شمانیوز
شما نیوز

وضعیت پیش بینی هواشناسی ایران 99/01/29

سازمان هواشناسی از بارش باران و تگرگ طی امروز تا سه‌شنبه آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد.

وضعیت پیش بینی هواشناسی ایران  99/01/29

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم :  بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با گذر متناوب امواج تراز میانی از روی کشور طی 5 روز آینده در مناطق مختلف کشور در برخی ساعات افزایش ابر و بارش پیش‌بینی می‌شود. امروز در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی،زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، شرق، جنوب شرق در برخی ساعات بارش باران،رعدوبرق،وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی‌شده است.

فردا به‌جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب سمنان،آذربایجان‌های شرقی و غربی و روز یکشنبه به‌جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان،‌ خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، جنوب سمنان،ایلام و خوزستان در سایر مناطق در برخی ساعات بارش روی می‌دهد.

روز دوشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و جنوب شرق در برخی ساعات بارش پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز سه‌شنبه نیز عمدتاً در غرب، جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی‌شده است. همچنین امروز دریای خزر و فردا شمال و مرکز خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied