شمانیوز
شما نیوز

۱۳ راننده تاکسی در تهران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: ۳۰۲ راننده تاکسی به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۳ راننده جان باختند.

۱۳ راننده تاکسی در تهران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : علیرضا قنادان در صفحه مجازی خود در توئیتر نوشت :۸۰ درصد ابتلاء به کرونا در اسفندماه ۱۳۹۸ بوده و با کاهش تردد در شهر نرخ بیماری به شدت کاهش یافته است.

وی، تعداد کل رانندگان مبتلا به کرونا را ۳۰۲ نفر، بهبود یافتگان را ۵۳ نفر، افراد در حال بهبودی و قرنطینه خانگی را ۱۹۸ نفر، افراد بستری شده در بیمارستان را ۳۸ نفر و فوت شدگان را ۱۳ نفر اعلام کرد.

قنادان در ادامه نوشت: در هفته جاری برای همه تاکسیرانان بیمار و بهبود یافته که در طرح پایش سلامت تاکسیرانی تهران شناسایی می‌شوند و همچنین خانواده عزیزانی که از کنار ما پر کشیده‌اند علاوه بر ارائه خدمات مشاوره روانشناسی، بسته کالای حمایتی از سوی ⁧‫شهرداری تهران‬⁩ ارسال خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علاوه بر تحلیل اطلاعات و تجربیات گذشته و توسعه دانش پیشگیرانه و ملزومات خودمراقبتی، هدف اصلی در طرح پایش سلامت ⁧‫تاکسیرانی‬⁩ تهران شناسایی سریع تاکسیرانانی است که به طور احتمالی با ویروس ⁧‫کرونا‬⁩ درگیر می‌شوند و حمایت از آنها جهت استراحت و گذراندن دوره بهبود در شرایط ایزوله است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied