شمانیوز
شما نیوز

کرونا | ریشه‌کن کردن کرونا در گرو فاصله گذاری هوشمند است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در زمینه فاصله گذاری هوشمند باید کاهش رفت و آمد و رعایت بهداشت مورد توجه قرار گیرد تا این بیماری با همراهی مردم ریشه کن شود.

کرونا | ریشه‌کن کردن کرونا در گرو فاصله گذاری هوشمند است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : محسن صادقیان روز جمعه در بازدید از تیم‌های ضدعفونی کننده شاهدیه افزود: این بیماری مشکلاتی را برای مردم بوجود آورد اما قشرهای مختلف به میدان آمدند و با همکاری به یاری مردم آسیب پذیر رفتند و باید این فعالیت ها به صورت متمرکز و هدفمند ادامه یابد.

وی اظهار کرد: کمیته بهداشت محیط استان، پروتکل‌ها را به دستگاه‌ها ابلاغ کرده و هم‌اکنون همکاری خوبی بین دستگاه‌های دولتی، شهرداری، سپاه، بسیج و داوطلبان مردمی به وجود آمده است.

همچنین سید محمد رستگاری فرماندار یزد  از تلاش بسیجیان قدردانی کرد و گفت: همدلی تمام دستگاه‌های اجرایی و دولتی درگیر در این امر همراه با بسیج یک تیم بسیار قدرتمندی را بوجود آورد که باید این انسجام را حفظ کرد تا در بحران‌ها از تجربه‌ها استفاده کنیم. 

در این بازدید سید محمد میر جلیلی مسوول آتشنشانی یزد از نحوه قراردادن امکانات این بخش به خصوص مواد لازم برای ضدعفونی در سطح شاهدیه و یزد گزارشی ارائه کرد. 

همچنین محسن شیر فرمانده حوزه مقاومت ابوذر شاهدیه با ارائه گزارشی از  عملکرد بسیج در مقابله و پیشگیری بیماری کرونا گفت: این حوزه با ۴۰ تیم عملیاتی چهار نفره کار ضدعفونی کردن و اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهد.

طرح فاصله گذاری هوشمند از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه جاری با فعالیت صنوف کم خطر آغاز شد.

شاهدیه از سه بخش ابرندآباد، گردفرامرز و نصرت آباد تشکیل شده‌است. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied