شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 3 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/03

فال روزانه چهارشنبه 3 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/03

فال روزانه چهارشنبه 3 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/03

فال روزانه چهارشنبه 3 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/03

 

 

فال روز تولد (99/02/03)

 

 

 

دوست عزیزی که 3 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

در روز تولدتان تا می توانید به خودتان اهمیت بدهید و رسیدگی کنید. هر چقدر لازم است استراحت کنید، دوش آب گرم بگیرید، غذاهای خوشمزه بخورید وبه ظاهر خود رسیدگی کنید و بهترین لباس ها را بپوشید. امروز باید برای شما درسی باشد، تا تمام سال به خودتان اهمیت بدهید، شما همان چیزی را دریافت خواهید کرد که خود را لایق آن می دانید، پس باور داشته باشید که لایق بهترین ها هستید. در برنامه امسالتان حتما جایی را برای حمایت از افرادی که امکانات و فرصت های شما را ندارند در نظر بگیرید و هر کمکی که از دستتان برمی آید به آنها بکنید. برای یافتن عشق کمی به خودتان فرصت بدهید و اولین کسی که در دسترستان قرار گرفت را به چشم گزینه ای مناسب در نظر نگیرید. یادتان باشد که پای یک عمر در میان است، پس برای انتخاب عشقتان بدون آن که وسواس بیهوده به خرج دهید تا می توانید وقت صرف کنید.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز بالاخره زمان آن فرا رسیده است که حقایق و احساساتی که تا کنون از آنها فراری بوده اید و سعی در نادیده انگاشتن آنها داشته اید را بپذیرید. اولین مرحله از صداقت این است که به خودتان راست بگویید. شاید همه چیز خیلی پیچیده تر از آن باشد که شما می خواهید، ولی در هر صورت باید با این وضعیت مواجه شوید. خوشبختانه شرایط موجود در زندگی و روابطتان دارند به سوی رشد و بهبود تغییر جهت می دهند، با این حال احساس می کنید که برای ماجراهای تازه ای که در انتظارتان هستند آمادگی لازم را ندارید. ولی این تنش به محض این که شما جهت تازه ای که زندگیتان در پیش گرفته است را بپذیرید و لطفی که شامل حالتان شده است را درک کنید برطرف خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

شاید احساس کنید که انگار امروز کسی که دوست دارید دارد شما را مورد آزمایش قرار می دهد. خوشبختانه شرایط فعلی به شما کمک خواهد کرد تا شرایط موجود در رابطه عاطفی تان را به وضعیت قابل کنترلی در بیاورید، ولی باید ایده ها و باورهای قبلیتان را کنار گذاشته و از محدوده امنی که برای خود تعریف کرده اید خارج شوید. در مقابل تغییراتی که دارند پیش می آیند مقاومت نکنید، در هر صورت فشار این جریان شما را با خود خواهد برد و تقلا کردن و داد و فریاد هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. وقتی دست از مقاومت بردارید و تغییرات را بپذیرید حمایتی که انتظارش را دارید دریافت خواهید کرد و خواهید دید همه چیز خیلی بهتر از آن چیزی که انتظارش را داشته اید می شود.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

بار مسئولیت هایتان آنقدر با شدت و سرعت دارد افزایش پیدا می کند که شاید امروز ناگهان احساس کنید دیگر طاقت ندارید با این وضعیت پیش بروید. برنامه روزانه تان سنگین تر از همیشه شده و به زحمت زیادی نیاز دارد که حس می کنید در توانتان نیست. ولی خیلی زود تغییراتی غیر منتظره پیش خواهند آمد که حال و هوایتان را عوض خواهند کرد. قدرت و توانایی شما اکنون بیش از هر وقت دیگری است و با عملی کردن ایده های عجیب و غریبی که در سر دارید هم الهام بخش دیگران برای باور کردن افکار و ایده هایشان خواهید بود و هم به نتایج رضایت بخشی خواهید رسید. در هر صورت یادتان باشد امروز روز استراحت است و وقتی را هم برای این کار در نظر بگیرید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

اغراق کردن و زیاده گویی در مورد گذشته به حل شدن مشکلات فعلی شما هیچ کمکی نخواهد کرد، آنچه اهمیت دارد زمان فعلی است و کارهایی که حالا دارید می کنید. اگر احساساتی که در قلبتان دارید را به زبان بیاورید نتیجه مورد نظرتان را به دست خواهید آورد، ولی نباید برای بیان احساستان بیش از اندازه به دنبال کلمات مناسب بگردید همه چیز را خراب خواهید کرد، پس همان چیزی را بگویید که حس می کنید صحیح است، نیازی نیست به دنبال منطقی جلوه دادن حرف هایتان باشید. هفته آینده برای شما هفته ای شلوغ و پر از کارهای غیر منتظره خواهد بود، پس امروز تا می توانید استراحت کنید و وقت خودتان را با کارهای غیر ضروری که به انرژی زیادی نیاز دارند تلف نکنید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز نمی توانید تمام آنچه دارد در اطرافتان اتفاق می افتد را باور کنید. درس های بسیار مهمی که اکنون و با قرار گرفتن در این وضعیت فرا خواهید گرفت چیزی نیستند که به سادگی به دست بیایند و باید این مرحله را پشت سر بگذارید تا به آنها برسید. شاید فکر کنید آنچه در اطرافتان می گذرد فرصت های خوبی را برایتان فراهم خواهد کرد، ولی در واقع همه چیز به خودتان و آن چه در درونتان می گذرد بستگی دارد. پس به درونتان رجوع کنید، زیرا دانه های لازم برای رشد شما در آنجا کاشته شده اند. شاید فکر کنید که در رابطه عاطفیتان هر کاری که از دستتان بر می آمده است را انجام داده اید، ولی این تفکر باعث خواهد شد مشکلاتتان برای مدتی دیگر هم ادامه پیدا کنند.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز عشقتان بی آن که انتظارش را داشته باشید با شما تماس گرفته و از شما دعوت خواهد کرد که امشب با هم دیدار کنید. شما هم که امروز خیلی احساساتی شده اید و نیاز شدیدی به نزدیک بودن به عشقتان احساس می کنید با روی باز از این پیشنهاد استقبال خواهید کرد. یک شام دو نفره ی رمانتیک در رستوران مورد علاقه تان و یا تماشای یک فیلم عاشقانه بهترین گزینه های ممکن می توانند باشند. وقتی سر قرار حاضر می شوید تمام فشارها و استرس هایی که در طول روز تحمل کرده اید را فراموش کرده و فقط روی عشقتان تمرکز کنید و در کنار او خوش باشید. تا پایان این دیدار حالتان به میزان قابل توجهی بهتر خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

بعضی ها می گویند که مهری ها ثبات ذهنی ندارند، ولی شما امروز می توانید به آنها ثابت کنید که در اشتباهند. آنچه برایتان اهمیت و اولویت دارد را شناخته و موضعتان را بر اساس آن مشخص کنید؛ کافی است تنها کمی ذهنتان را مهار کنید. ولی این رابه یاد داشته باشید که برای راحتی خودتان مسیر آسان را در پیش نگیرید، گاهی مسیر موفقیت از خطرناک ترین پیچ و خم ها می گذرد. تغییراتی پیش بینی نشده در زمینه حرفه ایتان در انتظار شما هستند که تغییرات بسیاری در وضعیت اقتصادی تان ایجاد خواهند کرد و خرج هایی پیش بینی نشده در برنامه تان به وجود خواهند آورد. این تغییرات می توانند در آینده اثراتی مثبت روی زندگی تان داشته باشند، ولی شاید اکنون به شما فشار وارد کنند.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز عمل کردن بر اساس احساستان شاید کار بسیار راحتی باشد، ولی اگر آگاهی تان را نسبت به وضعیت عاطفی خود بالا ببرید همه چیز خیلی بهتر و راحت تر پیش خواهد رفت. به رفتار ها و واکنش های خود توجه کنید و به جای این که قربانی شرایط موجود شوید بدون این که ذره ای هول شوید، خیلی راحت می توانید در مقابل شرایط فعل قیام کرده و کنترل زندگی و آینده تان را همان طوری که خودتان دوست دارید در دست بگیرید. هر چقدر که دوست دارید با عزیرانتان وقت بگذرانید ولی سعی کنید ساعات پایانی روز را تنها به استراحت کردن اختصاص دهید و تا جای ممکن سرتان را شلوغ نکنید تا برای هفته ای شلوغ و پر کار آماده شوید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید از تمام اتفاقاتی که دارند می افتند سر در نیاورید، ولی خیالتان از این راحت باشد که اتفاقی فوق العاده قرار است در زندگی تان بیفتد. این را باید یاد بگیرید که رشد کردن همیشه با درد همراه است، پس نگذارید مشکلات و موانع شما را از پای درآورده و تسلیم کنند. اگر همه چیز خارج از کنترل به نظر می رسد بجای جدال برای در دست گرفتن زمام امور با جریان تغییرات پیش بروید. شاید پیدا کردن راه حل برای یکی از مشکلاتتان دغدغه اصلیتان باشد، ولی ناگهان فکری فوق العاده به ذهنتان می رسد که می تواند همه چیز را تغییر دهد. فعلا این افکار را با هیچ کسی در میان نگذارید و بدون دخالت دیگران روی برنامه ها و اهدافتان متمرکز شوید و تصمیم هایتان را بگیرید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز گزینه های بسیاری پیش رویتان قرار دارند که انتخاب را برای شما سخت کرده اند. شما می خواهید مسئولیت آینده خودتان را بپذیرید ولی نگران این هستید که مبادا با برداشتن قدمی اشتباه همه چیز را خراب کنید و به همین خاطر هم درگیر برنامه ریزی و زمان بندی و امثال اینها شده و هیچ نشانی از پیشرفت نمی بینید. گاهی باید همه چیز را رها کرد و بی مقدمه تصمیم گرفت و پیش رفت و در لحظه زندگی کرد. محدود کردن مکالماتتان به اتفاقات روزمره و چیزهای پیش پا افتاده به شما کمک نخواهد کرد که جلوی پیش رفتن مکالمه تان به سوی محدوده هایی که از آنها فراری هستید را بگیرید، پس اگر طرف مقابل تان مورد اطمینان است با خیال راحت در مورد افکار رو رویاهایتان با او صحبت کنید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز دیگران بسیار به شما وابسته هستند، ولی شما حاضر نیستید این نقش را بپذیرید. نه این که اعتماد به نفس کافی برای این کار را نداشته باشید، ولی احساس می کنید درگیری های فکری و عاطفی که دارید آنقدر شما را مشغول کرده اند که دیگر وقتی ندارید که به مسائل دیگران بپردازید. در مورد محدودیت زمانی تان خیلی رک و صریح با اطرافیانتان صحبت کنید. البته اگر کاری از دستتان برای کسی بر می آید کوتاهی نکنید و مطمئن باشید لطفی که دارید می کنید دیر یا زود جبران خواهد شد. هم دلتان می خواهد بیرون بروید و بازی و تفریح کنید، هم دوست دارید در خانه بمانید و استراحت کنید. از خانه بزنید بیرون، تمام شب را برای استراحت وقت خواهید داشت.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما قادر هستید چیزهایی را ببینید که دیگران قادر به درک آنها نیستند، ولی این توانایی شما همچون باری اضافه بر دوشتان سنگینی خواهد کرد، چراکه توضیح دادن این مسائل برای دیگران کار ساده ای نیست و آنها نیز تمایل چندانی به درک کردنشان نشان نمی دهند. در هر حال شما باید در توضیح بینش خودبه دیگران صبور بوده و تا می توانید واضح و ساده صحبت کنید تا همه پیامتان را بفهمند. امروز شما نگرشی صحیح و منطقی نسبت به آینده دارید و خیلی خوب می توانید بفهمید چه کارهایی باید بکنید تا در مسیر درست پیش بروید. شما حتی می توانید دیگران را نیز برای انتخاب راه صحیح راهنمایی کنید، البته اگر خودشان بخواهند، کسی را مجبور نکنید!

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.


 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied