شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 15 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/15

فال روزانه جمعه 15 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/15

فال روزانه جمعه 15 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/15

فال روزانه جمعه 15 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/15

 

فال روز تولد (99/01/15)

 

 

دوست عزیزی که 15 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امسال روز تولدتان ممکن است یک روز جادویی باشد که در آن هر رویایی که در سر دارید به حقیقت می پیوندد. پس خوب حواستان را جمع کنید و ببینید چه رویاهایی در سر می پرورانید، چون هیچ فرقی نمی کند و تنها چیزی که مهم است این است که از کوچکترین تا ماجراجویانه ترین آنها می توانند تبدیل به واقعیت شوند. از همین امروز به خودتان یادآوری کنید که ذهن ابزاری قدرتمند است که اگر چگونگی به کارگیری آن را یاد بگیرید هر آنچه بخواهید را به دست خواهید آورد. شما امسال به سادگی می توانید با دیگران روابطی مثبت برقرار کنید. این محبوبیت شما در میان دیگران به شما کمک خواهد کرد که با کمترین میزان چالش ممکن روبرو باشید. با داشتن توانایی کافی در مدیریت احساستان فشار کمتری بر ذهن و جسم شما وارد خواهد شد. اعتماد به نفس و نگرش مثبت شما باعث خواهد شد که نتایج خوبی بدست بیاورید.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز به هر کجا که نگاه می کنید فرصت های هیجان انگیزی را می بینید که در انتظارتان هستند. در هر صورت انتظار نداشته باشید که به صورت خیلی اتفاقی و به یکباره جواب تمام سوال هایی که در سر دارید را بیابید. به جای این فکرها این نکته را در نظر داشته باشید که نگرش شما نسبت به آینده تا چه حد تغییر کرده است. شما ترجیح می دهید بگذارید ابهاماتی که تا کنون ذهنتان را درگیر کرده بودند خودشان به صورت طبیعی حل شوند. این که بخواهید به نتیجه مورد نظرتان برسید خیلی خوب است، ولی نباید اصرار کنید مسئله ای را پیش از فرا رسیدن موعد مناسب آن حل کنید، در غیر این صورت هرگز به نتیجه مطلوب دست نخواهید یافت. یاد بگیرید کمی صبور باشید!

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

با وجود این که دلتان می خواهد که می توانستید برای آینده تان برنامه ریزی کنید، اشتیاق زیادی به این ندارید که آینده دور را در نظر بگیرید و دوست دارید هر چه زودتر به موفقیت هایی که انتظار دارید برسید. شاید خودتان فکر کنید با این که هنوز راه درازی در پیش هست، دارید در جاده ای که به سوی موفقیت می رود به یکی از نقاط بسیار مهم می رسید. خوب راستش لزومی هم ندارد که بخواهید همین امروز به موانع احتمالی و مشکلاتی که در این مسیر در انتظارتان هستند بپردازید؛ تنها کافی است اهداف و برنامه هایتان را با منطق و واقع نگری بیشتری تنظیم کنید و بیش از اندازه سهل انگار و خوش خیال نباشید تا به مشکل برنخورید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز به طور تعجب آوری احساس می کنید که به تنهایی نیاز دارید و این اصلا با شخصیت اجتماعی همیشگی شما سازگار نیست. در هر صورت دوستانتان به احتمال زیاد به سراغتان خواهند آمد و از شما خواهند خواست که آنها را در ماجراجویی ها و خوشگذرانی هایشان تنها نگذارید و همراهی خود را از آنها دریغ نکنید. بیخود وقت و انرژی خودتان را برای قانع کردن آنها به پذیرش این رفتار انزواطلبانه غیر منتظره تان صرف نکنید و پیشنهاد آنها را بپذیرید، چون شانس موفقیتتان برای قانع کردن آنها نزدیک به صفر است. همین که به آنها ملحق شوید خواهید دید که حتی خودتان هم بخاطر ندارید چرا می خواسته اید تنها بمانید. گاهی بهترین کار این است که تسلیم تصمیمات دیگران شویم!

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

اگر از شرایط موجود در رابطه عاطفی تان راضی نیستید امروز فرصتی فوق العاده است برای این که ترس هایتان را کنار گذاشته و با جدیت تمام در مورد مشکلتان صحبت کنید. درست است که شما همیشه ترجیح می دهید برای حفظ امنیت خود وضعیتتان را تغییر ندهید و با هرچه که هست بسازید، ولی امروز باید شجاع باشید و ریسک کنید. در حال حاضر با محافظه کاری هیچ چیزی به دست نخواهید آورد، هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید تا رفتارتان را با نیازهایی که در خود احساس می کنید هماهنگ نمایید. وقتی پایتان را از محدودیت هایی که خودتان برای خودتان تعریف کرده اید فراتر بگذارید در کمال تعجب خواهید دید که همه چیز خیلی بهتر از آنی است که انتظارش را داشته اید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز ممکن است به جایی دعوت شوید که فکر می کنید به آن خوبی که انتظارش را دارید نخواهد بود و به همین خاطر هم وسوسه شوید که به بهانه فشرده بودن برنامه کاریتان این دعوت را رد کنید. ولی خوب قرار نیست که همیشه و همه چیز طبق انتظار های ما پیش برود، پس حتما زمانی را برای این دعوتنامه در نظر بگیرید و در این مراسم شرکت کنید؛ زیرا هم خیلی بهتر از آنی خواهد بود که فکرش را می کنید و هم به نفعتان است که در آن شرکت کرده و موقعیت هایی که در انتظارتان هستند را از بین نبرید. حداقل چیزی که به دست خواهید آورد خاطره هایی خوب و یک عالم خنده خواهد بود. شاید حتی بتوانید عشقتان را هم با خودتان همراه کنید تا لذت بیشتری ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز شاید کارهایی را در لیست کارهای روزانه تان داشته باشید که معمولا جزء برنامه تان نیستند و این موضوع باعث شده که با اشتیاق زیادی بخواهید هر چه سریعتر دست به کار شوید. تا زمانی که شروع نکنید نخواهید دانست که کارها چطور پیش خواهند رفت، پس خیلی وقت خودتان را برای برنامه ریزی در رابطه با جزئیات هدر ندهید. بهترین استراتژی ممکن برای امروز شما این است که به کلیات بپردازید و سپس در طول راه و هر کجا که لازم شد در همان زمان درباره مسائل جزئی تصمیم گیری کنید. شما مهارت های لازم برای مواجهه با مشکلات احتمالی را دارید و نیازی نیست که از حالا خودتان را نگران آنها بکنید. سازگاری و انعطاف پذیری کلید موفقیت امروز شماست.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز به راحتی حاضر خواهید بود که مسئولیت هایی که دارید و حتی برنامه هایتان برای رسیدن به اهداف طولانی مدت را کنار بگذارید و به دنبال تفریح و خوشگذرانی بروید. درست است که به تازگی و به اندازه کافی تفریح و استراحت داشته اید، ولی لزومی ندارد بیش از اندازه به خودتان فشار بیاورید.خیلی هم نگران کارهای نیمه کارتان نباشید. مطمئنا فردا خواهید توانست به طور شایسته ای به آنها رسیدگی کنید. البته این به هیچ عنوان بدین معنا نیست که می توانید کارهای خیلی ضروری تان را هم به تعویق بیندازید. در حال حاضر اگر می خواهید کسی که دوست دارید را تحت تاثیر قرار دهید از بذله گویی و خلاقیت در رفتارتان استفاده کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شما احساس می کنید که هیچ جایی بهتر از خانه خود آدم نمی شود و دوستانتان اگر بخواهند که با آنها وقت بگذرانید باید خیلی تلاش کنند تا شما را قانع کنند فضای دوست داشتنی خانه را ترک کنید. دلتان می خواهد که زمان آرام تر بگذرد تا بتوانید از تجربیات درونی خود لذت ببرید و هیچ علاقه ای ندارید که انرژی خود را صرف فعالیت های اجتماعی کنید. اگر نتوانستید طبق انتظارات دیگران رفتار کنید خودتان را به خاطر آن سرزنش نکنید. حتی اگر لازم شود کمی تنها بمانید هم شما تنها کسی هستید که تصمیم می گیرد چه چیزهایی برای شما از ارزش معنوی برخوردار هستند و ارزش وقت گذاشتن را دارند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

نیازی که نسبت به داشتن استقلال فردی احساس می کنید آنقدر شدید است که دلتان نمی خواهد هیچ یک از کارها و خواسته هایتان را برای دیگران توجیه کنید. البته که حاضر هستید در مورد هر موضوعی بحث کنید، ولی هیچ کس این صلاحیت و حق را ندارد که بخواهد به شما بگوید چطور باید فکر کنید و یا باورهایی که دارید را زیر سوال ببرد. خوشبختانه امروز حالتان خوب است و آنقدر سر حال هستید که کارهای خسته کننده روزمره نتوانند حالتان را خراب کنند. تنها فکر کردن به این که خود شما مسئول دنیای درونی تان هستید کافی است که شما را خوشحال کند و به شما یادآوری کند که همه چیز در دست خودتان است.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز شاید مجبور شوید در مورد مسائل مادی تصمیم گیری هایی کنید، ولی افکارتان هر لحظه به سویی می روند و تمرکز کردن روی جزئیات را برایتان سخت می کنند. بعضی کارها هستند که خیلی دوست دارید انجام دهید ولی کمبود منابع مالی دست و پایتان را بسته است. با وجود این که مسئولیت های اجتماعی که دارید تصمیم گیری را برایتان سخت تر هم می کنند، یادتان باشد که با خودتان هم مهربان باشید و مدام دیگران را در اولویت قرار ندهید. شما باید رویاهای خودتان را دنبال کرده و دیگران را نیز تشویق کنید که همین کار را انجام بدهند.اگر توانستید ساعتی را به فکر کردن به کارهایی که این چند هفته اخیر به تأخیر انداخته اید و تا آخر ماه باید انجام شوند بگذرانید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

لزومی ندارد که نیازهای قلبی خود را فقط به این خاطر که ممکن است باعث ناراحتی و یا معذب شدن یک نفر دیگر می شوند مخفی کنید. اکنون شرایط کیهانی وضعیت مساعدی را برای بیان کردن احساسات شما فراهم کرده اند، حتی اگر آنچه می گویید باب میل بعضی ها نباشد هم گفتن آن برای خود شما خوب خواهد بود. البته این را هم فراموش نکنید که حرف هایتان را همراه با مهربانی و احترام بزنید و عقاید و نظرات خود را با گستاخی و بی احترامی به زبان نیاورید. داشتن شفقت و احترام نسبت به کسانی که دوست دارید به این معنا نیست که حقیقت را به زبان نیاورید، تنها کافی است کلمات را با دقت و احتیاط بیشتری انتخاب کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز خوشبختانه برای شما روزی خیلی خوب و حتی جادویی خواهد بود، به شرط آن که یادتان باشد که انتخاب با خود شما است و این خودتان هستید که باید با نگرشتان در هر شرایطی که قرار بگیرید در اطراف خود فضایی مثبت ایجاد کنید. قدرت تخیل فوق العاده ای که دارید را قدر بدانید تا تجربه هایی زیبا داشته باشید، حتی اگر نشود آنها را به زبان آورد. گاهی عمیق ترین و ارزشمندترین تجربه ها را نمی توان در قالب کلام گنجاند. شاید امروز گفتن حرف هایی که در سر دارید برایتان دشوار باشد و با کسانی که در اطرافتان هستند احساس راحتی نکنید، ولی اصلا خودتان را به خاطر این وضعیت که خیلی زود برطرف خواهد شد ناراحت نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied