شمانیوز
شما نیوز

ضدعفونی کردن معابر قم از سوی نیروهای حشدالشعبی صحت دارد؟

معاون سپاه علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) قم به ایرنا پلاس گفت:ضدعفونی معابر قم، کار اعضای الحشدالشعبی نبود.

ضدعفونی کردن معابر قم از سوی نیروهای حشدالشعبی صحت دارد؟

به گزارش شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: چند روز پیش خبرگزاری اعلام کرده بود جمعی از جوانان الحشدالشعبی عراق که در شهر قم مشغول به تحصیل دروس حوزوی در جامعه المصطفی هستند، در اقدامی جهادی با توزیع مایع ضدعفونی کننده و همچنین گندزدایی از سطوح، در برخی از محلات قم به مبارزه با کرونا رفتند.

البته قبلا مسئولان بر پرهیز از موازی کاری درخصوص مقابله با کرونا و هماهنگی با ستاد ملی تاکید کرده بودند؛ به ویژه که مساله کرونا متفاوت از سیل است و وجه تخصصی و بهداشتی ماجرا اهمیت بیشتری دارد. 

در همین رابطه سرهنگ پاسدار مهدی کبیری‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) قم درباره نهاد هماهنگ‌کننده نیروهای داوطلب الحشدالشعبی برای ضدعفونی معابر قم، به ایرناپلاس می‌گوید: ابتدا باید تأکید کنم این افراد، عضو الحشدالشعبی نیستند، چراکه الحشدالشعبی خاص عراق است. اما اینها اعضای «شباب المقاومه» هستند. این گروه هم متشکل از اتباع عراقی و لبنانی ساکن قم است و در اموری از این قبیل و مسائل فرهنگی فعالیت و همکاری می‌کنند. 

وی می‌افزاید: ضدعفونی معابر قم توسط این گروه نیز با هماهنگی بسیج قم بوده ‌است. البته این گروه برای مقابله با کرونا تشکیل نشده است و از گذشته وجود داشته، اما به شکل نمادین برخی از معابر شهر را ضدعفونی کردند تا برد رسانه‌ای لازم را نیز داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied