شمانیوز
شما نیوز

خالی ماندن ۲ هزار واحد مسکن مهر در پردیس!

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: تعداد واحد‌های خالی از سکنه در پردیس در بلوک‌ها و فاز‌های مختلف پخش شده و حدود ۲ هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در پردیس وجود دارد.

خالی ماندن ۲ هزار واحد مسکن مهر در پردیس!

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تمامی واحد‌های مسکن مهر در پردیس دارای متقاضی هستند، گفت: شهر پردیس بر خلاف سایر شهر‌های جدید هیچ‌کدام از واحد‌های آن بدون متقاضی نیست و با توجه به شرایط ویژه‌ای که این شهر دارد تمامی واحد‌های آن توسط متقاضیان خریداری و یا ثبت نام شده است.

او با بیان اینکه متاسفانه در برخی از واحد‌های مسکن مهر در سایر شهر‌ها با وجود آن که واحد آماده تحویل است، افزود: متقاضی خود اقدام به تحویل گرفتن واحد خود نمی‌کند که این موضوع برای شهر‌های جدید و واحد‌های آن مشکل ساز شده است.

هدایت اظهار کرد: طی چند ماه اخیر واحد‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس با این مشکل مواجه شده و با توجه به آنکه واحد‌های مسکونی آماده تحویل است، اما متقاضی برای دریافت واحد خود اقدام نمی‌کند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تاکید کرد: برخی از واحد‌های مسکن مهر هم توسط متقاضیان تحویل گرفته شده، اما متقاضیانی هم هستند که تمایلی به سکونت و یا اجاره دادن واحد خود ندارد که این  موضوع باعث شده تعداد زیادی از واحد‌های مسکن مهر در پردیس خالی به نظر برسد.

هدایت افزود: تعدادی از واحد‌های مسکن مهر هم آماده شده، اما متقاضی اقدام به دریافت دفترچه قسط نمی‌کند که این خود باعث ایجاد مشکلات زیادی برای بلوک‌های مسکن مهر شده است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه باید ساز و کار حقوقی برای این موضوع تعریف کنیم، ادامه داد: باید خود متقاضیان برای دریافت واحد مسکونی خود مراجعه کنند که در این شرایط هم اکنون متقاضیان تمایلی به سکونت و یا تحویل واحد‌های مسکن مهر ندارند.

هدایت ادامه داد: پیش بینی می‌شود با توجه به نزدیک شدن فصل جا به جایی‌ها و نقل و انتقالات مستاجران سکونت در این واحد‌ها افزایش یابد چرا که با افزایش یافتن نرخ‌های اجاره بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند در این واحد‌ها سکونت داشته باشند.

هدایت تصریح کرد: برای سکونت و جلوگیری از خالی ماندن واحد‌های مسکن مهر باید مصوبه شورای مسکن دریافت شود تا متقاضیان را مجبور به دریافت دفترچه قسط کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس توضیح داد: تعداد واحد‌های خالی از سکنه در پردیس در بلوک‌ها و فاز‌های مختلف پخش شده و حدود ۲ هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در پردیس وجود دارد.

هدایت اظهار کرد: هیچ واحد مسکن مهر در پردیس منتظر انشعابات آب و برق نیست چرا که در پردیس تمامی خدمات روبنایی و زیربنایی توسط شرکت عمران پردیس تکمیل می‌شود و تنها نصب انشعابات و کنتور‌ها توسط وزارتخانه‌های مختلف انجام می‌شود.

هدایت تاکید کرد: امیدواریم هرچه سریعتر متقاضیان برای سکونت و یا تحویل دفترچه قصد خود جهت خالی نماندن واحد‌های مسکن مهر اقدام کنند تا این مشکل در این زمینه و در این شهر از بین برود.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس درباره قیمت واحد‌های مسکن مهر در پردیس هم گفت: قیمت‌ها در بلوک‌ها و فاز‌ها مختلف است، اما با ساز و کار‌ها و تمهیداتی که در نظر گرفتیم، اجازه ورود دلالان و سوداگران جهت افزایش قیمت واحد‌های مسکن مهر را نمی‌دهیم و سعی خواهیم کرد ثبات قیمتی را در واحد‌های مسکن مهر این شهر را حفظ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied