شمانیوز
شما نیوز

امن‌ترین مکان جهان در روزگار شیوع کرونا! + تصاویر

یک روزنامه آلمانی در خبری از امن‌ترین مکان در جهان در روزگار انتشار ویروس کرونا خبر داد.

امن‌ترین مکان جهان در روزگار شیوع کرونا! + تصاویر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : به نقل از پایگاه آلمانی موپو، در حالی که جهان با بحران شیوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، یک شرکت آلمانی که در زمینه فروش جزایر خصوصی فعالیت می‌کند، با بهره برداری از این موقعیت، تلاش دارد تا این جزایر را مکان‌هایی به دور از کرونا به مشتریان خود معرفی کند.

روزنامه «هامبورگر مورگن پست» (که با نام موپو نیز شناخته می‌شود) با انتشار خبری نوشت: امن‌ترین مکان در جهان در حال حاضر: یک شرکت مستقر در هامبورگ، چهار جزیره خصوصی را به فروش می‌رساند.

 

امن‌ترین مکان در جهان در روزگار شیوع ویروس کرونا! + تصاویر

 

در گزارش روزنامه هامبورگر مورگن پست آمده است: در خانه بمانید. این دستور این روز‌ها در ایام کروناست. در حالی که بسیاری از ساکنان هامبورک در آپارتمانی‌هایی یک تا سه خوابه زندگی می‌کنند، یک شرکت آلمانی که در زمینه تبلیغ و فروش جزایر خصوصی فعال است، در تبلیغات خود چنین اعلام می‌کند: امن‌ترین مکان در جهان در حال حاضر.

قرنطینه به شیوه‌ای متفاوت!

این روزنامه آلمانی سپس با عنوان «قرنطینه به شیوه‌ای متفاوت» نوشت: زمان‌هایی وجود دارد که شما آرزو دارید در مکانی آرام و تا جای ممکن ایمن زندگی کنید. این پیام این شرکت آلمانی است. این شرکت فروشنده این جزایر در تبلیغاتخود اعلام کرده: چقدر بهتر است شما جزایر خودتان را به دور از شلوغی‌های روزمره زندگی داشته باشید.

این روزنامه سپس در پاسخ به این پرسش می‌نویسد: آری یک ساکن عادی هامبورگ با میانگین درآمد ناخالص سالانه ۴۰ هزار و ۷۷۱ یورو نیز این سؤال را می‌پرسد. در حقیقت، خرید یک جزیره باید رؤیای بسیاری از ساکنان هامبورگ باشد.

 

امن‌ترین مکان در جهان در روزگار شیوع ویروس کرونا! + تصاویر

 

این روزنامه سپس نوشت:، اما خبر خوب برای افرادی که میان حقیقت و رؤیا گیر کرده اند این است: شما لازم نیست جزیره خودتان را بلافاصله خریداری کنید. بسیاری از جزایر خصوصی بطور اختصاصی به خود شما اجاره داده می‌شود.

گفتنی است تا کنون بیش از یک میلیون و ۸۶۲ هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ همچنانکه نزدیک به ۱۱۵ هزار نفر نیز طبق آمار‌های رسمی، بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied