شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت آب و هوا در 15 فروردین

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا و همچنین محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور‌های مواصلاتی کشور در ۱۵ فروردین را در این خبر می‌توانید مشاهده کنید.

آخرین وضعیت آب و هوا در 15 فروردین
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : عصر امروز با ورود سامانه بارشی به آسمان کشور سازمان هواشناسی هشدار رسیدن به سطح نارنجی را صادر کرد.
 
طبق این هشدار سامانه بارشی از جمعه مورخ ۹۹/۱/۱۵ آغاز  و منجر به  رگبارباران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، درمناطق مستعد رخداد تگرگ و درارتفاعات بارش برف در برخی مناطق استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی می شود.
 
همچنین این سامانه در روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۱۶ در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان جنوبی و شمال استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، سمنان و تهران بارش برف درارتفاعات شمال غرب و البرز مرکزی هم منجر به بارش باران و تگرگ خواهد شد.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز طی هشداری، از بازگشت موج دوم مسافران به استانهای محل زندگی خبر داد.  همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز است. 

آخرین وضعیت محور‌های شمالی

- تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

(ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.)

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی

*محور‌های مسدود شریانی:

۱) شهداد - نهبندان

۲) خرم آباد - پلدختر

۳) خلخال - اسالم

*محدودیت تردد با تغییر مسیر:

۱) آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۰۷:۰۰ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌گردد.

*محور‌های دارای انسداد فصلی:

۱) شمشک - دیزین

۲) اولنگ - شاهرود

۳) سی سخت - پادنا

۴) وازک - بلده

۵) گنجنامه - تویسرکان

۶) پونل - خلخال

۷) سروآباد - پاوه

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied