شمانیوز
شما نیوز

طرح ترافیکی در روز طبیعت از ساعت ۵ صبح آغاز می‌شود

سرهنگ خسروی گفت: طرح ترافیکی برای روز طبیعت از ساعت ۵ صبح ۱۳ فروردین ۹۹ درنظر گرفته شده است.

طرح ترافیکی در روز طبیعت از ساعت ۵ صبح آغاز می‌شود
به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ سلیمی، رئیس پلیس ترافیک شهری در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: این تصمیمات از بامداد ۸ فروردین آغاز شده و همچنان ادامه دارد و همکاران ما در تمامی مبادی ورودی و خروجی شهر‌های کل کشور مستقر هستند و بر تردد‌ها تمرکز ویژه‌ای دارند.

وی گفت: بخش اعظمی از هموطنان ما توصیه‌ها را جدی گرفته اند که قابل تقدیر است و تردد‌ها برای کاهش و کنترل کرونا نیز به حداقل ممکن رسیده است  و درصد اندکی از شهروندان هم به این موضوع توجه نکردند و سفر‌های آن‌ها از سوی همکاران ما غیر ضروری تشخیص داده شده است که نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی بر حسب وظیفه و موجدانه در اجرای ضوابط وضع شده اعمال قانون کردند.
 
سرهنگ سلیمی افزود: تا امروز،  ۹۶۹ خودرو را توقیف و به پارکینگ‌ها هدایت شدند که توقیف‌ این خودروها یک ماهه است و ۷۸۷۶  خودروی دیگر نیز که سفر‌های آن‌ها غیر ضروری تشخیص داده شد به میزان ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و جریمه شدند.
 
وی ادامه داد: البته هیچ یک از ما و همکاران راضی به این امر نیستیم، اما بدلیل نفع اجتماعی که برعهده همه ماست، یقینا آن عده از عزیزان که رعایت نکردند با کنترل جدی پلیس روبرو شده و می‌شوند.
 
رئیس پلیس ترافیک شهری در رابطه با تمهیدات پلیس راهور برای روز طبیعت اظهار کرد: طرح ترافیکی برای روز طبیعت از ساعت ۵ صبح ۱۳ فروردین ۹۹ درنظر گرفته شده است که این طرح مشمول ۳۵۰۰ تیم گشتی, ۱۵۰۰ تیم موتورسوار و ۴۵۰۰ عامل پیاده در مسیر‌های تفرجگاه ها، بوستان ها، پارک ها، حاشیه شهر‌ها و بزرگراه‌ها است تا از تردد در این مسیر‌ها پیشگیری شود. از این رو از مردم می‌خواهیم تا همکاری لازم را با مجموعه سلامت و بهداشت داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied