شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 17 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/17

فال روزانه یکشنبه 17 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/17

فال روزانه یکشنبه 17 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/17

فال روزانه یکشنبه 17 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/17

 

 

 

 

فال روز تولد (99/01/17)

 

 

 

 

دوست عزیزی که 17 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

ممکن است در روز تولدتان عزیرانتان را در کنار خود نداشته باشید، ولی در هر صورت امروز برایتان روز خوبی خواهد بود. شاید کار، مسائل شخصی و یا چیزهای دیگری شما را از کسانی که دوست دارید دور نگه دارند، ولی این نباید مانع این شود که از روز تولدتان لذت ببرید. از همین امروز با خودتان قرار بگذارید که امسال اگر فقط یک چیز باب میلتان نبود همه امکانات و امتیازات دیگری که دارید را هم نادیده نگیرید و از سایر فرصت ها و امکاناتی که دارید بهره ببرید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا از محدودیت ها برای خودتان فرصت بسازید. برنامه هایی که برای کارتان دارید را یک بار دیگر به دقت از نظر بگذرانید و پیش از هر اقدامی با افرادی که در این زمینه مهارت کافی داشته و مورد اعتمادتان نیز هستند مشورت کنید. در زمینه مسائل عاطفی باید با احتیاط بیشتری عمل کنید، به ویژه اگر به تازگی یک شکست عشقی را پشت سر گذاشته اید بهتر است پیش از درگیر کردن خودتان در یک رابطه جدید کمی به خودتان فرصت بدهید.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین فروردین

 

امروز آنقدر ذهن خودتان را درگیر آینده و آنچه قرار است برایتان اتفاق بیفتد کرده اید که اصلا نمی توانید فکرتان را روی زمان حال و آن چه در اطرافتان در جریان است متمرکز کنید. باید این را بگوییم که در حال حاضر حتی گذشته هم از اهمیت بیشتری نسبت به آینده برخوردار است، زیرا می تواند درس های ارزشمندی برای شما داشته باشد که به رشد و پیشرفت شما کمک می کنند. پس به جای این که با نگرانی در مورد آینده به خودتان فشار و استرس وارد کنید به گذشته تان نگاه کرده و از اشتباهات خود درس عبرت بگیرید و سپس بی آن که به اتفاقات و مشکلات احتمالی که در آینده پیش خواهند آمد فکر کنید، تمام توانتان را روی اکنون و آنچه باید انجام دهید بگذارید.

 

فال حافظ متولدین فروردین :

 

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

 

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

شما در حال حاضر آنقدر دارید روی یکی از ایده های خودتان پافشاری می کنید که اصلا حاضر نیستید به افکار و ایده های دیگران گوش کرده و یا حتی ایده ها و افکار دیگر خودتان را مورد بررسی قرار دهید. شما حاضر نیستید با هیچ کس کنار بیایید، ولی این به نفعتان است که به حرف دوستانتان گوش کرده و بگذارید شما را در مسیر درست راهنمایی کنند. امروز بهترین تاکتیک ممکن این است که به نظرات و افکار دیگران اولویت بیشتری بدهید و کارهایتان را با همکاری و به صورت گروهی پیش ببرید. همیشه باری که با همکاری چند نفر برداشته شود سبکتر می شود، پس بیهوده خودتان را زیر بار سنگینی که می خواهید به تنهایی به دوش بگیرید له نکنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت :

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

 

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین خرداد

 

امروز هیچ کاری به اندازه لم دادن و فرو رفتن در عالم رویا بدون نگرانی برای مشکلات و مسائلی که در دنیای واقعی در انتظارتان هستند شما را خوشحال نخواهد کرد، ولی وزن کارهای نیمه تمام بسیاری که دارید روی ذهنتان سنگینی می کند و نمی گذارد با خیال راحت بتوانید چنین کاری بکنید. متاسفانه باید بگوییم کمبود حس مسئولیت پذیری در وجود شما چیز چندان جدیدی نیست، ولی این موضوع می تواند به شما کمک کند تا از اشتباهات گذشته خود درس عبرت بگیرید. بهتر است هر نوع تفریح و سرگرمی را تا زمانی که کارهای ناتمام خود را به سرانجام نرسانده اید برای خود ممنوع کنید و بعد از پایان کارهایتان با خیال راحت هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید.

 

فال حافظ متولدین خرداد :

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

 

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین تیر

 

امروز قدرت شگفت انگیز تفکر مثبت شما را در مسیر درست قرار خواهد داد، ولی باید همان روش همیشگی خودتان را حفظ کرده و دست از تلاش و سخت کوشی برندارید و به نتیجه مورد نظرتان برسید. تمام کردن کارهایی که به عهده دارید این فرصت را برایتان فراهم خواهد کرد تا از تفریحاتی که حق مسلم شما هستند بیشترین لذت ممکن را ببرید. امروز بعدازظهر به خانه بروید و یک فنجان چای برای خودتان ریخته و یک گوشه بنشینید و با موهبت نگرش مثبت که اکنون در اختیار دارید هر آنچه می خواهید را در ذهن خود مجسم کنید. جلوی خلاقیت خود را نگیرید و به ذهنتان اجازه پرواز بدهید. هرچه الان در ذهن خود بسازید به احتمال زیاد به حقیقت خواهد پیوست.

 

فال حافظ متولدین تیر :

 

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

 

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

 

 
 

divider1

 

 فال روزانه متولدین مرداد

 

شاید در ابتدای روز فکر کنید که امروز برای ایجاد تغییرات اساسی و قدم های بزرگ آماده اید، ولی هر چه بگذرد بیشتر در فکر فرو می روید. شما از طرفی می دانید که حفظ ثبات فعلیتان برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ولی از طرف دیگر نیز می دانید موانعی در راه هستند که جلوی پیشرفت شما را خواهند گرفت و سرعتتان را کم خواهند کرد. با این همه نباید روی چیزهای منفی که تنها در حد احتمالات هستند تمرکز کنید و جلوی رشد خودتان را بگیرید. با تمام قدرت پیش بروید، هر جا که به مشکل برخوردید هم تدبیرات لازم را اندیشیده و هرچند کمی آرامتر به پیشروی خود ادامه دهید. این کار نتایج رضایت بخشی برای شما خواهد داشت.

 

فال حافظ متولدین مرداد :

 

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

 

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین شهریور

 

شاید امروز دوست نداشته باشید افکار و نیات خود را با دیگران در میان بگذارید. هرچند نیاز دارید احساسات خود را بیان کنید، ولی دلتان نمی خواهد دیگران از رازهایتان باخبر شوند. متاسفانه اکنون زمان خوبی برای این پنهان کاری ها نیست و افرادی که سعی دارید حقیقت را از آنها مخفی کنید بیشتر چیزهایی که فکر می کنید از آنها بی اطلاع هستند را می دانند. در میان گذاشتن نقشه هایتان با اطرافیانتان آنقدر ها هم که فکر می کنید اقدام ریسک آمیزی نیست و اعتماد کردن به آنها و گوش کردن به توصیه هایشان می تواند به شما کمک کند تا با قدرت و دقت بیشتری برنامه هایتان را عملی کنید، در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید.

 

فال حافظ متولدین شهریور :

 

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

 

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

 

امروز از طرفی دلتان می خواهد همچون آتشفشانی خروشان فوران کرده و تمام آنچه دارد آزارتان می دهد را با صدای بلند فریاد برآورید، ولی از طرفی هم عقل سلیم حکم می کند که نباید بیش از حد زیاده روی کنید. اگر تلاش هایی که برای رسیدن به خواسته هایتان دارید می کنید مورد مخالفت و مقاومت دیگران قرار گرفتند بیش از اندازه پافشاری نکرده و خودتان را با دیگران هماهنگ کنید. خودتان را رها کنید و با گروه همراه و هماهنگ شده و پیش بروید. بها دادن به خواسته هایتان ضمن احترام گذاشتن به نظرات و افکار دیگران به نفع خودتان و دیگران خواهد بود. یادتان باشد که هیچ گاه با کله شقی و خودرای بودن به نتیجه ای نخواهید رسید.

 

فال حافظ متولدین مهر :

 

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

 

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین آبان

 

فراتر رفتن از مرزهایی که خودتان برای خود ساخته اید برای شما کاری دشوار است و به تلاش بسیاری نیاز دارد. ولی زمانی که گارد دفاعی تان را زمین گذاشته و با دیگران همراه شوید حتما از بودن با آنها لذت خواهید برد. امروز اگر در عالم خودتان فرو رفته و تنهایی را انتخاب کنید در پایان روز خیلی ناراحت و پشیمان خواهید بود. نیازی نیست که بخواهید احساسات و خواسته های خودتان را از دیگران مخفی کنید، به غریزه و حس درونی خود اعتماد کرده و در زمانی که خودتان احساس می کنید درست است سفره دلتان را برای کسانی که مورد اعتماد شما هستند باز کنید تا در پایان روز با لبی خندان و خیالی راحت به خواب بروید.

 

فال حافظ متولدین آبان :

 

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

 

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

امروز آنقدر سرتان شلوغ است که دارید مثل فرفره دور خودتان می چرخید و آنقدر گرفتارید و فکرتان مشغول کارهایتان است که همراهی و کمک های دوستان و همکارانتان را نمی توانید ببینید. با این حال آنها آماده اند تا از شما حمایت کرده و اگر خودتان اجازه بدهید و با آنها همکاری کنید شما را وارد مرحله جدیدی بکنند. فکر نکنید که اعتماد نسبت به کسانی که مورد اعتمادتان هستند شما را آسیب پذیر خواهد کرد و بر عکس تصور شخصیتان دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. گاهی بهتر است سرعت گام هایتان را کم کرده و نگاهی هم به اطرافتان بیندازید و از آنچه می بینید و مسیری که دارید طی می کنید لذت ببرید.

 

فال حافظ متولدین آذر :

 

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

 

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

divider1

 

 فال روزانه متولدین دی

 

امروز شما مسئولیت هایتان را خیلی جدی می گیرید. این یکی از ویژگی های همیشگی شما است، ولی امروز جدیتی خیلی بیشتر از همیشه دارید به وظایف و مسئولیت هایتان می پردازید. در حالی که هنوز شدیدا درگیر یکی از کارهایتان هستید با اشتیاق فراوانی دلتان می خواهد چالش جدیدی را به عهده بگیرید. ولی باید این را یادتان باشد که آنچه شروع کرده اید را حتما باید به پایان برسانید و تعهدات خود را عملی کنید. صبور باشید و قدم به قدم پیش بروید تا بتوانید از فرصت هایی که در مسیرتان قرار می گیرند نهایت استفاده را ببرید. وجدان کاری شما برای تمامی همکاران و اطرافیانتان مثال زدنی است و هر چند حسادت خیلی ها را هم بر می انگیزد، الهام بخش خیلی ها نیز هست.

 

فال حافظ متولدین دی :

 

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

 

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

 

 
 

divider1

 

فال روزانه متولدین بهمن

 

ایده های تحریک کننده ای که اطرافیانتان دارند به شما انگیزه می دهد که کار تازه ای را شروع کنید، ولی شما باید با اشتیاق برای پذیرش تغییرات آماده بوده و رشد کنید تا بتوانید از فرصت های فعلی خود نهایت استفاده را ببرید. اگر حاضر نباشید گذشته را رها کنید تحولات فردی برای شما بسیار دشوار و چالش برانگیز خواهند شد. اگر بخواهید با اصرار و سرسختی به وضعیت فعلیتان بچسبید نخواهید توانست از موقعیت های فوق العاده ای که در دسترستان قرار دارند به درستی استفاده کنید. ذهنتان را باز کرده و از ناشناخته ها هراسی به دلتان راه ندهید. آخرین باری که برای خودتان کتابی خریده اید کی بوده است؟ بعد از کارتان به نزدیک ترین کتاب فروشی رفته و یک کتاب خوب برای خودتان بخرید.

 

فال حافظ متولدین بهمن :

 

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

 

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اسفند

 

امروز اگر کمی صبر کرده و زمانی را به فکرکردن به اتفاقاتی که این چند وقت اخیر افتاده اند اختصاص دهید درس ارزشمندی درباره ذات انسانی خود خواهید گرفت. این بازنگری همچنین نگرش شما نسبت به آینده را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. زندگی دارد برای شما معنای تازه ای پیدا می کند و این موضوع تغییراتی اساسی را در مسیرتان می تواند به دنبال داشته باشد. شما تلاش بسیار زیادی در جهت ایجاد ثبات در میانه آشوبی که اطرافتان را فرا گرفته است دارید. شاید از این که برای مدیریت این اوضاع چه باید بکنید اطمینان نداشته باشید، ولی کافی است به حس درونی خود و آنچه خودتان فکر می کنید صحیح است اعتماد کنید تا قدم هایی موثر بردارید.

 

فال حافظ متولدین اسفند :

 

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

 

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied