شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 22 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/22

فال روزانه جمعه 22 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/22

فال روزانه جمعه 22 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/22

فال روزانه جمعه 22 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/22

 

 

فال روز تولد (99/01/22)

 

 

دوست عزیزی که 22 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

در روز تولدتان به خودتان سخت نگیرید و هر کاری که دوست دارید بکنید! درست است که زیاده روی در هیچ کاری خوب نیست و خیلی سعی کرده اید تا به وزن دلخواهتان نزدیک شوید، ولی امروز هرچقدر دلتان می خواهد بخورید! امروز به خودتان آزادی و بیخیالی را هدیه کنید. نگران هیچ چیزی نباشید و نگذارید چیزی روزتان را خراب کند. امسال سالی فوق العاده برای اثبات خودتان در زمینه حرفه ای خواهد بود. البته که این کار به تلاش بسیاری نیاز دارد، ولی شما برای این کار کاملا آماده اید و در هر کاری که خودتان دوست داشته باشید می توانید به موفقیت دست پیدا کنید. امسال انرژی شما و صبوری تان در راه رسیدن به هدفتان خیلی بیشتر از همیشه است، پس از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرید. شاید ماه های اول خیلی آسان نگذرند، ولی قدم های کوچکی که در مسیر پیشرفت دارید برمی دارید نتیجه ای بزرگ به همراه خواهند داشت. بگذارید احساستان شما را در مسیر یافتن نیمه گمشده تان راهنمایی کند و خیلی منطقی نباشید!

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز اختلافی آزار دهنده بین آنچه فکر می کنید می توانید انجام دهید و آنچه واقعا تا پایان روز قادر به انجام آن خواهید بود وجود دارد. اگر اهدافتان بیش از اندازه بلند پروازانه باشند نسبت به خودتان و تمام کسانی که در زندگی تان هستند احساس خشم و ناراحتی پیدا خواهید کرد و این شما را به نتایج خوبی نخواهد رساند. این که ببینید نتوانسته اید انتظارات خودتان را برآورده کنید اصلا لذت بخش نیست، ولی اگر رویکردی منطقی داشته باشید و برنامه روزانه تان را بر اساس توانایی واقعیتان بچینید به موفقیت بیشتری دست پیدا خواهید کرد و در پایان روز نیز احساس بهتری نسبت به خودتان و اطرافیانتان خواهید داشت و می توانید با خیالی راحت به خواب بروید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز اگر به جای جستجو برای یافتن اهداف تازه به ارزش های خود پایدار باشید می توانید پیشرفت قابل توجهی در انجام برنامه هایتان داشته باشید. اگر نسبت به اهدافتان شور و اشتیاق داشته باشید ایستادگی در مقابل عوامل بازدارنده درونی تان برای شما راحت تر خواهد بود. وقتی تک تک کارهایی که در برنامه تان دارید، به جای کارهای بی هدف و نامنظم، قدم هایی کوچک برای رسیدن به هدفی بزرگ باشند انجام آنها برای شما بسیار راحتتر خواهد بود. برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن با سرعتی هرچند کم، ولی با اطمینان پیش بروید و پایه ای محکم برای رسیدن به هدف خود ایجاد کنید. داشتن اراده و پشتکار کلید موفقیت شما خواهد بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز حتی کوچک ترین کارها هم به صورتی جادویی دقیقا همان طوری که شما انتظار دارید پیش خواهند رفت، ولی آنقدر اتفاقات زیادی دارند می افتند که نمی توانید خودتان را با تمام آنها وفق دهید. شاید احساس کنید که یک جای کار درست نیست، ولی به احتمال زیاد این چیزی جز جزر و مد احساس شما تحت تاثر شرایط کیهانی نیست. با این حال با احساس درونیتان هماهنگ باشید و بگذارید شما را راهنمایی کند که چه وقت باید پیش بروید و چه وقتی عقب نشینی کنید. اگر پیشرفتتان کند و یا متلاطم است نگران نباشید و فقط از روزتان لذت ببرید. فعلا خودتان و زندگی را بیش از حد جدی نگیرید! امروز حتما وقتی را هم برای فعالیت های جسمانی و ورزشی کنار بگذارید، باور کنید نیاز شدیدی به این کار دارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز اگر احساس کنید که مورد تأیید و پذیرش همکاران و همکلاس ها و افراد هم ردیف خود قرار دارید اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. خوشبختانه این افزایش اعتماد به نفس باعث گسترش افق های پیش رویتان خواهد شد، زیرا دیگر از شرکت کردن در بحث در مورد آنچه به آن اعتقاد دارید ترسی احساس نمی کنید.ولی این نکته را به یاد داشته باشید که طرف مقابلتان می تواند بی آن که با شخص شما مخالف باشد با نظرتان مخالفت کند و این به معنای داشتن خصومت و دشمنی با شما نیست. احساسات خود را تأیید کنید، ولی آنها را از واقعیت ها جدا نگاه دارید. داشتن یک مکالمه سال و منطقی باعث بالا رفتن احترام شما خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شاید بخواهید مشکلی که در کارهایتان پیش آمده را به خنده و شوخی بگیرید، چرا که فکر می کنید این رویکرد در این موقعیت بهتر از سخت گیری بیش از اندازه در کارها به شما و پیشرفت کارهایتان کمک خواهد کرد. ولی راستش را بخواهید در حال حاضر این بهترین استراتژی ممکن نیست و باید رویکرد متعادلی را در پیش بگیرید. با وجود این که لزومی ندارد به خاطر اشتباهات گذشته تان بترسید و نگران باشید، داشتن حس مسئولیت پذیری خیلی بهتر از این است که فرض را بر این بگذارید که همه چیز خود بخود حل خواهد شد و نیازی نیست کار خاصی بکنید. بعد از ظهر امروز بی آن که به هیچ یک از مسائل مالی و حرفه ایتان فکر کنید برای خودتان کمی تفریح در نظر بگیرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز آنقدر اطلاعات زیادی ناگهان در دسترس شما قرار خواهد گرفت که شاید کمی گیج و سردرگم شوید. شما از این که اطلاعات مورد نظرتان را به دست بیاورید بسیار خوشحال خواهید شد، ولی حجم آنچه در مقابلتان قرار گرفته است آنقدر زیاد است که نمی توانید تشخیص دهید کدام یک معتبرتر است. چرا خودتان را آزار می دهید؟ تجزیه و تحلیل را کنار بگذارید و فعلا فقط تمام این اطلاعات را ذخیره کنید، تا روزی دیگر سر فرصت و با ذهنی آزاد آنها را مورد بررسی قرار دهید. یکی از همکارانتان امروز بی حال و حوصله و بدخلق شده است و تحمل او برای شما بسیار سخت به نظر می رسد. در هر صورت زیر بار انجام کارهای او نروید، هر کسی موظف است خودش کارهایش را انجام دهد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز به نظر می رسد که نقشه هایتان دارند طبق برنامه پیش می روند، ولی اگر فکر کنید که قرار است تا پایان روز همه چیز همانطور که می خواهید پیش برود به مشکل برخواهید خورد. با وجود این که ممکن است در روابط خود با غافلگیری هایی مواجه شوید که فکرش را هم نمی کرده اید، شما قادر خواهید بود با هنرمندی تمام خودتان را با اوضاعی که به وجود آمده، حتی اگر آزار دهنده باشند هم، هماهنگ کنید. فقط این را در نظر داشته باشید که نمی توان بر اساس برنامه ای که دیگر منطقی به نظر نمی رسد پیش رفت و انتظار موفقیت داشت. انعطاف پذیری شما می تواند کمک کند تا تغییرات ناگهانی ایجاد شده در برنامه هایتان را تبدیل به تجربه ای خوشایند کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

وقتی به زور سعی کنید بر اساس نقشه های قبلی تان پیش بروید زندگی تان حتی از اینی که هست هم پیچیده تر به نظر خواهد آمد. خوشبختانه شما امروز انرژی بسیاری برای واکنش نشان دادن نسبت به هر اتفاق غیر منتظره ای که در مسیرتان قرار بگیرد دارید. شاید نگرش بیش از حد توانمندانه و همراه با اعتماد به نفس شما به نظر دیگران آزار دهنده باشد، ولی آنها خیلی سریع به شما اعتماد خواهند کرد و وظایفی دشوار را به عهده تان خواهند گذاشت. نگذارید اعتماد به نفس بیش از اندازه باعث شود باری بیش از حد توانتان را بلند کرده و زیر سنگینی آن خودتان را له کنید. به جای این که بخواهید همه کارها را یک تنه انجام دهید، سعی کنید یک کار را کامل و درست به انجام برسانید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما در حال حاضر این توانایی را دارید که با افرادی که پیش از این شما و توانایی هایتان را زیر سوال می بردند با موفقیت تمام به رقابت بپردازید. ولی شاید با خودتان فکر کنید که آیا این رقابت اصلا عاقلانه است و ارزش صرف این همه وقت و انرژی را دارد؟ قضاوت های دیگران نباید باعث شود که شما از دنبال کردن رویاها و خواسته های خودتان باز بمانید. حتی اگر به نظر دیگران خیلی منطقی نباشد هم شما کاملا حق دارید که بخواهید به سراغ تفریح و خوشگذرانی و یا هر کار دیگری که خودتان دوست دارید بروید. راز خوشبختی این است که خودتان و جایگاهتان را بشناسید و از تک تک روزهایتان نهایت استفاده را ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

شما ممکن است فکر کنید که از رها کردن کنترل اوضاع، به جای کمک کردن به شما در راه رسیدن به اهدافتان، می تواند رسیدن شما به موفقیت را به تأخیر بیندازد. ولی نشان دادن حساسیت نسبت به منافع یک نفر دیگر، حتی اگر مستلزم این باشد که برخی از نظرات و ایده هایتان را به زبان نیاورده و برای خودتان نگه دارید، امروز می تواند به نفع شما تمام شود. خوشبختانه شما وقتی که دست به کار شوید می توانید خیلی خوب و رضایت بخش عمل کنید، پس نگرانی هایتان را کنار گذاشته و این ریسک حساب شده را بپذیرید. سخت گیری نکردن در پیشروی به سوی خواسته هایتان در حال حاضر خیلی بیش از آن چه فکرش را می کنید می تواند اثربخش باشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز اگر اجازه دهید دوستان و همکارانتان کنترل اوضاع را در دست بگیرند به آرامش بسیاری دست پیدا خواهید کرد. شاید اولین واکنش شما این باشد که بخواهید کسانی که می خواهند مدیریت امور را به دست بگیرند به چالش بکشید، ولی اگر اجازه دهید یک نفر دیگر مسئولیت امور را به دست بگیرد خواهید توانست نفس راحتی بکشید و کمی استراحت کنید. اگر کمی بیشتر برای خودتان وقت بگذارید اعتماد به نفستان بیشتر خواهد شد و این افزایش اعتماد به نفس انرژی تازه ای را برای شما به همراه خواهد داشت که به شما توانی مضاعف خواهد بخشید تا تلاشی بیشتر برای رسیدن به هدفتان داشته باشید و به دست آوردن موفقیت را برایتان راحتتر کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز همچون یک ماهی هستید که از آب بیرون افتاده است و آرام و قرار ندارید و نمی توانید یک جا بند شوید. با وجود این که درگیری های ذهنی بسیار و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، دلتان می خواهد خودتان را به آب برسانید و در دریای رضایت عاطفی شنا کنید. اگر خواسته هایتان مشخص باشند نیازی نیست که وقتتان را بیهوده صرف شکوه و شکایت کنید. در بیان آنچه می خواهید صداقت داشته باشید تا بتوانید به خواسته تان برسید. اگر کارهایتان هماهنگ با اهدافتان باشند دیگران نیز شما را برای رسیدن به مقصد یاری خواهند کرد.  تماشای یک فیلم اکشن و هیجانی بعد از تمام شدن کارهای روزانه تان می تواند به بهتر شدن حال و هوایتان کمک کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied