شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 29 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/29

فال روزانه جمعه 29 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/29

فال روزانه جمعه 29 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/29

فال روزانه جمعه 29 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/29

 

 

فال روز تولد (99/01/29)

 

 

 

دوست عزیزی که 29 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما در روز تولدتان روح بخشنده ای خواهید داشت و به جای این که در انتظار دریافت چیزی از دیگران باشید چه از لحاظ مادی و چه معنوی بسیار سخاوتمند شده اید و از آن لذت بیشتری هم می برید. خوشحال کردن دیگران حس بسیار خوبی است که خودتان نیز از آن بی نصیب نخواهید ماند. این خوبی و بخشندگی شما بالاخره جبران خواهد شد، شاید همین حالا نشود، ولی مطمئن باشید تا پیش از پایان سال نتیجه این سخاوت را خواهید دید. فصل بهار شاید صبوری شما را مورد آزمایش قرار دهد، ولی کمی در رویکرد ها و روشهایتان تغییر ایجاد دهید و ایده های جدید را امتحان کنید تا بتوانید تا اواخر خرداد از این وضعیت نجات پیدا کنید. در فصل تابستان زیاد به خودتان فشار نیاورید و با شرکت در فعالیت های اجتماعی و کلاس ها و برنامه های متعدد خودتان را خسته نکنید. سلامتی تان را بخاطر هیچ چیزی به خطر نیندازید، چرا که هیچ به اندازه سلامتی اهمیت ندارد. اگر متاهل هستید خوشبختانه فراز و نشیب زیادی را در رابطه تان تجربه نخواهید کرد، ولی مجردها کمی دیگر هم باید صبر کنند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید ندانید که چطور می شود این همه احساسات قوی که حس می کنید را کنترل کرد. از دورنمای رویاهایی که در سر دارید لذت ببرید ولی فعلا دیگران را درگیر آنها نکنید، چرا که به سرعت در حال تغییر هستند. درست زمانی که فکر می کردید همه چیز را تحت نظر خودتان گرفته اید بی آن که زمان کافی برای آماده شدن داشته باشید به مرحله جدیدی پا گذاشته اید که برایتان آشنا نیست. شما پیش بینی چنین شرایطی را نکرده بودید و این مسئله باعث شده کمی هول شوید. لزومی ندارد که بلافاصله هر فکری که به سرتان زد را عملی کنید، وگرنه مجبور خواهید شد بی آن که به موفقیت برسید برای مدتی طولانی به دنبال راه برگشتی به وضعیت قبلی تان بگردید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز از شدت احساسات خود در دیدار با کسی که دوست دارید شگفت زده خواهید شد. حتی اگر از این که در رابطه تان کجای کار هستید اطمینان دارید هم بد نیست اهدافی که در مورد این رابطه دارید را به طور مجدد مورد بررسی قرار دهید. نسبت به بررسی تصمیماتی که این اواخر گرفته اید تعصب و سرسختی نشان ندهید و اگر لازم دیدید تغییرات مورد نیاز را اعمال کنید. البته این بدان معنا نیست که باید مسیرتان را با هر احساس زودگذری تغییر دهید. به اندازه کافی وقت بگذارید و فکر کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. راهی که در پیش دارید شما را به درستی و در اسرع وقت به مقصد مورد نظرتان خواهد رساند ولی به تعادل رسیدن در آن کمی وقت خواهد گرفت.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.


 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما اغلب سعی می کنید از مکالمات پر استرس از طریق تغییر دادن موضوع بحث به صورت کاملا استادانه و کشاندن آن به جاهایی که قابل درک و راحتتر هستند فرار کنید. ولی امروز می خواهید جواب سوالی که مدت هاست ذهنتان را درگیر کرده است پیدا کنید، حتی اگر این کار به قیمت ناراحت کردن دیگران تمام شود و برای آنها خوشایند نباشد. خوشبختانه خاطرات واضحی که در ذهنتان دارید می توانند کمک قابل توجهی در رسیدن به قلب این معمای حل نشده به شما بکنند. ولی زمانی که در نهایت به حقیقت پی می برید ممکن است آنقدر هیجان زده شوید که تصمیم اشتباهی بگیرید. در کنار هم گذاشتن قطعات این پازل نهایت دقت را به خرج دهید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز تغییرات ایجاد شده که به نظر می رسد دارند شما را بیهوده دور خودتان می چرخانند باعث شده اند که احساس خستگی کرده و بخواهید همه چیز را رها کنید. شما به تلاش بسیاری نیاز دارید تا بتوانید از فشاری که اطرافیانتان دارند به شما وارد می کنند خودتان را نجات دهید، به ویژه اگر کسی بخواهد به زور شما را در کاری شریک کند که به نظرتان اشتباه است و سعی دارید از آن اجتناب کنید. اگر هر گونه شک و تردیدی نسبت به این کار احساس می کنید به هیچ عنوان صرفا برای این که هم تیمی خوبی باشید تسلیم نشوید. خودتان را به خطر نیندازید و به حرف اطرافیان اهمیتی ندهید. قدرت شخصیت شما برای همه الهام بخش خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز به ویژه در ابتدای روز نمی توانید این فکر که مبادا دارید در راه اشتباه پیش می روید را از خودتان دور کنید، ولی تا پیش از فرا رسیدن غروب آفتاب اعتماد به نفس خود را مجددا به دست خواهید آورد. حتی اگر از این که نتیجه کار همانی که می خواهید باشد اطمینان ندارید هم برای ریسک کردن آماده باشید. ولی بر اساس وسوسه های زودگذر تصمیم های مهم نگیرید، زیرا احساساتتان در حال حاضر هنوز ثبات چندانی ندارند و اصلا عاقلانه نیست که بخواهید خودتان را پایبند تصمیم کنید که بعدا از آن پشیمان خواهید شد. سعی کنید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید چرا که به احتمال زیاد مهمان های ناخوانده ای به خانه تان خواهند آمد که از وقت گذراندن با آنها لذت خواهید برد.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

با وجود این که در حال حاضر در زندگی تان چیزهای زیادی هستند که می توانند باعث انحراف توجه شما شوند، قدرت تمرکز بی نظیرتان می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. قدرت درک و توجه شما بسیار زیاد است، ولی تخیلتان ناگهان وارد ماجرا شده و شما را به سمت رویاپردازی درباره آینده خواهد کشاند. پرداختن به این رویاها خیلی هم خوب و مفید می تواند باشد، به شرط آن که بتوانید حقیقت را از خیال تشخیص داده و از دنیای واقعی غافل نشوید. زمانی که روی حقیقت تمرکز کنید موانع وجود بر سر راه رسیدن شما به موفقیت ناپدید خواهند شد. شاید در ابتدای روز از روند پیشرفت کارها راضی نباشید، ولی در نهایت خودتان نیز شگفت زده خواهید شد.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

نیازی که این اواخر به داشتن کمی هیجان در زندگی تان احساس می کردید امروز کمی فروکش کرده است. با این حال یکی از تصمیم هایی که قبلا گرفته اید حوصله تان را سر برده و اشتیاق شدیدی نسبت به زیر و زبر کردن همه چیز در درون خود احساس می کنید. ولی این که بخواهید فقط به هر قیمتی که شده برای تنوع در زندگی تان تغییر ایجاد کنید کار درستی نیست، به ویژه وقتی که دیگران با شما همکاری نمی کنند. منطقی تر این است که هدفی واقع بینانه برای خودتان در نظر بگیرید و شور و اشتیاقتان را در راه رسیدن به این هدف مشخص در آینده به کار بگیرید. نگذارید مشکلات مالی کوچکی که امروز پیش می آیند شما را برای رسیدن به استقلال اقتصادی دلسرد کنند، شما در مسیر درست قرار دارید.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.


 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

با وجود این که ممکن است خودتان ندانید چگونه باید از اطلاعاتی که در دست دارید استفاده کنید، ولی در این که عقل و منطقتان امروز دارد درست کار می کند جای هیچ شکی نیست. امروز در ذهن شما هیچ راهی برای فرار از حقیقت پیدا نمی شود، پس تا جایی که می توانید در رویکردتان عمل گرا باشید، در نظر گرفتن تمامی حقایق احتمال قدم برداشتن در راه اشتباه را برای شما به حداقل میزان ممکن خواهد رساند. با این حال این حالت روحی تان می تواند در رفتار شما انعکاس پیدا کرده و دیگران را بترساند. صدایتان را پایین بیاورید و با لحنی ملایمتر با دیگران صحبت کنید، این کار به نفع خودتان خواهد بود و به پیشرفت کارتان کمک خواهد کرد.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.


 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

این طور به نظر می رسد که انگار ناگهان دنیا را روی دور کند گذاشته اند و این مسئله رسیدن به کارها و مسئولیت هایتان را برای شما بسیار سخت کرده و این موضوع باعث عصبانیت و سردرگمی شما شده است. شاید بخواهید از زیر بار وظایف و مسئولیت هایتان شانه خالی کنید و با بی خیالی به عالم فکر و خیال پناه ببرید، ولی امروز این کار برای شما راه حل خوبی نخواهد بود و وقت خیال پردازی نیست. پس هر چقدر هم که کارها آهسته پیش رفت شما حواستان را روی کارتان متمرکز کنید. اگر این کار خیلی دشوار به نظر می رسد برای نیم ساعت همه کارهایتان را تعطیل کرده و با خیال راحت خودتان را به یک فنجان چای دعوت کنید و خیال پردازی تان را تمام کرده و با ذهنی باز به سر کارتان بازگردید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز دنبال کردن برنامه های روزمره همیشگی تان برای شما کار دشواری خواهد بود، چرا که حواس پرتی های جالبی دور و برتان را گرفته اند که نمی گذارند روی کارهایتان تمرکز کنید. با وجود این که دنبال کردن اهداف جاه طلبانه برای شما بسیار جذاب است و به شما انگیزه می بخشد، امروز کودک درونتان حسابی به فعال و بازیگوش شده و نمی گذارد درست به کارتان برسید. به خودتان فشار نیاورید و به این طفل بازیگوش اجازه دهید انرژی اش را تخلیه کند. امروز از آن روزهایی نیست که بخواهید به خودتان سخت بگیرید و هر چقدر بیشتر انعطاف پذیر باشید در کمال تعجب خواهید دید که روز بهتری را پشت سر خواهید گذاشت و به نتایج بهتری خواهید رسید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز از آن روزهایی نیست که بخواهید کارآگاه بازی در بیاورید و ذره بین در دست گرفته و به دنبال ریشه و منشأ مشکلات اطرافیانتان بگردید و به احتمال زیاد هم با این کار به نتیجه ای نخواهید رسید. امروز لزومی ندارد مشکلاتی که در اطرافتان به وجود می آیند را حل کنید، در واقع شما اصلا مسئول این کار نیستید و همین که نسبت به آنها واکنش نشان بدهید کافی است. به عنوان مثال اگر دوستتان با شکست عشقی مواجه شده قرار نیست شما این مشکل او را حل کنید و همین که با او همدردی کنید برایش کافی خواهد بود. اکنون بهتر است به کارهای خودتان رسیدگی کنید، چرا که با انجام این کار به نتایج خیلی خوبی خواهید رسید، کای است هدفتان را عاقلانه انتخاب کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

اگر حال و حوصله انجام کار مهمی که به شما واگذار شده است را نداشته باشید اعتماد به نفستان ناگهان به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت، ولی این را به یاد داشته باشید که اعتماد به نفس شما نباید وابسته به انجام دادن یا ندادن وعده هایی باشد که به دیگران داده اید. در واقع مسئله اصلی شما ایده آل گراییتان است که باعث می شود وقتی انتظارات بیش از حدی که از خودتان دارید برآورده نمی شوند اوضاع فکریتان به هم بریزد. در هر صورت خوشبختانه اگر بر اساس اولویت هایتان پیش بروید اعتماد به نفستان بازخواهد گشت. برای ثابت کردن ارزش و اهمیت خودتان به دیگران دست به کارهای ریسک آمیز نزنید، آنها شما را همین طوری که هستید دوست دارند.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • م_رجبی

    عالی بودمتشکرم