شمانیوز
شما نیوز

آمار قربانیان کرونا در ایران چهرشنبه 20 فروردین

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۶نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید.

آمار قربانیان کرونا در ایران چهرشنبه 20 فروردین

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : کیانوش جهانپور روز چهارشنبه (۲۰ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۹ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۲۲۰ هزار و ۹۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور افزود: امیدوارم به برکت وجود مبارک حضرت ولی عصر(عج) و مدد الهی ظرف روزهای آینده به مرحله کنترل و مهار کرونا برسیم.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied