شمانیوز
شما نیوز

ماجرای پرواز تهران_جده چه بود؟

اصغرزاده گفت: پرواز ایران ایر به شماره ۵۳۹۷-۵۳۹۶ در مسیر تهران جده تهران (THR-JED-IKA) در روز یکشنبه ۲۳ فروردین با هوایپمای ایرباس ۳۲۰ در ساعت ۲۲:۴۵ انجام شد.

ماجرای پرواز تهران_جده چه بود؟

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: معصومه اصغرزاده سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر با بیان اینکه به درخواست بسیاری از مسافران ایرانی، پرواز برای بازگرداندن آن‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این هفته انجام می‌شود، گفت: به مقصد کویت، استانبول، آنکارا و بمبی در این هفته تعدادی پرواز انجام می‌شود.

او ادامه داد: پرواز برای کویت به اصفهان در ۲۷ فروردین، کویت به اهواز ۲۸ فروردین، استانبول ۲۷ فروردین، آنکارا ۲۸ فروردین و بمبئی ۲۹ فروردین انجام می‌شود.

اصغرزاده یاد آور شد: مسافران در این کشور‌ها برای بازگشت می‌توانند از طریق دفاتر فروش ایران ایر اقدام کنند.

 

 

جزئیات پرواز ایران_ جده ایران ایر چه بود

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر در ادامه درباره جزئیات پروازی که اخیرا توسط هما به عربستان انجام شده است، توضیح داد: پرواز ایران ایر به شماره ۵۳۹۷-۵۳۹۶ در مسیر تهران جده تهران (THR-JED-IKA) در روز یکشنبه ۲۳ فروردین با هوایپمای ایرباس ۳۲۰ در ساعت ۲۲:۴۵ انجام شد.

او اظهار کرد: این هواپیما در ساعت ۰۵:۵۵  بامداد روز دوشنبه ۲۴ فروردین در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین نشست.

مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: این پرواز به در خواست سازمان حج و زیارت و با هماهنگی معاونت بازرگانی هما انجام پذیرفته است.

اصغرزاده بیان کرد: به دلیل توقف پرواز بین برخی کشور‌ها به دلیل شیوع کرونا و همچنین توقف پرواز‌ها به کشور عربستان از ایران، مجوزی از سازمان هواپیمایی کشور عربستان اخذ شد تا این پرواز برای بازگرداندن تعدادی از پرسنل سازمان حج و زیارت و ۲ نفر از کارکنان هما از عربستان انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied