شمانیوز
شما نیوز

جزئیات جدید از ناآرامی ها در زندان همدان

یک منبع آگاه درباره آخرین جزئیات آتش سوزی در یکی از زندان های استان همدان توضیحاتی داد.

جزئیات جدید از ناآرامی ها در زندان همدان
به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: پس از شورش و اعتراض زندانیان در برخی از زندان‌های استان‌ها از جمله زندان سقز کرمانشاه زندانیان زندان همدان هم اقدام به ایجاد ناآرامی و آتش زدن بخش‌هایی از زندان کردند که البته با اقدام سریع و به جای مسئولان زندان آن‌ها نتوانستند به خواسته خود دست یابند و به گفته دادستان استان همدان هیچ زندانی از این زندان فرار نکرده است.

یک منبع آگاه درباره جزئیات آتش سوزی در یکی از زندان‌های همدان اظهار کرد: ساعت ۶ بعدازظهر روز گذشته تعدادی از فرصت طلبان در زندان همدان اقدام به آتش زدن بخش‌هایی از زندان کردند.

وی افزود: به دنبال این آتش سوزی دو نفر از زندانیان فرصت طلب به علت خفگی حاد حاصل از آتشی که خودشان ایجاد کرده بودند؛ فوت شدند.

این منبع آگاه تصریح کرد: برای آنکه شرارت تعدادی از زندانیان به سایر بند‌ها سرایت نکند با استفاده از ظرفیت یگان ویژه طی یک عملیات رهبران آن‌ها دستگیر شدند و در حال حاضر وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

وی با بیان اینکه ۳ نفر از زندانیان حین عملیات زخمی شدند، اظهار کرد: این افراد برای معالجه و مداوا به بیمارستان‌های استان فرستاده شدند.

این منبع آگاه گفت: هم اکنون تلاش برای بازسازی بخش‌هایی از زندان که بر اثر آتش سوزی خسارت دیده بود درحال انجام است و هیچ شواهدی که نشان از اعتراض مجدد داشته باشد وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied