنها به تجربه هایی خاطره انگیز هستید و همین شما را قادر خواهد ساخت که از موقعیت بحث برانگیزی که پیش آمده نجات پیدا کنید. ولی این بار دچار افکار ضد و نقیض شده اید و همین باعث شده است که کارتان کمی سخت شود و انتخاب راه صحیح برایتان مشکل شود. شما می خواهید مهربان و خوش رفتار جلوه کنید ولی مخفی کردن احساس واقعیتان به دلیل شدت زیاد آن برایتان خیلی دشوار است. بیهوده برای دیگران فیلم بازی نکنید و سعی نداشته باشید که احساس واقعی خود را پنهان کنید. به زبان آوردن آنچه که در سردارید شما را از ترسی قدیمی رها خواهد ساخت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است بین شما و دوستان، همکاران و یا اعضای خانواده بر سر مسائل مادی بحث و دلخوری به وجود بیاید. به جای محکوم کردن دیگران خودتان حواستان را جمع کنید. امروز شما آماده اید تا برای ایجاد تغییرات مثبت در رابطه عاطفی تان دست به اقدامات ریسک آمیز بزنید. اعتماد به نفسی که از خودتان نشان می دهید باعث خواهد شد که طرف مقابل تان نیز احساس راحتی کرده و دریچه قلبش را به روی شما باز کند. حس می کنید که آزاد و رها هستید و بدون آن حس منفی که همیشه هنگام بیان احساس درونی تان دارید می توانید آنچه در ذهنتان است را به زبان بیاورید. فقط حواستان باشد که حد و مرزها را رعایت کرده و زیاده روی نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز حس ششم شما خیلی خوب می تواند شما را در مسیر درست پیش ببرد، مگر آن که سعی کنید از زیر کارهای مهمی که در انتظارتان هستند شانه خالی کنید. اگر به آنچه در اطرافتان می گذرد توجه نداشته باشید، یک نفر که حواسش از شما جمع تر است درسی به شما خواهد داد که هیچ گاه از یادتان نرود. اگر توانستید سری به خانه سالمندان و یا مراکز نگهداری افراد کم توان و یا معلول بزنید و با این کار خود هم آنها را خوشحال کنید و هم به خودتان یادآوری کنید که خیلی ها هستند که به اندازه شما خوش شانس نیستند و مشکلاتی بزرگتر از مشکلات شما دارند. این کار احساس رضایت شدیدی را در شما به وجود خواهد آورد که تا مدت ها با شما همراه خواهد بود.

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز حتی اگر برای شما یک روز تعطیل باشد هم آنقدر سرتان شلوغ خواهد بود که فرصتی برای این که نفس تازه کنید هم پیدا نخواهید کرد. این فشردگی در برنامه روزانه شاید برای خیلی ها ناخوشایند باشد، ولی این که بدانید دارید کاری را انجام می دهید که باید انجام دهید باعث رضایت خاطر شما خواهد شد. با این همه باید این را نیز در نظر داشته باشید که همه چیز دقیقا همان طوری که شما برنامه ریزی کرده اید پیش نخواهد رفت، به ویژه اگر کارها و تفریحات جذابی به شما پیشنهاد شوند که برایتان جالب تر از برنامه اولیه تان باشند. زیاد به خودتان سخت نگیرید و اگر خیلی دوست دارید کاری را انجام دهید به دنبال آن بروید، فردا هم برای انجام کارهای باقی مانده وقت خواهید داشت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز لذت بردن از روزتان می تواند کار نسبتا سختی باشد، به ویژه اگر مجبور باشید مسئولیت هایی که پیش از این پذیرفته اید را به انجام برسانید احساس خواهید کرد که در یک قفس گیر افتاده اید. با این همه بداخلاقی کردن با دیگران، حتی اگر این طور به نظر برسد که آنها مانع لذت بردن از روزتان شده اند، بی فایده و بچگانه است. به جای این کار به دنبال راه هایی باشید که به شما اجازه می دهند به کمی آرامش دست پیدا کنید و جلوی تبدیل شدن خشم فروخورده تان به بغض و نفرت را بگیرید. وقتی دست از سرزنش کردن دیگران بردارید خواهید توانست به این که چه چیزی باعث شادی و رضایت واقعی شما خواهد شد پی ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

احساسات شدیدی دارند در درون شما به وجود می آیند که به شما انگیزه می دهند برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که راهی برای مهار این همه انرژی که در درونتان وجود دارد پیدا کنید. اگر تردیدهایی که پیش رو دارید باعث سردرگمی و گمراهی شما شده اند، امروز فرصت خیلی خوبی است تا به این احساس خود تسلط پیدا کنید. نیازی نیست که ذهن خود را با آنچه نمی دانید درگیر کنید. به جای آن تمام دانسته هایتان را به کار گرفته و ایده آل گرایانه ترین نقشه ممکن را برای آینده خود بکشید و تمام جزئیات آن را نیز در نظر بگیرید. پس از آن طوری پیش بروید که انگار رویاهایتان دارند به حقیقت می پیوندند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied