شمانیوز
شما نیوز

جمع آوری ۱۵۰ معتاد متجاهر گردنه تنباکوئی در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۱۵۰ معتاد متجاهر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این افراد از گردنه تنباکویی جمع آوری شدند.

جمع آوری ۱۵۰ معتاد متجاهر گردنه تنباکوئی در پایتخت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر :  سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همسو با سایر دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با شیوع کرونا، جمع آوری معتادان متجاهر از نقاط آلوده شهر در دستور کار قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم به سازمان‌ها مداخله گر صورت گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با شکایت‌های مردمی مبنی بر تجمع تعدادی معتاد متجاهر در گردنه تنباکویی، بررسی موضوع در اختیار مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و با تکمیل تحقیقات مقدماتی، دستور قضائی مبنی بر جمع آوری معتادان و پاکسازی محل در اختیار تیم‌های عملیات پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از مرجع قضائی اخذ شد.

این مقام انتظامی افزود: روز گذشته تیم‌های عملیات پایگاه ششم این پلیس به گردنه تنباکوئی اعزم و موفق شدند ۱۵۰ معتاد متجاهر را در این منطقه جمع آوری کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: معتادان جمع آوری شده در اختیار کمپ‌های ترک اعتیاد قرار گرفتند تا با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، برای بازگشت این افراد به جمع خانواده و اجتماع تلاش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied