شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 19 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/19

فال روزانه سه شنبه 19 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/19

فال روزانه سه شنبه 19 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/19

فال روزانه سه شنبه 19 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/19

 

 

فال روز تولد (99/01/19)

 

 

 

دوست عزیزی که 19 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

روز تولدتان را در کنار بهترین دوستانتان خواهید گذراند و چه چیزی بهتر از این؟ شاید نتوانید در این روز خاص در کنار کسی که دوست دارید یا شریک زندگیتان باشید، ولی بی شک از همراهی دوستانتان لذت خواهید برد. جشن تولدهای بزرگ و بودن در مرکز توجه از آن چیزهایی نیست که آرزویش را داشته باشید، همین که وقتتان را در کنار دوستانتان و با انجام کارهایی که دوست دارید بگذرانید برای شما خیلی لذت بخش تر خواهد بود. امسال در زمینه حرفه ای برای ایجاد تغییرات اساسی به تنهایی عمل نکنید و حتما با افراد متخصص و مورد اطمینان مشورت کنید تا بعدا پشیمان نشده و به مشکلات جدی برنخورید. همه ما دوست داریم به آرزوهای دور و درازمان برسیم، ولی خیلی خوب می دانید که این اتفاق یک شبه نخواهد افتاد، پس با برنامه ریزی و حساب شده پیش بروید و به دنبال راه های میان بر و یا غیر قانونی نروید. اگر از رابطه زناشویی خود رضایت ندارید با خودتان قرار بگذارید امسال تمام تلاشتان را برای بهتر کردن اوضاع بکنید و مطمئن باشید به نتیجه خواهید رسید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز آنقدر به ادراک و احساسات خود اطمینان دارید که ممکن است فکر کنید هیچ نیازی به مشورت کردن با دیگران ندارید. متاسفانه با وجود این که از ریسک موجود در کارهایی که می خواهید بکنید خبر دارید هم احتمال دارد کله شقی کرده و آنها را انجام دهید. به جای این که خود رای باشید و بر اساس حدس و گمان های خودتان که امکان دارد اشتباه هم باشند پیش بروید، به حرف دیگران هم گوش کنید و به شنیده هایتان فکر کنید، شاید حق با آنها باشد. دریافت بازخورد از فرد مورد اطمینانتان می تواند به شما کمک کند در رفتارتان تغییرات مثبتی ایجاد کنید. داشتن ذهنی باز دریچه رسیدن به پیشرفت و رشد فردی است.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر:پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز صبح خانه را با رازی که در دلتان دارید ترک می کنید، ولی به احتمال زیاد این راز را برای مدت زیادی پیش خودتان نگه نخواهید داشت. شاید فکر کنید که همکارانتان کاملا قابل اعتماد هستند، ولی پیش از باز کردن سفره دلتان پیش آنها به عواقبی که برملا کردن این راز پیش آنها می تواند برایتان داشته باشد خوب فکر کنید و حد و مرزهایی برای آنچه با آنها در میان می گذارید مشخص کرده و از آن فراتر نروید. امروز بیش از آنچه در دنیای اطرافتان در جریان است، به دنیای درونتان علاقه مند هستید و دلتان می خواهد کمی با خودتان خلوت کنید. با این حال وقت گذراندن با کسی که دوست دارید می تواند حال شما را بهتر کرده و شما را به آرامش برساند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

 

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز وقت گذراندن با دوستانتان ایده خیلی خوبی به نظر می رسد، ولی این را هم باید در نظر داشته باشید که نمی توانید برای خوشگذرانی بی خیال تعهدات و وظایفی شوید که دارید. اگر به کارهایتان اولوت بدهید و به موقع آنها را انجام دهید خواهید توانست از باقی مانده ساعات زورتان همان طوری که خودتان دلتان می خواهد استفاده کرده و لذت ببرید. در پیش گرفتن ساده ترین راه ممکن و میانبر زدن به اندازه ای که انتظار دارید برای شما مفید نخواهد بود. اگر وظایفتان را به درستی انجام دهید، هنگامی که خودتان را در آینه می بینید حس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت و به خودتان افتخار خواهید کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

 

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

در حال حاضر کنترل این همه افکار و ایده هایی که در زمینه حرفه ای در سرتان دارید اصلا کار راحتی نیست. ولی این که بخوهید زیر و بم کار را به همه یاد بدهید و تمام جزئیات برنامه هایتان را با آنها در میان بگذارید نیز اصلا ایده خوبی نیست. شما می توانید راجع به زندگی، اهداف و برنامه هایتان صحبت کنید، ولی لزومی ندارد که دیگران را در جریان همه چیز قرار دهید. لزومی ندارد به آنها دروغ بگویید یا گمراهشان کنید، تنها کافی است همه چیز را نگویید. این کار شما هم در دیگران انتظارهای غیر منطقی به وجود می آورد و هم اگر افراد اشتباهی در اطرافتان باشند ممکن است از افکار و ایده هایتان سوء استفاده کنند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

 

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز سلطان جنگل غرشی بلندتر و خشمگین تر از همیشه دارد. از لحاظ احساسی امروز چندان باب میلتان نیست و این موضع روی اخلاقتان تاثیر گذاشته است. با این همه هیچ نیازی نیست که خودتان را نگران چیزهایی کنید که قرار است اتفاق بیفتند. شما که هنوز همه اطلاعات لازم را در دست ندارید، پس کمی صبر کنید، شاید همه چیز به نفع شما تمام شود. زیاد برای رسیدن به جواب مورد نظرتان تقلا نکنید، همه چیز به وقتش روبراه خواهد شد. یکی از همکارانتان امروز به طور خیلی ناگهانی ممکن است کارش را برای همیشه رها کند و این موضوع باعث نگرانی شما خواهد شد. سعی کنید هر طور که شده دلیل این کار او را بفهمید تا خیالتان راحت شود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

 

 

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

حالا دیگر وقت آن رسیده است که به موضوعات مهمی که این چند وقت بخاطر کارهای دیگری که برای انجام دادن داشتید کنار گذاشته شده بودند رسیدگی کنید. حتی اگر نتوانید جواب هایی که انتظار دارید را برای مشکلاتتان پیدا کنید، حرف زدن راجع به آنها و پرداختن به این مسائل می تواند برای شما بسیار ارزشمند باشد و جهت تازه ای به برنامه ها و کارها و حتی افکار و عقایدتان بدهد. یکی از دوستان قدیمی و یا فامیل های دور که مدت هاست از آنها بیخبر هستید ممکن است با شما تماس بگیرد، ولی شاید به علت مشغله زیاد نتوانید در لحظه تماس پاسخگوی آنها باید. با این حال یادتان باشد هرگاه آزاد شدید حتما با آنها تماس بگیرید و جویای احوالشان شوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

 

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما در حال حاضر در برقراری ارتباط با اطرافیانتان از قدرتی جادویی برخوردار هستید و می توانید با خوشحالی و رضایت قلبی به نیازهای آنها توجه و رسیدگی کنید. با این حال باید مواظب باشید که زیاده روی نکنید و نیازها و خواسته های خودتان را نادیده نگرفته و به انتظارات غیر منطقی بعضی ها نیز توجه نکنید. همیشه و همیشه این را به یاد داشته باشید که برای رسیدگی به نیازهای دیگران باید اول نیازهای خودتان را برآورده کنید تا روحتان برای این کار آماده باشد. به رویاهای شب گذشته تان توجه کنید، شاید در ابتدا به نظرتان تنها خوابی آشفته باشد، ولی اگر خوب دقت کنید خواهید دید که برای شما پیامی در مورد آنچه در اطرافتان می گذرد به همراه دارد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

 

 

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

اگر به تازگی تلاشتان برای ایجاد تغییر در رژیم غذایی یا برنامه ورزشیتان با شکست مواجه شده و طبق انتظاراتتان پیش نرفته است، اکنون زمان بسیار مناسبی است برای این که یک بار دیگر شانس خودتان را امتحان کنید. شاید وسوسه شوید این کار را به روش کاملا تازه ای انجام دهید، ولی در هر حالت هدف اصلیتان را فراموش نکنید و تمرکزتان را روی آن بگذارید و از هر چیز دیگری که حواستان را از هدفتان منحرف می کند خودداری کنید. این را بخاطر داشته باشید که برداشتن قدم های کوتاه با اثرات پایدار خیلی بهتر از قدم های بزرگی است که به هدف نمی رسند و یا اثرشان زود از بین می رود. هر پروانه ای که می خواهد پرواز کند ابتدا باید بال در بیاورد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

 

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

حتی اگر خیلی اهل درس و مطالعه باشید هم، امروز برای شما اصلا روز خوبی برای درس خواندن نیست. نه این که توانایی های شما با مشکلی مواجه شده باشند، فقط حواستان کمی پرت شده است. نگران نباشید، این وضعیت تا فردا برطرف خواهد شد و می توانید به برنامه قبلیتان برگردید و کوتاهی امروز خود را جبران کنید. سعی نکنید قدرت تخیل و خلاقیت خودتان را محدود کنید و به جای سرکوب کردن نبوغتان به آن پر و بال و اجازه رشد بدهید. احساسات خود را از کسی که دوست دارید مخفی نکنید و او را از برنامه هایی که برای آینده مشترکتان دارید آگاه کنید. مطمئن باشید بازخورد خوبی از طرف مقابلتان دریافت خواهید کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

 

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر:هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.


 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♑ فال روز متولدین دی

اگر این روزها در خانه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اید، همه چیز امروز تا حدود زیادی بهبود پیدا خواهد کرد. خوشبختانه درگیری های کاری باعث می شوند که نگرانی های شخصیتان و فشارهای ناشی از آنها را برای مدتی کوتاه هم که شده فراموش کنید. ولی در هر صورت این مشکلات خانوادگی همچنان در انتظار شما هستند و هر وقت که توانستید باید به آنها رسیدگی کنید. احتیاط را کنار گذاشته و هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید، تلاش هایی که می کنید بی شک از دید اطرافیانتان مخفی نخواهند ماند. ممکن است اخبار ناخوشایندی در مورد یکی از دوستانتان به گوشتان برسد که به احتمال زیاد چیزی فراتر از غیبت و شایعه نیستند، برای اطمینان با خود او تماس بگیرید و ببینید چه خبر است.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

 

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر:خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستاد.گی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز زندگیتان پر از اتفاقات مختلف است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و افراد زیاد هستند که باید آنها را ببینید. انجام تمام این کارهای جدی و وقت گیر می تواند برای شما دشوار باشد. این که ندانید چه اتفاقی در نهایت خواهد افتاد و نتیجه چه خواهد بود چندان مهم نیست. شما تنها دست به کار شوید و هر آنچه از دستتان بر می آید را انجام بدهید، شانس و اقبال هم شاید کمی دیرتر از آنچه انتظارش را دارید، ولی در نهایت به سراغتان خواهد آمد. ممکن است که یک فرصت کاری  با درآمد بیشتر برایتان ایجاد شود که با ساعت های کاری طولانی همراه است، خانواده تان از این موضوع چندان خوشحال نخواهند شد ولی با حرف زدن خواهید توانست آنها را قانع کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

 

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

به نظر دیگران این طور می رسد که شما در حال حاضر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید، ولی حقیقت این است که خودتان نسبت به موقعیت خود کمی احساس تردید و عدم اطمینان دارید. اگر بخواهید الکی ادای آدم های خوش بین و مطمئن را دربیاورید تنها اوضاع را بدتر خواهید کرد، پس بهتر است که صداقت داشته باشید و حس واقعیتان را بیان کرده و به اطرافیانتان نشان دهید که دارید زمان نسبتا سختی را پشت سر می گذارید. یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان بعد از مدت ها بیخبر به دیدنتان خواهد آمد. شاید این کار او برخی برنامه هایتان را بهم بزند، ولی در نهایت در کنار هم ساعات خوشی را خواهید گذراند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

 

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied