شمانیوز
شما نیوز

هوای ۲۲ فروردین تهران پاک بود

کیفیت هوای پایتخت امروز در محدوده پاک و سالم قرار دارد و انتظار می‌رود این شرایط مطلوب طی روز باقی بماند.

هوای ۲۲ فروردین تهران پاک بود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا در صبحگاه امروز با توجه به کاهش حجم ترافیک در روز تعطیل و برقراری شرایط مساعد جوی، کیفیت هوا در محدوده پاک و سالم قرار خواهد گرفت.

بارش‌های پراکنده و وجود ناپایداری جوی همراه با افزایش تندی باد طی روز سبب می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت مطلوب باقی بماند. همچنین در اواخر وقت امروز حاکمیت جو ناپایدار سبب برقراری وضعیت سالم و پاک در بیشتر مناطق تهران خواهد شد. با کاهش تندی باد تا صبح فردا (۲۳ فروردین ماه) به همراه ازدیاد تردد خودروها در نخستین روز هفته، افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط نامطلوب در برخی ساعات صبحگاه دور از انتظار نخواهد بود.

استمرار این وضعیت جوی طی روز انباشت آلاینده‌ها را به دنبال خواهد داشت بنابراین هم‌زمان با ساعات اوج ترافیک شبانه، تا حدودی بر غلظت آلاینده‌ها نسبت به شب گذشته افزوده خواهد شد. هرچند پیش‌بینی می‌شود با رشد ناپایداری جوی همراه با احتمال بارش پراکنده در اواخر وقت امروز کیفیت هوا در محدوده سالم قرار بگیرد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۴٧ و هوا در شرایط پاک بود. این شاخص هم‌اکنون ۳۰ و هوا در شرایط پاک است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied