شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 12 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/12

فال روزانه سه شنبه 12 فروردین 99+ فال حافظ و فال روز تولد 99/01/12

فال روزانه سه شنبه 12 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/12

فال روزانه سه شنبه 12 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/12

 

 

فال روز تولد (99/01/12)

 

 

دوست عزیزی که 11 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی خلاق، قابل اعتماد، شرافتمند، منطقی و بسیار منظم و در انجام کارهایتان پیرو رویکردی مشخص هستید. سلیقه ی شما فوق العاده است و همین باعث می شود که همیشه در مرکز توجه قرار بگیرید، اما باید مواظب باشید بیش از اندازه ولخرجی نکنید. امسال ممکن است مشکلاتی ناگهانی در محل کارتان سر راهتان قرار بگیرند؛ اگر می خواهید به این مشکلات غلبه کرده و ورق را به نفع خودتان برگردانید باید با سیاست و مانند یک انسان بالغ با آنها مقابله کنید. سفرهایی که در این دوره انجام شوند علاوه بر این که اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار خواهند داد منافع مادی قابل توجهی را نیز برایتان به همراه خواهند داشت. سفرهای خارجی و معاملات تجاری که امسال انجام می دهید بسیار موفقیت آمیز خواهند بود. اگر قصد ازدواج را دارید باید تا اواخر سال دست نگه دارید تا شانس به سراغتان بیاید. وضعیت سلامتی تان به توجه بیشتری از جانب شما نیاز دارد و حتی اگر در ظاهر مشکل خاصی ندارید هم بد نیست برای چکاپ های سالیانه سری به دکترتان زده و خیال خودتان را از این بابت راحت کنید. ماه های اردیبهشت، تیر، مهر و آذر ماه های مهم سال هستند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روزی بسیار خوب برای شروع هر گونه پروژه ای که شامل نوشتن و یا صحبت کردن باشد خواهد بود. انرژی های خلاق شما در اوج خود قرار دارند و موجی از ایده های جدید به سوی مغز شما هجوم خواهند آورد. صحبت های هیجان انگیزی که با برخی از دوستان نزدیک خود دارید انرژی شما را در سطح بالایی که دارد حفظ خواهد کرد. خودتان را برای مکالمات طولانی با تلفن و یا دیدار و مکالمه با دوستانتان آماده کنید. فاصله ی بین شما و اهدافی که به تازگی برای خود تعیین کرده اید بسیار زیاد به نظر می رسد اما نباید اجازه بدهید این فاصله شما را نا امید کند، برای فتح بلندترین قله ها هم باید راه را با برداشتن قدم هایی کوچک آغاز کرد.

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

 

 

 

 

 

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر:پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روز متولدین اردیبهشت

با این فشار کاری بسیار سنگینی که امروز دارد به شما وارد می شود و حجم کاری بسیار بالایی که در انتظارتان است و داشتن یک تفکر مثبت و امیدواری به آینده ممکن است کار سختی به نظر برسد. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از قبول مسئولیت وحشت دارند و نسبت به تعهدات خود احساس مسئولیت بسیار بالایی دارید، امروز تمرکز افکار و انرژیتان روی کارهایی که در دست انجام دارید کار دشواری خواه بود و دائم یک چیزی پیدا خواهد شد که حواستان را پرت کند. شجاعت خود را حفظ کرده و اهداف بزرگی برای خود انتخاب کرده و تمام عزم و اراده ی خود را برای رسیدن به آنها به کار گرفته و اجازه ندهید هیچ چیزی تمرکزتان را به هم بریزد.

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

 

 

 

 

 

 

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال امروز متولدین خرداد

شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد این که چطور می توانید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید، اما به همین تعداد و یا حتی بیشتر هم می توانید برای موفق نشدن خودتان در راه رسیدن به این اهداف دلیل پیدا کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارید و می توانید تا فرا رسیدن زمان مناسب و فرصت های مطلوب دست نگه دارید. حالا که وقت هست سر حوصله تمام گزینه های خود را مورد بررسی قرار داده و بهترین را از میان آنها انتخاب کنید. این صبر و حوصله ای که دارید به خرج می دهید در نهایت بهترین نتایج ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

 

 

 

 

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین تیر

گاهی لازم است حتی اگر مطمئن باشید که گفته هایتان با مخالفت دیگران روبرو خواهند شد هم آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ماسکی که برای خودتان ساخته اید را کنار بگذارید و ایمان داشته باشید که خود واقعیتان بسیار زیباتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید. شاید این طور به نظر برسد که مخفی نگه داشتن احساساتتان برای مدتی طولانی تر برایتان خیلی بهتر خواهد بود، اما این در واقع تنها بهانه ای برای فرار از رویارویی با واقعیت است و باید هر چه سریعتر با ترس های خود روبرو شوید. امروز شاید پیشنهادی برای کسب درآمد بیشتر به شما بشود، قبل از هر چیز ببینید آیا توانایی به دوش کشیدن این بار اضافه را خواهید داشت؟!

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

 

 

 

 

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین مرداد

یک فعالیت اجتماعی و یا جلسه ی گروهی باعث ایجاد شور و شوقی در تازه وجود شما خواهد شد و شما را به تعیین کردن اهدافی تازه برای خودتان تشویق خواهد نمود. شاید این اهداف شامل به کار گرفتن استعدادهایی شوند که تا پیش از این نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید و یا فکر می کرده اید زمان کافی برای پرداختن به آنها را ندارید. افرادی که در این جمع ها با آنها دیدار خواهید داشت ممکن است به شما وعده ی همکاری داده و به ادامه ی راه تشویقتان کنند. بیش از این درنگ نکنید! دست به کار شوید و کاری انجام دهید که علاوه بر آنکه حس خوبی که شما منتقل می کند فرصت کسب درآمد بیشتر و موقعیت اجتماعی بهتری را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

 

 

 

 

 

 

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما تمایل زیادی به حرف زدن ندارید، اما با این که چیز زیادی به زبان نمی آورید هم می توانید در سکوت تمام اتفاقاتی که در دنیای اطرافتان می افتند را مدیریت و رهبری کنید و حتی دیگران را نیز به سوی همان جهتی پیش ببرید که خودتان دلتان می خواهد. در کمال تعجب خواهید دید که دیگران خودشان متوجه نیستند که دارند به ساز شما می رقصند، اما شما هم هیچ تلاشی برای مخفی کردن این حقیقت نخواهید کرد. امروز برای تأمین نیازهای عاطفی خود باید با اطرافیان و به ویژه عزیزانتان ارتباطی نزدیک داشته باشید. از بیان احساسات واقعی خود هراسی نداشته باشید. صداقت شما اعتماد آنها را به همراه خواهد داشت.

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

 

 

 

 

 

 

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین مهر

امروز میل شدیدی که به انجام آنچه در سر دارید احساس می کنید به شما انگیزه خواهد داد تا برای به دست آوردن اهداف خود تلاش کنید، اما هنوز نسبت به در میان گذاشتن نقشه ها و برنامه های خود با دیگران مردد هستید. شما فکر می کنید که سکوت در این مورد به شما کمک خواهد کرد تا امکان ایجاد تغییرات لازم در هر زمانی که خودتان صلاح بدانید را داشته باشید و اجازه ی داشتن انعطاف پذیری بیشتری را به شما خواهد داد. آنها بالاخره با دیدن نتایجی که به دست  می آورید به اهدافتان پی خواهند برد، مجبور نیستید از حالا با گفتن برنامه هایتان به آنها چالش مقابله با مخالفت ها و قضاوت هایشان را هم برای خود ایجاد کنید.

 

 

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

 

 

 

 

 

 

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین آبان

شاید فکر کنید ه اطلاعات لازم برای گرفتن یک تصمیم صحیح و آگاهانه برای آینده ی خود را در اختیار ندارید، اما به احتمال زیاد در اشتباه هستید. در واقع مشکل شما کمبود اطلاعات لازم نیست و این تردیدی که در تصمیم گیری دارید بیشتر از ترس از ندانسته هایتان و عدم اعتماد به نفس سرچشمه می گیرد. شما اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار دارید که نسبت به آنها بی توجه هستید و این تلاش شما برای کسب اطلاعات بیشتر تنها باعث افزایش تردید و دو دلی تان خواهد شد. اگر به احساسات درونی خود اعتماد داشته باشید خواهید دید که هر آنچه برای گرفتن یک تصمیم صحیح و عاقلانه نیاز دارید را در اختیار دارید.

 

 

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

 

 

 

 

 

 

 

 

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما درگیر بحث هایی خواهید شد که اطرافیانتان از شما انتظار دارند بدون دخالت دادن احساسات خود و به طور کاملا منطقی با آنها برخورد کنید. با این حال کنترل احساساتتان برای شما به آن سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. اما اصلا جای نگرانی نیست، چون با دیدن صداقتی که شما در بیان احساسات خود دارید دیگران هم به نشان دادن چنین رفتارهایی تشویق خواهند شد. امروز یک عشق جدید و یا حداقل یک نفر که فکر می کنید می تواند در دراز مدت به شریک راه شما تبدیل شود وارد زندگی شما خواهد شد و خیلی زود شما را به خود جذب خواهد کرد. شاید در ابتدا دچار تردید و نگرانی شوید، اما این فرصت را از خود نگیرید و بی عجله و سر حوصله پیش بروید.

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

 

 

 

 

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر:هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین دی

امروز مشکلات و تنش های حل نشده ی موجود در رابطه ی عاطفیتان برای شما و طرف مقابلتان اهمیت پیدا کرده است و احساسات سرکوب شده ی هر دو طرف به دنبال روزنه ای برای بروز پیدا کردن هستند. هرچند پرداختن به این مشکلات و ناراحتی هایی که پیش آمده اند چندان خوشایند نخواهد بود، اما صحبت کردن در مورد این مسائل و مشکلات در نهایت به حل آنها منجر خواهد شد و فرصتی برای ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر فراهم خواهد کرد. اگر قصد آغاز پروژه ی جدیدی دارید، به ویژه اگر این کار به زندگی شخصی شما مربوط باشد امروز فرصت بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این کار شما را برای مدتی مشغول نگه خواهد داشت.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

 

 

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر:خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستاد.گی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در پیش بردن کارها و برنامه هایی که دارید از پیشنهاداتی که به شما می شود استقبال خواهید کرد. ذهن شما امروز باز شده و نسبت به نظرات و اعتقادات مختلف انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهید. شما امروز در صورتی که به اندازه ی کافی برای پرداختن به اهداف و مسائل شخصی خود وقت داشته باشید، با کمال میل حاضر خواهید بود باقی مانده ی وقتتان را در اختیار دیگران قرار داده و اگر کاری از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید. اگر به برنامه ریزی برای یک مهمانی یا دور همی با دوستان و اعضای خانواده تان دعوت شدید از این پیشنهاد استقبال کنید و از فرصتی که برای تماس با عزیزانتان در اختیارتان قرار گرفته است بهره ببرید.

 

 

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

 

 

 

 

 

 

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید زیاد سر حال نیستید، اما با گذشت ساعات ابتدایی روز حالتان به وضعیت عادی خود باز خواهد گشت. شما در انجام مسئولیت هایی که به عهده دارید سعی و تلاش زیادی کرده و حتی برای انجام کارهای روزمره ای که علاقه ی چندانی به آنها ندارید هم انرژی زیادی را صرف خواهید کرد. بهتر است انرژی باارزش خود را برای کارهای پیش پا افتاده هدر ندهید و توان خود را برای انجام کارها و پروژه هایی که به آنها علاقه ندارید و نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت کنار بگذارید. امروز عزیزانتان برای شما ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارند و حاضر هستید برای کمک به آنها خودتان و دیگر کارهایتان را قربانی کنید.

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

 

 

 

 

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

z1og_fefdjnd3y7qv

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied