شمانیوز
شما نیوز

تفرجگاه‌ها از امروز باز می‌شود + جزئیات

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اهمیت معیشت و سلامت مردم گفت: محدودیت ورود به پارک‌ها،‌ بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها با رعایت پروتکل بهداشتی از امروز برداشته می‌شود.

تفرجگاه‌ها از امروز باز می‌شود + جزئیات

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : «حسین ذوالفقاری» روز چهارشنبه در نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی محدودیت مسئله تردد برداشته شد و پارک‌ها و بوستان‌ها با رعایت همان پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعال شوند تا مردم بتوانند از این فضاها استفاده کنند و از امروز می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

معاون وزیر کشور با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در روزها و هفته‌های اخیر و در  طرح مقابله با کرونا تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، اجتماعات رسمی و غیررسمی، کنترل ترددهای شهری و بین شهری، کاهش ورود کارمندان ادارات، بسته شدن بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها،  نماز جمعه و حرم‌های مطهر با همکاری بزرگان دینی  اجرا شد.

وی اضافه کرد: با همکاری شهرداری‌های سراسر کشور،کادر بهداشتی و درمانی، ‌نیروهای مسلح و بسیج و همه کسانی که در حوزه غربالگری کار کردند توانستیم پیک شیوع روزانه سه هزار نفر را به یک‌هزار نفر کاهش دهیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه دو موضوع مهم معیشت و سلامت مردم را باید مدنظر قرار دهیم، گفت: در کنار کنترل و کاهش مستمر بیماری، کسب و کار و معیشت مردم هم بسیار مهم است که از دو هفته قبل این کار شروع شده است ولی اگر به پروتکلهای بهداشتی بی‌توجهی شود، ممکن است با شیوع دوباره بیماری مواجه شویم.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: با کمک وزارت بهداشت سعی بر این است این دو هدف سلامت و معیشت مردم به گونه‌ای تدبیر شود که کشور با سربلندی بتواند کرونا را پشت سر بگذارد.

رییس کمیته امنیتی اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به پیشنهادات کمیته متبوع خود به ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد: برای جلسه بعدی ستاد ملی پیشنهاداتی داشته ایم از جمله این پیشنهادات بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین شهردار تهران درخواست کرد در حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری و در مدخل ورودی مترو یا ایستگاه‌های اتوبوس به افراد بدون ماسک، ماسک تحویل داده شود تا مردم حتما پروتکل‌ها را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied