شمانیوز
شما نیوز

بارش برف و باران در جاده‌های ١١ استان کشور

برخی جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، مازندران و البرز با بارش برف همراه است و در جاده‌های ٧ استان دیگر نیز اکنون بارش باران گزارش شده است.

بارش برف و باران در جاده‌های ١١ استان کشور

به گزارش شمانیوز و به نقل از فرارو: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اکنون جاده‌های چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قروین –رشت بارانی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده گرمدره خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جوی بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، تهران و اردبیل و همچنین بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، گیلان، گلستان، البرز، کرمانشاه، همدان، قم و کردستان گزارش شده است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد بین استانی در شبانه‌روز گذشته ١.٦ درصد افزایش یافته که در مقایسه با روز‌های گذشته روند کاهشی دارد.

تردد در راه‌های برون شهری بعد از تعطیلات نوروزی افزایش قابل توجهی داشت که علت آن بازگشت مسافران از سفر‌های نوروزی عنوان شده، اما از سه روز گذشته روند کاهشی به خود گرفته است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع، مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزارو ٣١٦تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل١.٦ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راه‌ها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود٢٠ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied