شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 18 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/18

فال روزانه دوشنبه 18 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/18

فال روزانه دوشنبه 18 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/18

فال روزانه دوشنبه 18 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/18

 

 

فال روز تولد (99/01/18)

 

 

دوست عزیزی که 18 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

به نظر می رسد درست در روز تولدتان و یا روزهای بعد از آن تغییراتی جدی در زندگی تان دارند ایجاد می شوند. این که اتفاقاتی که دارند می افتند نزدیک به تولدتان هستند باعث می شود اهمیت ویژه ای برای شما پیدا کنند. اتفاق های غیر منتظره ای در پیش هستند که برای آنها و تغییراتی که در زندگی تان به وجود می آورند باید سپاسگزار باشید. شاید برایتان سخت باشد که بفهمید چطور باید از این تغییرات به نفع خود استفاده کنید، ولی حتی اگر الان متوجه نباشید که به چه دردی می توانند بخورند، تا اواخر تیر ماه اهمیت آنها را درک خواهید کرد و  خواهید توانست خودتان را با آنها تطبیق دهید. به خودتان یادآوری کنید که لازم نیست همیشه در آن چارچوب تکراری همیشگی باقی بمانید و به خودتان بگویید که می توانید امسال قدم هایی بزرگ بردارید که تا کنون هیچ گاه جسارت عمل به آنها را نداشته اید. اگر چشم هایتان را خوب باز کرده و در انتخاب هایتان همزمان قلب و عقلتان را در نظر بگیرید سالی سرشار از عشق خواهید داشت.

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز دچار دوگانگی هایی شده اید که شاید کنار آمدن با آنها برایتان دشوار باشد، از طرفی کارها و برنامه های روزانه تان به نظر خیلی دارند خوب پیش می روند، ولی از طرفی دیگر هم احساس می کنید که باید برای تعهدات و اعتقادات خودتان نیز وقت گذاشته و به آنها نیز رسیدگی کنید. اگر همین قدر که حرف می زنید به حرف های دیگران هم گوش بدهید خواهید دید که آنها هم چیزهایی برای یاد دادن به شما دارند و ممکن است حرف های با ارزشی بزنند؛ به عبارت دیگر شما تنها مغز متفکر این دنیا نیستید. آیا باید در رابطه عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید؟ آیا تلاش هایی که در این رابطه می کنید بی نتیجه مانده اند؟ چرا در این مورد با کسی که دوست دارید صحبت نمی کنید تا با هم به ریشه مشکلاتتان پی برده و برای از بین بردن آنها تلاش کنید؟

 

 

فال حافظ متولدین فروردین :

 

 

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

 

 

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز سرتان آنقدر در محل کارتان شلوغ است که تقریبا غیر ممکن است بتوانید با برنامه ای مرتب کارهایتان را بهم انجام دهید و همه کارها در هم و برهم شده اند. همکارانتان بطور مستقیم یا غیر مستقیم از شما می خواهند کارهایی را برای آنها انجام دهید و به این صورت باری اضافه تر به دوشتان می خواهند بگذارند. اولویت را به کارهای خودتان بدهید، امروز آخرین روز کاری این هفته است و به پایان رسیدن کارهای خودتان اهمیت بیشتری دارد. در بیان کردن احساسات واقعی قلبی تان مردد هستید و می ترسید که این کار باعث شود کنترل امور از دستتان خارج شود، ولی این را هم یادتان باشد که این رفتار شما حس اعتماد را در طرف مقابل تان از بین خواهد برد.

 

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت :

 

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین خرداد

آنقدر سرتان شلوغ است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که نگران هستید مبادا اگر به کارهای مورد علاقه تان برسید نتوانید وظایفی که در انتظارتان هستند را به انجام برسانید و می ترسید دنبال کردن علایقتان چندان نتیجه بخش نباشد. در دست گرفتن کنترل امور زندگیتان کاری بسیار قابل تقدیر می تواند باشد، ولی امروز رسیدن به این هدف به احتمال زیاد میسر نخواهد شد. البته این بدان معنا نیست که شما در عملکرد خود اشتباه کرده اید، گاهی تأثیر عوامل بیرونی غیر قابل کنترل است. احساساتتان در حال حاضر آنقدر پیچیده هستند که ترجیح می دهید اصلا به آنها نپردازید، ولی اشتباه نکنید، فرار کردن هیچ گاه راه حل خوبی نیست.

 

فال حافظ متولدین خرداد :

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین تیر

پذیرفتن برخی مسئولیت های اضافه می تواند تعهد و مسئولیت پذیری تان را در محل کار نشان دهد، ولی شما ترجیح می دهید وقت آزادتان را برای مسائل شخصی خود صرف کنید. اگر دوست ندارید به خودتان فشار وارد کنید و برای بهتر کردن اوضاع در محل کارتان زندگی خصوصیتان را در حالی که نیازمند توجه شما است قربانی کنید هیچ اشکالی ندارد، اطرافیانتان باید این خواسته منطقی تان را درک کنند و به آن احترام بگذارند، این حق طبیعی شماست. برای پیدا کردن جواب علامت سوال هایی که بالای سرتان قرار گرفته اند و باعث نگرانی تان شده اند به درون خود مراجعه کنید، در حال حاضر بهترین جواب ها را از این طریق به دست خواهید آورد.

 

فال حافظ متولدین تیر :

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

 

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین مرداد

خوشرفتاری با خودتان یک چیز است و خودشیفتگی و خودخواهی چیزی دیگر است. متاسفانه در حال حاضر تحت تاثیر تعصبات خود ممکن است حقیقت را نادیده بگیرید و بخش بزرگی از واقعیت را نبینید. برای خودتان و افکارتان ارزش قائل شوید، ولی نگذارید این احترام گذاشتن به خودتان باعث شود نسبت به دیگران و افکارشان بی احترامی کنید. بد نیست به حرف های دیگران هم گوش کنید، شاید الان حق با آنها باشد. می خواهید سعی کنید از جنبه احساسی رابطه عاطفی خود کم کرده و کمی منطقی تر به آن نگاه کنید. این کار لزوما به معنی سرد شدن رابطه عاطفی نیست و می تواند در استحکام آن نقشی موثر داشته باشد.

 

فال حافظ متولدین مرداد :

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین شهریور

امروز ایده ها و افکار خوب دیگران را تحسین می کنید و طرز تفکر آنها به نظرتان بسیار ارزشمند می آید، ولی این لزوما بدیم معنا نیست که در افکار خودتان چنین ارزشی وجود ندارد. نسبت به افکار و نگرش های دیگران با ذهن باز برخورد کنید ولی باورها و اعتقادات خود را نیز در نظر داشته باشید. در هیچ نوع شرط بندی و بازی های شانسی شرکت نکنید یا هر کار دیگری که ریسک باختن در آن وجود دارد را انجام ندهید، زیرا در حال حاضر شانس در این مورد با شما یار نیست. در مورد رابطه عاطفی تان نیز امروز روز خوبی برای تصمیم گیری در مورد آینده این رابطه نیست. این کار را برای روز دیگری بگذارید و امشب را همراه با کسی که دوست دارید به تفریح و خوشگذرانی بپردازید.

 

فال حافظ متولدین شهریور :

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین مهر

شما خیلی زود و راحت با دیگران ارتباط برقرار می کنید، ولی بیشتر وقت ها این دوستی در وضعیت سطحی باقی مانده و زود فراموش می شود. با این کار تجربیاتی ارزشمند را دارید از خودتان دریغ می کنید. نشان دادن احساستان در کارها و رفتارتان در حال حاضر برای شما اصلا کار ساده ای نیست و همین موضوع باعث می شود که چالش های موجود در رابطه عاطفی تان پیچیده تر شوند. این را در نظر داشته باشید که اگر بیش از اندازه به این احساسات متغیر اهمیت بدهید روی نگرش و طرز تفکر شما تاثیراتی منفی خواهند گذاشت. قبل از این که تصمیمات جدی بگیرید کمی صبر کنید، آنچه امروز یک فاجعه به نظرتان می آید فردا تنها مشکلی پیش افتاده خواهد بود.

 

 

 

فال حافظ متولدین مهر :

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین آبان

در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید و با وجود این که ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید، در درونتان طوفانی برپاست. به جای این که خودتان را با حرف ها و افکاری که دارند دیوانه تان می کنند آزار دهید رازتان را با کسی که به شما نزدیک است و به او اطمینان کامل دارید در میان بگذارید. نشان دادن ضعف ها و نگرانی هایتان برای شما اصلا خوب نیست و باعث وحشت شما می شود، ولی وقتی آنها را با فرد مورد اعتمادی در میان بگذارید تازه خواهید فهمید که چه تجربه خوبی می تواند باشد. امروز شاید بتوانید فرد مورد نظرتان را قانع کنید که در انجام کاری با شما همراه شود، ولی در نهایت اگر ببیند این مسیر دلخواهش نیست شما را در نیمه راه رها خواهد کرد.

 

 

فال حافظ متولدین آبان :

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

امروز حتی اگر تمام توان خود را بکار بگیرید هم نخواهید توانست برای همه نقش آچار فرانسه را ایفا کنید. درست است که دوست دارید مورد تشویق و تحسین دیگران قرار بگیرید، ولی نباید سر خودتان را زیادی شلوغ کنید و بگذارید این کارها مانع رسیدگی شما به مسئولیت ها و کارهای شخصیتان شوند. اگر دیدید که زیادی گرفتار شده اید خیلی زود خروج اضطراری را پیدا کرده و عقب نشینی کنید. شما همیشه می خواهید در رابطه عاطفی تان نقش فردی را داشته باشید که کنترل رابطه را در دست دارد، این کار چندان خوشایند نیست و رابطه تان را به سوی سرد شدن پیش برده و باعث از بین رفتن جذابیت شما برای طرف مقابل می شود.

 

 

 

فال حافظ متولدین آذر :

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین دی

امروز صحبت کردن راجع به جاه طلبی ها و اهدافتان با دوستان نزدیک سرگرمی لذت بخشی برایتان خواهد بود. با وجود این که احساساتتان در حال حاضر ثبات چندانی ندارند، ولی این حالت تأثیری روی جهت گیری های کلیتان نگذاشته و خیلی خوب می دانید در چه مسیری دارید پیش می روید و نقشه اصلیتان را بهم نریخته اید. امروز بهتر است برای اهداف بلند مدت برنامه ریزی نکنید، ولی می توانید در عالم رویا سناریوهای ایده آل گرایانه برای آینده تان بنویسید. در طول هفته به اندازه کافی سرتان شلوغ بوده است، حالا که آخر هفته دارد از راه می رسد دردسر اضافی برای خودتان نخرید و به کارهای شخصیتان رسیدگی کنید. عشقتان از شما انتظار دارد که حداقل آخر هفته تان را به او اختصاص بدهید و با او وقت بگذرانید.

 

فال حافظ متولدین دی :

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز برنامه های فراوانی که در محل کارتان برای انجام دادن دارید و پیچیدگی کارها باعث دلهره و نگرانی شما شد اند. به اندازه کافی به این طرف و آن اید و طرف دویده امیدوار هستید که هر چه زودتر اوضاع به وضعیت عادی بازگردد. دلتان یک زندگی بی دغدغه و نگرانی مثل گذشته ها می خواهد، ولی برای فرا رسیدن این روزها باید کمی صبر کنید. اگر فکر می کنید تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجاد کنید دست به کار شوید، ولی اهداف دراز مدت خود را تغییر ندهید. چرا به کسی که این همه به شما ابراز علاقه می کند یک فرصت نمی دهید؟ شاید این همان عشقی است که مدت ها در انتظارش بوده اید که حالا به سراغتان آمده است.

 

فال حافظ متولدین بهمن :

 

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز ذهنتان آنقدر از انواع و اقسام افکار مختلف پر است که نمی توانید تصمیم بگیرید کدام هایشان به دردبخور هستند و کدام یک از آنها بی فایده است. دوست دارید تمام روابط خود با دیگران را مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید، ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟ اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می افتند را برای خودتان بزرگ نکنید و سعی نکنید جلوی آنها را بگیرید زیرا نتیجه دقیقا برعکس آنچه شما می خواهید خواهد شد. درست است که باید منتظر زمان مناسب بمانید، ولی این را یادتان باشد که دیر یا زود مجبور خواهید بود با احساسات خود مواجه شوید و نمی شود برای زمانی طولانی خودتان را نسبت به آنچه در جریان است بی تفاوت نشان دهید.

 

 

فال حافظ متولدین اسفند :

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied